Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: John Hiatt op december 04, 2013, 00:00:48
Van dkv zijde wordt zwaar gesuggereerd dat Cambuursupporters de bewuste brief hebben gestuurd. Mag toch echt hopen dat dit niet uit de koker van Cambuursupporters komt.

Natuurlijk... en weer wijzen naar Cambuur. Ze doen net of zit er tussen die aanhang van hun alleen maar brave Hendrikken. Lekker makkelijk om de aandacht te verschuiven, misschien moeten ze eens gaan onderzoeken of het niet de oud voorzitter "Robert Veenstra" is.       Zo ik heb nu ook gewezen  :X
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lore

Citaat van: 666 op december 04, 2013, 08:18:54
Natuurlijk... en weer wijzen naar Cambuur. Ze doen net of zit er tussen die aanhang van hun alleen maar brave Hendrikken. Lekker makkelijk om de aandacht te verschuiven, misschien moeten ze eens gaan onderzoeken of het niet de oud voorzitter "Robert Veenstra" is.       Zo ik heb nu ook gewezen  :X

Precies, daar irriteer ik mij mateloos aan! Met de paar knokpartijtjes na dkv uit lag het ook allemaal aan Cambuur!

Marc S

Wauw serieus wat een stel trieste figuren. Ons een beetje de schuld geven. Ach naja dat is het enige wat ze daar goed in zijn.

Len Cantello

Citaat van: John Hiatt op december 04, 2013, 00:00:48
Van dkv zijde wordt zwaar gesuggereerd dat Cambuursupporters de bewuste brief hebben gestuurd. Mag toch echt hopen dat dit niet uit de koker van Cambuursupporters komt.
Tsja. Daar hebben ze even over na lopen denken. Negatief in't nieuws, dus maar snel de aandacht verleggen naar Leeuwarden. De PR machine van dkv is een goed geoliede machine.....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

el haj

Vanavond twee (voor ons) belangrijke potten; ADO - dkv (18.45) en Eagles - Heracles (20.45).
Omdat alles zo dicht bij elkaar staat hebben beide wedstrijden direct invloed op ons. ADO's uitslag zie ik wel online, Eagles - Heracles ga ik denk ik wel even voor zitten.  :P

Lore

Citaat van: el haj op december 04, 2013, 16:40:06
Vanavond twee (voor ons) belangrijke potten; ADO - dkv (18.45) en Eagles - Heracles (20.45).
Omdat alles zo dicht bij elkaar staat hebben beide wedstrijden direct invloed op ons. ADO's uitslag zie ik wel online, Eagles - Heracles ga ik denk ik wel even voor zitten.  :P

Tsjah, dilemma, dilemma!

DKV moet eigenlijk winnen en over de uitslag Eagles - Heracles ben ik ook nog niet uit!

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op december 04, 2013, 12:16:24
Tsja. Daar hebben ze even over na lopen denken. Negatief in't nieuws, dus maar snel de aandacht verleggen naar Leeuwarden. De PR machine van dkv is een goed geoliede machine.....
En let op.... Nu wordt ook al gesuggereerd  dat de brief wel eens uit onze kringen kan komen omdat wij dat zelf gesuggereerd zouden hebben.
Dus wederom laat men zien dat men goed is in het omdraaien van opmerkingen.

dizzhead

 :_schater




Geen aandacht aan besteden. Dat die hele kutbende daar maar in elkaar mag storten. :clint

Treb


Dokkumer

Let op mijn woorden, ze doen het erom!! Van bijna ELKE concurrent verliezen die giersnuivers...

vialli

#925
Cambuur sal ut self doeen mutte want van dat stelletje klootzakken hevve we
NIKS te verwachten.   l0l

"Toch nog geliek, vooruit allebei un puntsje daar valt met te leven"

jeff

Toch nog gelijk, valt alweer mee.

Cambuur058

pfoe hard gejuicht om een dkv goal....

marrumer


Dokkumer

Citaat van: Cambuur058 op december 04, 2013, 20:40:06
pfoe hard gejuicht om een dkv goal....
Geen sprake van, minder hard gescholden dan normaal.
Ben niet blij met deze uitslag, in zulke wedstrijden moeten die lui gewoon winnen.