Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Nog een gelukje, die van zuid kunnen geen concurrent van ons aan punten helpen :devil

Lore

Citaat van: ForzaCambuur1 op november 30, 2013, 18:11:12
Ook de volgende passage is treffend:

(Ja, het ging recent mis rond Ajax-Celtic op de Dam, maar de geleerden zijn het nog steeds niet eens. Liep het uit de hand ondanks het politie-optreden, of was de politie hier juist de aanstichter?)

Bij alle incidenten die onlangs in het nieuws geweest zijn (Ajax - Celtic, Twente - NAC, Fortuna - MVV) speelt de vraag of de politie nu juist de aanstichter is geweest van de ongeregeldheden. Hier hoor ik in de politiek niemand over.  :X

Conclussie is dan ook dat politie een meldplicht moet krijgen tijdens wedstrijden!

okkele

Jezus, wat een onnozel commentaar weer!
Kramer zoekt nog even waar hij cillessen kan raken en die schele heeft het over zn knie?
:zucht
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Ik weet t nu zeker, kramer is een lul.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Marc S

Citaat van: Lore op december 01, 2013, 12:49:09
Conclussie is dan ook dat politie een meldplicht moet krijgen tijdens wedstrijden!

Stadion verbodje.

Treb


Cambuur058

heerlijk 1-0 voor nec  ;( ;( ;( ;(

Cambuur058


SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Destroyer

Jawel, om het weekend maar even goed af te sluiten  :(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

fred

2-1 voor NEC. Wat een grap  :_schater

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Cambuur058

godverdetering  :zucht :zucht :zucht :zucht :zucht
3-1
dit kan toch godverdomme niet  :zucht :zucht :zucht
als we zo veel pech houden gaan we degraderen hoor tering pfff

fred

Tja, hun scoren....wij niet  ;(

Cambuur058

3-2 met nog 10 minuten, hopen op een gelijkspelletje?