Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Hadden wij vorig jaar Hiwat gehuurd voor een jaar?
Of hadden we hem kunnen houden?
jongen doet het goed bij zwolle hoor.

Dokkumer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 24, 2013, 14:59:58
Wat te denken van de rest van het "stadion". Kunnen 7500 in, maar met al die lege plekken denk ik dat er zo'n 5000 zaten? En dat tegen Feyenoord. Tijd dat die Waalwijkers eindelijk weer afdalen naar waar ze thuishoren.
Zondag 5C? :devil

Cambuur058

hahahaha weer een penalty voor vitesse en wedstrijd word gestaakt

@hiwat, snap niet dat hij vorig jaar maar 1 wedstrijd ofzo speelde, doet het goed bij zwolle, hoe kan het dat het bij ons niks was dan

Cambuur058

lachen dit bij de eagles

spelertje van kowet: "Donder op man, kut scheids"

speculeter

Weer zo.n fijne scheidsrechter. ... bij eagles.
higler zijn moment zal bij groningen ook nog wel komen.
drama joh die scheidsrechters in onze competitie

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

EastSide058

#846
jah hoor en dan kunnen die rotterdammers weer geen punten pakken tegen degradant nummer 1. Mickey Mouse League.

0-2 Fietstas , gunstig voor ons lekker voor die egeltjes.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

ForzaCambuur1

Makkelie heeft zich ook alweer lekker belachelijk gemaakt  :X

Bascambuur

Wat is dat Feyenoord ook een bende.  :wall

speculeter

Makelie...kamphuis...higler...nijhuis....DRAMA.

EastSide058

Citaat van: peter op november 24, 2013, 15:31:47
Makelie...kamphuis...higler...nijhuis....DRAMA.
Blom  :(
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Len Cantello

Die Rotterdammers zijn ook een stel mooie klojo's. Laten ze RKC weer winnen. Wat moet je daar nou mee? Utrecht had wmb betreft gelijk kunnen spelen. Hoop wel nog dat Vite$$e en die reserve moffen winnen.

Voor de rest: SCC!



Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Tukker

Citaat van: peter op november 24, 2013, 15:31:47
Makelie...kamphuis...higler...nijhuis....DRAMA.
Citaat van: Official-Sphere op november 24, 2013, 15:34:55
Blom  :(
De hoogste pet heb ik op van Gozubuyuk en in iets mindere mate Vink.
Wanneer treffen we een keer een scheids die ons goed gezind is?
Doe maar uit bij RKC en laat dan Koeman maar weer klagen  :devil
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Unknown

Kut Feyenoord. Thuis verloren van Heracles en nu weer tegen een concurrent van ons onderuit. Schijt competitie is het ook.

gewoon een fan

Het valt mij op dat wij nog geen reactie hebben van de RotterdamLeeuwarden, als ze gewonnen hebben is hij hier de eerste om dit te melden  :proost