Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

AL

Wat een stakkers je die feyenoorders.
Overigens verdienen die ook niets want het voetbal is echt om te janken!
Balen voor ons, maar we moeten daar maar winnen.
Verwacht een uitverkocht uitvak!!!

Tukker

Citaat van: Dokkumer op november 24, 2013, 14:24:45
WAT EEN ONGELOFELIJK STELLETJE KUTKAKKERLAKKEN ZIJN HET OOK OP ZUID.
Mooiste stadion van Nederland, maar wel de grootste stumpers op het veld :R
Nu nog even wachten op de reaktie van onze eigen Feyenoorder  8P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Holwerd voor Cambuur

Die zal wel een kutweekend hebben nu...
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bakker90

Volgende week een (zeer) lastige wedstrijd, tegen RKC moet SC Cambuur 3 punten pakken. Ik hoop dat ze er vel op zitten en niet te veel fouten maken, oo wat was het spannend gister.
Bij RKC moet SC Cambuur makkelijk zien te scoren.. het moet zo zijn dat cambuur nu eens een uitwedstrijd wint 3 punten.!!

(volgende week hoop ik op n puntje.!)

Maar gister 3 belangrijke punten.. ik hoop dat ze de lijn doorzetten.!! Scoren en vel er op Cambuur.!!

Dokkumer

We moeten toch eerst nog even winnen bij Geldshit A1? :devil

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op november 24, 2013, 14:24:45
WAT EEN ONGELOFELIJK STELLETJE KUTKAKKERLAKKEN ZIJN HET OOK OP ZUID.
Mooiste stadion van Nederland, maar wel de grootste stumpers op het veld :R

En dan heb je het nog niet eens over het uitvak gehad daar. Konst een speld horen vallen. Dit is echt een hokkietokkie competitie met een verschrikkelijk laag niveau!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur058

conclusie: onze 3 punten zijn waardeloos

Destroyer

Citaat van: Cambuur058 op november 24, 2013, 14:49:46
conclusie: onze 3 punten zijn waardeloos

Zeker niet, maar je moet zeker niet naar een ander kijken!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Collingwood

Citaat van: Cambuur058 op november 24, 2013, 14:49:46
conclusie: onze 3 punten zijn waardeloos

Nou, dat lijkt me niet. Als we hadden verloren hadden RKC en NEC nu evenveel punten gehad dan wij en zouden we ook onder Heracles en Utrecht staan. Oftewel: gedeeld laatste.
Kalmte alleen kan u redden.

HilversumOnTour


Citaat van: Cambuur058 op november 24, 2013, 14:49:46
conclusie: onze 3 punten zijn waardeloos

Haha anders stonden we nu onderaan, dus compleet waardeloos inderdaad ;-)

Dokkumer

Citaat van: Cambuur058 op november 24, 2013, 14:49:46
conclusie: onze 3 punten zijn waardeloos
Onuiste conclusie. Bij verlies had je gedeeld laatste gestaan, nu sta je 6 punten los van de directe degradatieplaats. Plus dat je Ado en Heracles weer even onder je hebt én je weer aansluiting hebt bij de onderkant middenmoot.

Cambuur058

Citaat van: Dokkumer op november 24, 2013, 14:52:27
Onuiste conclusie. Bij verlies had je gedeeld laatste gestaan, nu sta je 6 punten los van de directe degradatieplaats. Plus dat je Ado en Heracles weer even onder je hebt én je weer aansluiting hebt bij de onderkant middenmoot.
klopt maar het is wel mooi kut van dat stink feyenoord

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Destroyer op november 24, 2013, 14:49:27
En dan heb je het nog niet eens over het uitvak gehad daar. Konst een speld horen vallen. Dit is echt een hokkietokkie competitie met een verschrikkelijk laag niveau!

Wat te denken van de rest van het "stadion". Kunnen 7500 in, maar met al die lege plekken denk ik dat er zo'n 5000 zaten? En dat tegen Feyenoord. Tijd dat die Waalwijkers eindelijk weer afdalen naar waar ze thuishoren.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

HilversumOnTour

Ik zit me ondertussen door te irriteren aan die gozer in dat bakkie achter de goal van de Eagles. Hoe kan je daar in hemelsnaam toestemming voor geven? Is dat vanwege een speciale reden? Hoop dat Vites nu wel wint trouwens...

Cambuur058

1-0 voor vitesse en rood gae
mooi, die moeten we binnen 3 speelronden ook maar eens inhalen