Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Wat een grote schande dat veld van ADO. Dat de KNVB daar op laat voetballen.  :R

Yellow Army

Citaat van: Destroyer op oktober 02, 2013, 18:42:22
Jammer dat ADO gewonnen heeft zeg. Maar ja n deze doldwaze competitie is alles mogelijk en deze duurt nog lang he!

Tussen de koploper en de nr 15 zit slechts 6 punten na 8 speelronden. Bizar...
Area 58

Tukker

Citaat van: Yellow Army op oktober 02, 2013, 18:53:17
Tussen de koploper en de nr 15 zit slechts 6 punten na 8 speelronden. Bizar...
Ja ongelooflijk he. Met iets meer mazzel tegen nac, roda, psv en heerenveen hadden we er mooi bijgestaan zelfs als het zwaarbevochten gae puntje er af ging. Mooi competitie tot nu toe al zou ik iets rustiger zijn als er een 4-tal clubs stijf onderaan blijft staan
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: WaalwijkLeeuwarden op oktober 02, 2013, 18:38:58
Doen jullie hier altijd zo tegen elkaar?
Sorry hoor, ik ben Waalwijker van geboorte en trots op mijn lokale club. Sinds 2004 woon ik in Leeuwarden en ben ook van de andere blauw gele club gaan houden. Maar als het zo moet.

Welkom en gewoon blijven komen !!!!!

90 % is wel forumwaardig hoor.

En ja, er zijn "mensen" die zo reageren dus je bent gewaarschuwd.
Maar dat houdt elkaar scherp, net Wilders in de 2e kamer :D
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Ok, ik weet dat ik qua haardracht er niet altijd even florisant bijloop, maar om me dan meteen met Wilders te vergelijken gaat me wel echt ver :P

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Dokkumer op oktober 02, 2013, 19:11:22
Ok, ik weet dat ik qua haardracht er niet altijd even florisant bijloop, maar om me dan meteen met Wilders te vergelijken gaat me wel echt ver :P

Wilders heeft geen baard................................................
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 02, 2013, 19:13:38
Wilders heeft geen baard................................................
Ik ook niet meer :devil

Clint

Citaat van: Dokkumer op oktober 02, 2013, 19:11:22
Ok, ik weet dat ik qua haardracht er niet altijd even florisant bijloop, maar om me dan meteen met Wilders te vergelijken gaat me wel echt ver :P

Dou hest immers oek sun volgescheten reigersnest op dien harses juh. :devil

Dokkumer


Destroyer

Citaat van: Bernardo op oktober 02, 2013, 18:52:03
Wat een grote schande dat veld van ADO. Dat de KNVB daar op laat voetballen.  :R
Net het veld gezien  ;(

Ik heb me daar over verbaasd en vindt het pure competitie vervalsing ook nog. Die lui van ADO hebben zich ook nog kunnen voorbereiden met dat uber slechte veld. Als KNVB zijnde zou ik er maar werk van maken want ik denk dat er grote problemen mee gaan komen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

DayDreamer

Citaat van: Destroyer op oktober 03, 2013, 08:35:57
Net het veld gezien  ;(

Ik heb me daar over verbaasd en vindt het pure competitie vervalsing ook nog. Die lui van ADO hebben zich ook nog kunnen voorbereiden met dat uber slechte veld. Als KNVB zijnde zou ik er maar werk van maken want ik denk dat er grote problemen mee gaan komen.
Nog maar even wachten, want die boeren moeten komend weekend daarheen.

Trouwens Ado heeft zelf ook al weken niet op dat veld getraind.

Bernardo

De KNVB geeft toe dat de omstandigheden woensdag tijdens het duel tussen ADO Den Haag en Vitesse (2-1) niet optimaal waren. De voetbalbond heeft een professionele inspectie gestuurd naar Den Haag om het veld te laten controleren voor de thuiswedstrijd tegen SC Hoerenveen van zaterdag.

Daags voor de wedstrijd werd het veld goedgekeurd, hoewel de slechte staat van de grasmat woensdag duidelijk zichtbaar was. 'Het ligt simpel, want een paar dagen voor het duel is de grasmat goedgekeurd', vertelt een KNVB-woordvoerder aan Voetbal International. 'Er zijn drie factoren: is er gevaar voor de spelers of officials? Kan de bal rollen? En is het veld egaal?'

Al die drie de factoren leken woensdagavond niet aanwezig, maar toch vond het duel doorgang. Scheidsrechter Eric Braamhaar gaf goedkeuring. 'Er was inderdaad geen sprake van een optimale situatie', geeft de voetbalbond toe.

Vooralsnog gaat de wedstrijd tegen SC Hoerenveen door. De voetbalbond neemt vrijdag na de professionele inspectie een beslissing over de doorgang. Hoerenveen stapte al naar de KNVB om de zorgen over de beroerde staat van het veld te uiten. (Joost Hofman)

RotterdamLeeuwarden

#688
Ik las net op een Feyenoordsite dat de Feyenoord aanhang uitsluitend gebruik kunnen maken van de buscombi om de wedstrijd Cambuur - Feyenoord te bezoeken :(

Ook voor de wedstrijd tegen de andere nieuwkomer in de Eredivisie, SC Cambuur, zullen Feyenoord-supporters op zondag 3 november in de bus moeten stappen. De Gemeente Leeuwarden heeft zelfs besloten dat bezoekende supporters bij SC Cambuur uitsluitend met verplicht busvervoer welkom zijn.
Feyenoord is het oneens met deze handelswijze, maar vanwege de feit dat het hier de eerste keer na lange tijd is dat Feyenoord bij SC Cambuur op bezoek gaat, is besloten hiertegen verder geen bezwaar te maken. Er gaat nog wel gezocht worden naar een geschikte locatie om in de nabijheid van Leeuwarden te kunnen opstappen.


Bron: Supportersvereniging Feyenoord Rotterdam
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

marrumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 03, 2013, 22:07:40
Ik las net op een Feyenoordsite dat de Feyenoord aanhang uitsluitend gebruik kunnen maken van de buscombi om de wedstrijd Cambuur - Feyenoord te bezoeken :(

Ook voor de wedstrijd tegen de andere nieuwkomer in de Eredivisie, SC Cambuur, zullen Feyenoord-supporters op zondag 3 november in de bus moeten stappen. De Gemeente Leeuwarden heeft zelfs besloten dat bezoekende supporters bij SC Cambuur uitsluitend met verplicht busvervoer welkom zijn.
Feyenoord is het oneens met deze handelswijze, maar vanwege de feit dat het hier de eerste keer na lange tijd is dat Feyenoord bij SC Cambuur op bezoek gaat, is besloten hiertegen verder geen bezwaar te maken. Er gaat nog wel gezocht worden naar een geschikte locatie om in de nabijheid van Leeuwarden te kunnen opstappen.


Bron: Supportersvereniging Feyenoord Rotterdam
hopelijk geen kakkerlakken in de thuisvakken...