Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Jules058

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 01, 2013, 17:31:33
Ik had liever NEC zien winnen, Vitesse staat BOVEN Feyenoord  :X :X
Maar die 1-1, wat een ontlading bij de aanhang, heerlijk gewoon.

Ik heb ook een zwak voor feyenoord maar aangezien wij hier op een cambuur forum zitten is dit juist gunstig. Je kan dan beter net als ik ook ff een account aanmaken op fr12. Dan kunnen de mensen hier zich ook niet aan je ergeren. :))
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

gewoon een fan

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 01, 2013, 17:31:33
Ik had liever NEC zien winnen, Vitesse staat BOVEN Feyenoord  :X :X
Maar die 1-1, wat een ontlading bij de aanhang, heerlijk gewoon.
Dit ga je niet menen  ;(
Ik vraag mij echt af voor wie jij bent als Cambuur tegen jouw clubje speelt  :?

RotterdamLeeuwarden

Bij 2 Feyenoordfora's heb ik een account. (maar post haast niets)
Maar Feyenoordfora trekt me niet zo terwijl ik meerdere keren per dag Cambuuronline afspeur/lees.
Met Cambuuronline heb ik binding, ook al zijn er forummers die me liever zien gaan dan komen  ;)

Verder zijn Cambuur en Feyenoord me even dierbaar dus het maakt mij niet een ene reet uit wie wint.

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Jules058

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 01, 2013, 18:20:13
Verder zijn Cambuur en Feyenoord me even dierbaar dus het maakt mij niet een ene reet uit wie wint.

Ik snap helemaal wat je bedoelt.
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Dokkumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 01, 2013, 17:31:33
Ik had liever NEC zien winnen, Vitesse staat BOVEN Feyenoord  :X :X

NEVER!! Ook al heb ik enige sympathie voor die club van Zuid, Cambuur staat bij mij nog altijd veruit boven de rest van alle clubs. Dus die 2-3 was gewoon het beste resultaat wat ze konden behalen, zo enorme barst in de moraal dat dit nog weken doorklinkt -hoop ik-.

WaalwijkLeeuwarden

Citaat van: NijmegenLeeuwarden op oktober 01, 2013, 16:51:02
Helaas vitesse net in blessuretijd langs NEC, had meer in gezeten voor ons. Cambuur ook jammer dat ze niet gewonnen hebben.
Wij doen het ook beroerd met die drama van een Koeman. Waarom is hij niet gevraagd voor die hak reclame?
niets is zo mooi als twee clubs in geel blauw

mscc

Citaat van: gewoon een fan op oktober 01, 2013, 17:47:12
Dit ga je niet menen  ;(
Ik vraag mij echt af voor wie jij bent als Cambuur tegen jouw clubje speelt  :?

Voor Den bosch natuurlijk!

Dokkumer

Citaat van: mscc op oktober 01, 2013, 20:34:14
Voor Den bosch natuurlijk!
Ik dacht voor Jong Telstar 8P

Jules058

Citaat van: WaalwijkLeeuwarden op oktober 01, 2013, 20:17:30
Wij doen het ook beroerd met die drama van een Koeman. Waarom is hij niet gevraagd voor die hak reclame?

Gaat voor Cambuur prima in Waalwijk! O0
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 01, 2013, 17:31:33
Ik had liever NEC zien winnen, Vitesse staat BOVEN Feyenoord  :X :X

Tuurlijk. Liever dat de directe concurrent van SCC wint dan die van Feyenooit... Tis wel duidelijk waar je prioriteit ligt.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: WaalwijkLeeuwarden op oktober 01, 2013, 20:17:30
Wij doen het ook beroerd met die drama van een Koeman. Waarom is hij niet gevraagd voor die hak reclame?

DnjeprDnjepropetrovskLeeuwarden was origineler geweest :insane
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer


SCCornjum

De goede vorm van FC Volendam-aanvaller Robert Mühren is verschillende Eredivisie-clubs opgevallen. Onder meer NEC Nijmegen volgt hem op de voet.

Dat bevestigt zijn zaakwaarnemer Martin van Ophuizen aan Voetbal International. Mühren viel afgelopen week op door twee keer te scoren in het bekerduel met Ajax (4-2 verlies na verlenging, red.). Ook tegen Jong Ajax (2-3 zege) vond Mühren twee keer het doel.

NEC heeft tijdens de afgelopen transferperiode al bij Volendam geïnformeerd, maar deed (nog) geen bod. "Het klopt dat NEC zich heeft gemeld", zegt Van Ophuizen. "Maar zo zijn er meer clubs. NEC heeft uiteindelijk andere spelers gehaald. Ik weet niet of ze dit seizoen nog terugkomen."

"Een overstap in de zomer is meestal verstandiger. Maar als de kans op een stap hogerop zich aandient, staat Robert daarvoor open. Ik denk dat hij in de Eredivisie nog beter tot zijn recht komt", besluit Van Ophuizen. Mühren heeft aan de Dijk nog een contract tot de zomer van 2015.
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Kijkt iemand naar Fox?
Nu ADO-Vitesse wat een dramatisch slecht veld in Den Haag....
Watching Football Is Not A Crime

De Taurus

Ja. Vanaf de 16e minuut zo ongeveer. ON-BE-GRIJ-PE-LIJK dat dit anno 2013 kan.