Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

RotterdamLeeuwarden

Vreemd tijdstip om te voetballen.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

jeff

Citaat van: SCCornjum op oktober 02, 2013, 16:16:55
Kijkt iemand naar Fox?
Nu ADO-Vitesse wat een dramatisch slecht veld in Den Haag....
En dan vindt de KNVB het competitie vervalsing om in de winterstop een kunstveld te laten aanleggen.
Hoop dat het veld 9-11 er beter bij ligt dan dit.

Unknown

Verdomme. Heeft ado nog gewonnen ook. Niet goed voor ons

SCCornjum

Citaat van: Unknown op oktober 02, 2013, 17:32:20
Verdomme. Heeft ado nog gewonnen ook. Niet goed voor ons
Hoe is het mogelijk en dat met dit veld............
Watching Football Is Not A Crime

RotterdamLeeuwarden

De nr 17 wint van de nr 4, knotsgekke competitie dit.
Het lijkt de 1e divisie wel, iedereen kan van iedereen winnen.

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Jules058

Klopt maar je kan het ook zo bekijken dat ado heeft geoefend op die "grasmat" Vitesse hun spel zal daardoor wel een stuk slechter gelopen hebben. Heb de wedstrijd niet gezien trouwens.
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

NijmegenLeeuwarden

Hier ben ik wel blij mee hoop dat hij gehaald word :thumbsup

De goede vorm van FC Volendam-aanvaller Robert Mühren is verschillende Eredivisie-clubs opgevallen. Onder meer NEC Nijmegen volgt hem op de voet.

Dat bevestigt zijn zaakwaarnemer Martin van Ophuizen aan Voetbal International. Mühren viel afgelopen week op door twee keer te scoren in het bekerduel met Ajax (4-2 verlies na verlenging, red.). Ook tegen Jong Ajax (2-3 zege) vond Mühren twee keer het doel.

NEC heeft tijdens de afgelopen transferperiode al bij Volendam geïnformeerd, maar deed (nog) geen bod. "Het klopt dat NEC zich heeft gemeld", zegt Van Ophuizen. "Maar zo zijn er meer clubs. NEC heeft uiteindelijk andere spelers gehaald. Ik weet niet of ze dit seizoen nog terugkomen."

"Een overstap in de zomer is meestal verstandiger. Maar als de kans op een stap hogerop zich aandient, staat Robert daarvoor open. Ik denk dat hij in de Eredivisie nog beter tot zijn recht komt", besluit Van Ophuizen. Mühren heeft aan de Dijk nog een contract tot de zomer van 2015.


Cambuur heuh NEC Heuh alles heuh!
Nec olé cambuur is ook leuk! heuhhhh

Dokkumer

ROT OP NAAR JE NEK FORUM! l8l

jeff

Citaat van: Dokkumer op oktober 02, 2013, 18:12:18
ROT OP NAAR JE NEK FORUM! l8l
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

ohja en naar het az, twente, feyenoord, ado, pec, gea, ajax, pisvee, rdj, nac, utrecht, groningen, dkv, vitesse, rkc en heracles forum  :zweep

WaalwijkLeeuwarden

Citaat van: jeff op oktober 02, 2013, 18:27:24
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

ohja en naar het az, twente, feyenoord, ado, pec, gea, ajax, pisvee, rdj, nac, utrecht, groningen, dkv, vitesse, rkc en heracles forum  :zweep
Doen jullie hier altijd zo tegen elkaar?
Sorry hoor, ik ben Waalwijker van geboorte en trots op mijn lokale club. Sinds 2004 woon ik in Leeuwarden en ben ook van de andere blauw gele club gaan houden. Maar als het zo moet.
niets is zo mooi als twee clubs in geel blauw

Destroyer

Citaat van: WaalwijkLeeuwarden op oktober 02, 2013, 18:38:58
Doen jullie hier altijd zo tegen elkaar?
Sorry hoor, ik ben Waalwijker van geboorte en trots op mijn lokale club. Sinds 2004 woon ik in Leeuwarden en ben ook van de andere blauw gele club gaan houden. Maar als het zo moet.

Ach ja, misschien bepaalde frustraties van personen hier  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Jammer dat ADO gewonnen heeft zeg. Maar ja n deze doldwaze competitie is alles mogelijk en deze duurt nog lang he!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

pvanbuijtene

We zijn altijd heeel lief voor elkaar! :_schater

Destroyer

Citaat van: pvanbuijtene op oktober 02, 2013, 18:42:29
We zijn altijd heeel lief voor elkaar! :_schater

ALtijd in LOVE  :-*
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op oktober 02, 2013, 18:41:37
Ach ja, misschien bepaalde frustraties van personen hier  :devil
Ik ontken alles :devil