Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

gobo

#630
Valt tijdens de samenvattingen op dat er bij alle 4 de wedstrijden van vanavond beduidend minder toeschouwers aanwezig zijn dan voorgaande seizoenen met als dieptepunt Utrecht. Stadion lijkt wel half leeg.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

gobo

RKC natuurlijk sowieso al een kutclub, maar ook daar zit het hok hooguit voor 60% vol. Drama
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Dokkumer

Keek net even op teletekst, ze zijn volgens mij nog steeds aan het zoeken of er toeschouwers waren.
En 48duizend bij Ajax? Zag echt wel meer dan 3000 lege plekken...
Utrecht draait beroerd en dan wil men op zaterdagavond niet richting stadion.. Scheelt ook weer 3000 man met zondags.
AZ is gewoon een schijtclub, tegen de koploper niet eens uitverkocht

zeewolde

Dit vind ik toch wel heel opvallend, tekst lijkt of dit al heel lang bekend was, maar had niet eerder gehoord dat hij slecht lag bij staf en spelersgroep:

CiteerVERBEEK ERUIT BIJ AZ
Van onze Telesportredactie



ALKMAAR -
Gertjan Verbeek is ontslagen door AZ. Het ontslag hing al voor de fraaie 2-1 zege op PSV in de lucht.








Na de 2-1 zege op PSV zei Verbeek nog: "Ik ben met name tevreden over de manier van lef tonen. We brachten veel energie en de teamspirit was uitstekend."

Trainer lag slecht bij spelers



De oefenmeester lag erg slecht bij zijn staf en bij een groot deel van zijn spelersgroep. Het verwijt luidde voornamelijk, dat hij erg eigenwijs was en na beraadslagingen toch altijd zijn eigen plan trok. Ook zijn gedrag intern naar medewerkers werd niet gepruimd.

Het ontslag wordt vanmiddag om twaalf uur of half een nader toegelicht. Verbeek had nog een contract tot 2015 in Alkmaar. Verbeek trad in 2010 in dienst bij AZ. In 2009 werd hij ontslagen bij Feyenoord, feitelijk met dezelfde redenen als nu bij AZ.

Afgelopen zomer waren de verhoudingen ook al vertroebeld. De club hoopte de zaak op te lossen met een redelijk grote verandering van de spelersgroep. Tevergeefs, naar nu blijkt.

Resulaten positief

AZ staat momenteel vierde in de eredivisie, twee punten achter koploper PSV. Ook in de Europa League werd het eerste duel uit de groepsfase gewonnen. In Israël werd het 1-0 voor de Alkmaarders tegen Maccabi Haifa

Dokkumer

Verrassend inderdaad, hoorde het net op de radio

RotterdamLeeuwarden

#635
Feyenoord staat op 1-0 tegen Den Haag :D

Over Verbeek:

Was inderdaad verrassend maar vergeet niet dat Gertjan een aparte is hoor.
Toen hij trainer was van Feyenoord had hij lak aan de clubcultuur en maakte hij mensen, die meer dan 50 jaar verbonden waren aan Feyenoord, het leven knap zuur !!

Dus de reden die AZ aangeeft voor zn ontslag, dat verbaasd mij allezins NIET !
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

TM

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op september 29, 2013, 15:44:17
Inmiddels 3-0  :)

who the fuck kun je nou bezig zijn met die Rotterdamse havenarbeiders terwijl onze TROTS één van de wedstrijden van het jaar speelt. Jij hoort hier echt niet thuis... Ga lekker naar feyenoordforum.nl of iets dergelijks.

NijmegenLeeuwarden

Helaas vitesse net in blessuretijd langs NEC, had meer in gezeten voor ons. Cambuur ook jammer dat ze niet gewonnen hebben.
Nec olé cambuur is ook leuk! heuhhhh

Jules058

Citaat van: NijmegenLeeuwarden op oktober 01, 2013, 16:51:02
Helaas vitesse net in blessuretijd langs NEC, had meer in gezeten voor ons. Cambuur ook jammer dat ze niet gewonnen hebben.

Ik wil niet flauw zijn maar ik denk dat de meeste op dit forum juist blij zijn dat Nijmegen heeft verloren. Vitesse is toch geen directe concurrent nec daar in tegen wel. >:D
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Treb

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op september 29, 2013, 15:44:17
Inmiddels 3-0  :)

l8l

Citaat van: NijmegenLeeuwarden op oktober 01, 2013, 16:51:02
Helaas vitesse net in blessuretijd langs NEC, had meer in gezeten voor ons. Cambuur ook jammer dat ze niet gewonnen hebben.

Ons!?  l8l


RotterdamLeeuwarden

Citaat van: NijmegenLeeuwarden op oktober 01, 2013, 16:51:02
Helaas vitesse net in blessuretijd langs NEC, had meer in gezeten voor ons. Cambuur ook jammer dat ze niet gewonnen hebben.

Uhm, even 1 ding medeforummers, dit ben ik niet hoor !!
Om verwarring te voorkomen.
maar wel een mooie forumnaam  _O_
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Jules058 op oktober 01, 2013, 17:01:54
Ik wil niet flauw zijn maar ik denk dat de meeste op dit forum juist blij zijn dat Nijmegen heeft verloren. Vitesse is toch geen directe concurrent nec daar in tegen wel. >:D

Ik had liever NEC zien winnen, Vitesse staat BOVEN Feyenoord  :X :X
Maar die 1-1, wat een ontlading bij de aanhang, heerlijk gewoon.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Bernardo

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 01, 2013, 17:31:33
Ik had liever NEC zien winnen, Vitesse staat BOVEN Feyenoord  :X :X
Maar die 1-1, wat een ontlading bij de aanhang, heerlijk gewoon.

Pleur op man   :O