Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Jules058

Dit is ook prima een gelijk spel tussen die Duitsers en boeren. 8)
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Destroyer

Wat me weer op viel in de samenvattingen. De stilte in het ADO stadion. Leek wel een oefen partij  :O ook maar dik 8000 man op tribune. Zeer matig.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

The king1

Citaat van: Destroyer op september 22, 2013, 10:45:25
Wat me weer op viel in de samenvattingen. De stilte in het ADO stadion. Leek wel een oefen partij  :O ook maar dik 8000 man op tribune. Zeer matig.
Viel mij bij meer wedstrijden op vooral de stilte. Zal wel het moderne voetbal zijn zoals de KNJB het wil.

Ronald

Citaat van: Destroyer op september 21, 2013, 21:30:24
Moest ik meteen aan denken haha. Hoe zou dat nou gaan. Moest wel lachen om Pasveer die zo tussen de supporters sprong. Mooie actie  :devil

Als de aanvoerder dat volgende week zou doen, dan flikkert hij bij dkv 3meter naar beneden de gracht in

Destroyer

Citaat van: The king1 op september 22, 2013, 14:05:36
Viel mij bij meer wedstrijden op vooral de stilte. Zal wel het moderne voetbal zijn zoals de KNJB het wil.

Heracles tegen twente ook drama. Als dat het derby gevoel moet zijn  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Unknown

Verdomme az. Ga even winnen van nac aub.

Tukker

Citaat van: Unknown op september 22, 2013, 15:54:30
Verdomme az. Ga even winnen van nac aub.
Al 2-0, helaas   :zucht
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Jules058

Das niet gunstig, waarom wint dat nac nu? :o
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Dokkumer

Paniek Peeuw, we binne dit weekend plekjes zakt.. degradatiekandidaat nummer 2 nu :devil

Gewoon zelf punten blijven sprokkelen tot je er minimaal 35 hebt en dan ben je wel veilig..

speculeter

Wat maakt die Schepers een angistige indruk zeg...
Heb hem in die invalbeurt 0! Goede ballen zien geven.!

666

Mooie thuisshirts van Vitesse..
Die hebben hun ziel verkocht.!
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Jules058

4-0 psv Ajax.

Wij zijn dus 4x beter dan Ajax en zouden gelijk gespeeld hebben tegen Barcelona! O0
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Bernardo

Citaat van: 666 op september 22, 2013, 18:14:27
Mooie thuisshirts van Vitesse..
Die hebben hun ziel verkocht.!

Was volgens mij speciaal voor die airborne wedstrijd, hebben ze elk seizoen andere shirts dacht ik

Dokkumer

Citaat van: Jules058 op september 22, 2013, 18:18:45
4-0 psv Ajax.

Wij zijn dus 4x beter dan Ajax en zouden gelijk gespeeld hebben tegen Barcelona! O0
In Barcelona zelfs!