Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

fred

Wat een pech voor Almere....
3x op de paal in de blessuretijd nog nooit gezien.

Lore

Citaat van: Arno A op april 20, 2025, 12:00:02
Ja scheelt weer wat reistijd volgend seizoen. Maar wel weer vaker naar het Brabantse Land. Kunnen we die niet schenken aan de Belgen? En wij een paar Duitse of Deense er bij . Genoeg talent daar.

Volgend seizoen speelt Almere City toch KKD? Wat hebben wij er dan mee te maken?

:proost

Noordcambuur

Dat AZ wordt ook leeg gekocht phoeeee en wat een geld krijgen die gasten elk seizoen weer.

Arno A

Ja Smit en Meerdink zijn de volgende

Destroyer

Daarom doelt men op de eigen jeugd. Slimme zet van az, goed ge?nvesteerd in een nieuw training complex.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Excelsior weet ook wat de ED in houdt 5-0 verloren van NEC

Oud Cambuur

Vliegt er met Telstar direct weer uit

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 09, 2025, 20:19:03
Vliegt er met Telstar direct weer uit
ben ik helemaal met jouw eens en Volendam playoffs.

Noordcambuur

Prachtig Groningen gefeliciteerd  :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op augustus 16, 2025, 23:30:59
Prachtig Groningen gefeliciteerd  :thumbsup

Het Mercera-effect!  :devil
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Wat een voetbal van Telstar heerlijk vrijuit en dat tegen PSV?

Hier kan ik van genieten top trainer  :thumbsup

CambuurArnhem

Citaat van: Noordcambuur op augustus 30, 2025, 22:05:15
Wat een voetbal van Telstar heerlijk vrijuit en dat tegen PSV?

Hier kan ik van genieten top trainer  :thumbsup

Heel knap gedaan! En met hoekschoppen waarover nagedacht is...

Noordcambuur

Het is niet te geloven h? clubs die gepromoveerd zijn naar ED.

Excelsior wint met 10 man van Twente 1-0
Telstar wint uit van PSV met 0-2
Volendam speelt thuis tegen Ajax gelijk 1-1

PePe

Twente ontslaat Oosting.

Noordcambuur

Citaat van: PePe op september 04, 2025, 19:42:15
Twente ontslaat Oosting.
wint Twente van dkv gooien ze de trainer eruit  :_schater