Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Voelt nooit verkeerd dat er verder op zo'n vernedering wordt ge?ncasseerd. Maar arrogantie hoeven wij niet te uitten, want wij staan nog steeds met lege handen in het nieuwe stadion.

Noordcambuur

Dag ervoor veel dkvers over ons op X

Inferno-058

Citaat van: Vlampiep op september 15, 2024, 09:17:09
Voelt nooit verkeerd dat er verder op zo'n vernedering wordt ge?ncasseerd. Maar arrogantie hoeven wij niet te uitten, want wij staan nog steeds met lege handen in het nieuwe stadion.
Eens, kunnen beter naar ons zelf kijken

Specuveter

Citaat van: Mike SCC op september 14, 2024, 23:41:57
Ze hebben maar mooi 2x anti Leeuwarden gegild vanuit het uitvak.  :_schater
Ben anders ook wel klaar met dat domme liedje over Abe

papier

Citaat van: Specuveter op september 15, 2024, 10:59:42
Ben anders ook wel klaar met dat domme liedje over Abe

Wat denk je van dat snuifnummer. Los van dat belachelijke gepoch hebben we ook al tijden niemand opgerold

Poetser

Citaat van: papier op september 15, 2024, 11:37:52
Wat denk je van dat snuifnummer. Los van dat belachelijke gepoch hebben we ook al tijden niemand opgerold

Dat liedje is echt van een ongekende triestheid. Kneuzenkermis.

Schaam me altijd kapot als dat gezongen wordt.

Mike SCC

Tsja dat krijg je als de MI Side voor een groot deel sv krijgt. Het is de nieuwe generatie met zwarte jassen en capuchons die dat soort teksten uitkraamt. Vooropgesteld dat ik helemaal niks heb met die knokkerij en van mening ben dat dat het voetbal voor de gewone supporter kapot maakt, hou ik wel van de vijandigheid tov dkv. Daar hoort ook soms een sneer bij maar die liedjes gaan helemaal nergens over.

Noordcambuur

Nou kom zelf eens met idee?n met liederen  :y

Noordcambuur

Die keeper van Feijenoord  8P

Huizen

Citaat van: Noordcambuur op september 15, 2024, 18:33:20
Nou kom zelf eens met idee?n met liederen  :y

GENOT....
MET DIEMERS IN HET MIDDEN...
GENOT....
MET JANSEN OP DE GOAL...
GENOT....
MET PAUWELS OP DE FLANKEN...

wie bedenkt de afsluiting?  8)

Noordcambuur

Citaat van: Bussum op oktober 31, 2024, 13:19:49
GENOT....
MET DIEMERS IN HET MIDDEN...
GENOT....
MET JANSEN OP DE GOAL...
GENOT....
MET PAUWELS OP DE FLANKEN...

wie bedenkt de afsluiting?  8)
met van Mullem houden we de NUL?.
GENOT?.

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op oktober 31, 2024, 13:43:03
met van Mullem houden we de NUL?.
GENOT?.
En de tegenstander is de lul...
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert link=topic=7.msg371473#  date=1730380491
En de tegenstander is de lul...
haha :D

Bankzitter

Met Benji op de flank
Met Henk op de bank

Zo rijmt het ook nog  |:)

Westerpark

Leuk bedacht en alleen maar goed om positieve songs over spelers te hebben, maar we gaan toch niet een Leeuwarder klassieker verbasteren? Zing dan gewoon het origineel.