Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Waan van de dag...
4 wedstrijden bezig
Ten Hag kom er maar in.

Eewal

Ben best blij met onze verdediging als je Heracles nu ziet stuntelen...

PePe

Merkwaardig: Jef Hardeveld Telstar voetballer staat in het veld bij de wedstrijd Telstar - NEC en zijn vrouw/vriendin is grensrechter in de zelfde wedstrijd. Kan/mag dit?

Lore

Citaat van: PePe op december 13, 2025, 21:47:54
Merkwaardig: Jef Hardeveld Telstar voetballer staat in het veld bij de wedstrijd Telstar - NEC en zijn vrouw/vriendin is grensrechter in de zelfde wedstrijd. Kan/mag dit?


Uhhhhh??. Ik denk dat de regels hier niet in voorzien, maar dit kan natuurlijk niet. Stel dat zij een oprechte fout maakt?..

Noordcambuur

Citaat van: Lore op december 13, 2025, 23:37:22

Uhhhhh??. Ik denk dat de regels hier niet in voorzien, maar dit kan natuurlijk niet. Stel dat zij een oprechte fout maakt?..
je hebt altijd nog de VAR

Galdiano

Citaat van: PePe op december 13, 2025, 21:47:54
Merkwaardig: Jef Hardeveld Telstar voetballer staat in het veld bij de wedstrijd Telstar - NEC en zijn vrouw/vriendin is grensrechter in de zelfde wedstrijd. Kan/mag dit?

Klopt niks van Overtoom is niet de vriendin. Dat is Shukrula.  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PePe

Sorry, vergissing! (Lijken ook op elkaar)

Huizen

Citaat van: PePe op december 13, 2025, 21:47:54
Merkwaardig: Jef Hardeveld Telstar voetballer staat in het veld bij de wedstrijd Telstar - NEC en zijn vrouw/vriendin is grensrechter in de zelfde wedstrijd. Kan/mag dit?

Dacht hetzelfde  :D

Maar de verwarring is niet gek

https://www.instagram.com/p/CKb4G6xDvN2/

Arno A

Wordt steeds moeilijker voor NAC om er in te blijven. Het zal nog wel hele strijd  worden met de andere drie ploegen onderin.
Telstar en Excelsior doen het beter dan ik had verwacht. Dus die trainers staan ook wel in de belangstelling . En er zijn al weer de nodige vacatures bij Ajax, Utrecht, PSV?. Twente? enz.

Destroyer

Leuke start ook weer bij GAE PEC, als dit de trend wordt...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Sonnema

Gewoon gaan voetballen en geen aandacht aan besteden. Dit land is verrot, de ??n mag wel wat en de andere niet (voetbalsupporters) waar het nu om gaat. Allemaal regels en regels en regels om een wedstrijd te bezoeken.

Arno A

Citaat van: Destroyer op april 05, 2026, 12:42:39
Leuke start ook weer bij GAE PEC, als dit de trend wordt...

Het bestuur van PEC zal wel dezelfde maatregel nemen als eerder ADO deed.

oost

Er is niks zo achterlijke dan met gezichts bedekking naar een wedstrijd te gaan  :rodekaart

Eewal

Dit soort onzin zou net zo goed bij ons kunnen plaatsvinden.

oost

Citaat van: Eewal op april 05, 2026, 13:21:12
Dit soort onzin zou net zo goed bij ons kunnen plaatsvinden.

Nee joh dat zou bij ons noooit gebeuren  :devil