Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: peter op september 22, 2013, 16:47:30
Wat maakt die Schepers een angistige indruk zeg...
Heb hem in die invalbeurt 0! Goede ballen zien geven.!

ik heb de transfer naar Utrecht nooit gesnapt, bij Cambuur was hij al regelmatig de slechtste speler op het veld. hoe gaat het eigenlijk met Diemers?

Destroyer

Citaat van: peter op september 22, 2013, 16:47:30
Wat maakt die Schepers een angistige indruk zeg...
Heb hem in die invalbeurt 0! Goede ballen zien geven.!

Ik vond hem erg slecht spelen deze wedstrijd. Veel balverlies.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: 666 op september 22, 2013, 18:14:27
Mooie thuisshirts van Vitesse..
Die hebben hun ziel verkocht.!

Ja was ik al verbaasd over? Is dit voor het eerst? Als dit nu het tenue wordt hebben ze idd hun ziel verkocht. Straks verpatsen ze hun logo ook nog.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op september 22, 2013, 16:45:21
Paniek Peeuw, we binne dit weekend plekjes zakt.. degradatiekandidaat nummer 2 nu :devil

Gewoon zelf punten blijven sprokkelen tot je er minimaal 35 hebt en dan ben je wel veilig..

In deze Mickey Mouse competitie moet je gewoon jezelf belonen en niet naar de rest kijken. Belachelijke uitslagen elke week weer...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Bernardo op september 22, 2013, 18:41:24
Was volgens mij speciaal voor die airborne wedstrijd, hebben ze elk seizoen andere shirts dacht ik

Okee, nu snap ik het. Shirts waren zeker niet verkeerd!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Trouwens, wat is die Vermeer onzeker geworden. Af en toe lachwekkend en hachelijk hoe hij staat te keepen. Onvoorstelbaar!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

gewoon een fan

Zo dat ajakkes heeft even een klap gekregen  :y

SCCornjum

Zoals verwacht zijn er toch enkele Ajax-supporters afgereisd naar Eindhoven. De politie van Eindhoven pakte in de nacht van zaterdag op zondag acht fans van de Amsterdamse club op, meldt de NOS.

Het is niet helemaal duidelijk wat de supporters van Ajax gedaan hebben. De politie van Eindhoven liet reeds weten dat er streng gekeken zal worden naar Ajax-fans en dat zij bij overlast direct opgepakt zullen worden.

De competitietopper tussen PSV en Ajax wordt zondag gespeeld zonder supporters van de bezoekende club. Door werk aan het spoor konden zij niet afreizen naar Brabant, maar enkele supportersgroepen lieten al weten met eigen vervoer te komen om zo te protesteren.
Watching Football Is Not A Crime

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: peter op september 22, 2013, 16:47:30
Wat maakt die Schepers een angistige indruk zeg...
Heb hem in die invalbeurt 0! Goede ballen zien geven.!

Daar kijk ik niet van op, Schepers zal wel KUIPVREES hebben gehad.
maar wat wil je ook in het mooiste, sfeervolste en het meest intimiderende stadion van Nederland  :thumbsup
Ja, dan kan je slecht spelen namens de tegenpartij :D

verder blijft het een leuke competitie zo, niemand is echt beter dan de rest, er zit maar 11 punten verschil tussen de nr 18 en de nr 1. het staat allemaal nog betrekkelijk dicht bijelkaar.
1x verliezen en je zakt meteen 8 plaatsen !

Ik heb PSV - Ajax niet gezien maar PSV kon niet winnen van Cambuur  ;) maar Ajax wordt (simpel) aan de kant gezet.

En dat sommige Heracles-supporters zich niet konden beheersen, das opvallend want die hebben ook "brave" supporters zegt men.

Op naar Feyenoord- Den Haag en Heerenveen - Cambuur.

Mooi weekend wordt het hopelijk.

Rotterdam, NO surrender !



De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

marrumer

ik zie in de samenvattingen veel stille momenten bij thuiswedstrijden van feyenoord hoor.

RotterdamLeeuwarden

Tis ook niet altijd feest he ?
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op september 23, 2013, 19:44:33

maar wat wil je ook in het mooiste, sfeervolste en het meest intimiderende stadion van Nederland  :thumbsup
Ja, dan kan je slecht spelen namens de tegenpartij :D
Volgens mij speelden wij vrijdag al in Deventer. Lijkt het me stug dat we Utrecht zondag op bezoek kregen :devil

TM

Wat een zielig mannetje ben je eigenlijk ook RotterdamLeeuwarden...... Eigenlijk moet ik hier niet op reageren, maar kan het gewoon niet laat.

ROT EEN END OP MET JE FEYENOORD! DE TYFUS!

Daddy T.

Citaat van: peter op september 22, 2013, 16:47:30
Wat maakt die Schepers een angistige indruk zeg...
Heb hem in die invalbeurt 0! Goede ballen zien geven.!

Idd, vorige week tegen RKC vond ik hem ook matig spelen.  Af en toe dreigend maar in afronding of pass dramatisch.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Destroyer

Voetbalprimeur.nl



Feyenoord trekt fel van leer tegen de geplande crisisheffing, waarmee Nederlandse clubs voor het tweede opeenvolgende jaar worden geconfronteerd. Algemeen directeur Eric Gudde vindt het te gek voor woorden dat Feyenoord en andere Nederlandse bedrijven indirect Real Madrid financieren.

De Nederlandse overheid moet met andere Europese landen Spaanse banken redden. En juist die Spaanse banken financieren topclubs als FC Barcelona en Real Madrid, dat afgelopen zomer maar liefst honderd miljoen euro neerlegde voor Gareth Bale.

De crisisheffing zou éénmalig zijn, maar nu blijkt dat Nederlandse clubs en het bedrijfsleven opnieuw met de maatregel te maken krijgen. De BVO's worden getroffen en kunnen nauwelijks transfers bewerkstelligen, terwijl ze via de staatskas wel meefinancieren om het beleid van Real Madrid in stand te houden.

Te gek voor woorden, stelt Gudde in gesprek met De Telegraaf. Hij zegt dat de crisisheffing de club zo'n twee miljoen euro kost. "Maar ik denk dat bij PSV, Twente en Ajax, waar de salarissen veel hoger liggen, dit waarschijnlijk een veelvoud gaat kosten."

Feyenoord, dat afgelopen seizoen een winst heeft geboekt van 2,7 miljoen euro, sluit een stap naar de rechter niet uit. Het is voor de club onmogelijk om nog op de tax in te spelen, omdat de begroting al in het voorjaar is vastgesteld.



Ik vindt het eigenlijk wel een goede actie. Het is echt te zot voor woorden dat zulke banken met onze staatssteun dit soort geldbedragen lenen aan voetbalclubs voor voetbalspelers.  :thumbsup
** Poolwinner 18/19 - 21/22