Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op september 20, 2013, 18:45:15
Dus...
... winnen wij gewoon van die afgezakte kakkerlakjes en blijven ze voorlopig onder ons staan |:)

Jules058

Samen met cambuur wel de mooiste clubs in Nederland.

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op september 20, 2013, 19:53:43
... winnen wij gewoon van die afgezakte kakkerlakjes en blijven ze voorlopig onder ons staan |:)

8)
Area 58

Tukker

Ik zie PSV nog wel tegen een tegendoelpuntje oplopen tegen Ajax. En ook Heracles zie ik wel een keer scoren tegen FC Twente.

Dan hebben we wereldnieuws in de Eredivisie.

:scc  de minste tegentreffers 

en dat na relatief moeilijke uitwedstrijden tegen PSV, Roda, PEC, GAE

Ik denk dat Louis wel een keer komt kijken naar onze verdedigers  8)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

SCCornjum

De politie en de gemeente Eindhoven verwachten zondag mogelijk toch een grote groep Ajax-fans.

Zondag kruisen PSV en Ajax de degens in het Philips Stadion. De rechter besloot deze week dat er geen Ajax-supporters welkom zijn bij de Eredivisiekraker, maar mogelijk trekt er toch een grote supportersgroep naar de Lichtstad.

"De politie heeft informatie gekregen dat een grote groep Ajax-supporters, naar verluidt zevenhonderd personen, zaterdagavond naar de stad zou komen", aldus een horecaondernemer van de Markt tegenover het Eindhovens Dagblad.

De politie en de gemeente bevestigen dit bericht niet, maar wel is er alvast een risicoanalyse gemaakt. Ook is er gesproken over een noodverordening.
Watching Football Is Not A Crime

Jules058

#590
Citaat van: SCCornjum op september 21, 2013, 17:30:31
De politie en de gemeente Eindhoven verwachten zondag mogelijk toch een grote groep Ajax-fans.

Zondag kruisen PSV en Ajax de degens in het Philips Stadion. De rechter besloot deze week dat er geen Ajax-supporters welkom zijn bij de Eredivisiekraker, maar mogelijk trekt er toch een grote supportersgroep naar de Lichtstad.

"De politie heeft informatie gekregen dat een grote groep Ajax-supporters, naar verluidt zevenhonderd personen, zaterdagavond naar de stad zou komen", aldus een horecaondernemer van de Markt tegenover het Eindhovens Dagblad.

De politie en de gemeente bevestigen dit bericht niet, maar wel is er alvast een risicoanalyse gemaakt. Ook is er gesproken over een noodverordening.


Ik ben absoluut geen Ajax supporter, maar wat daar in Eindhoven gaat gebeuren is competitie vervalsing. Stel dat wij niet naar het dkv stadion konden door opgelegde regels van de lokale 3hoek.>:(
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Tukker

#591
De wedstrijd Heracles - FC Twente is korte tijd gestaakt. Meteen na de 0-3 kwam de harde kern van Heracles er achter dat er op de eretribune fans van FC Twente stonden en vond men dat men recht had om daar naar toe te gaan. Alles lijkt met een sisser afgelopen maar zal zeker voor Heracles een staartje krijgen.

Volgende week is er een andere derby en ik weet zeker dat er dan ook uitsupporters in het thuisvak zitten. Ben benieuwd . . . . . .
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Destroyer

Moest ik meteen aan denken haha. Hoe zou dat nou gaan. Moest wel lachen om Pasveer die zo tussen de supporters sprong. Mooie actie  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

gobo

Citaat van: Tukker op september 21, 2013, 21:06:47
De wedstrijd Heracles - FC Twente is korte tijd gestaakt. Meteen na de 0-3 kwam de harde kern van Heracles er achter dat er op de eretribune fans van FC Twente stonden en vond men dat men recht had om daar naar toe te gaan. Alles lijkt met een sisser afgelopen maar zal zeker voor Heracles een staartje krijgen.

Volgende week is er een andere derby en ik weet zeker dat er dan ook uitsupporters in het thuisvak zitten. Ben benieuwd . . . . . .
Present :devil
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Eewal

prima uitslagen in de eredivisie; Twente wint bij Heracles, RKC verliest en ADO en NEC spelen gelijk...

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo


Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Eewal

Citaat van: Bernardo op september 21, 2013, 22:05:19
Finbogasson  :R

het krijg het bijna mijn strot niet uit, maar als DKV daar wint is dat voor ons alleen maar gunstiger...

Tukker

Citaat van: Eewal op september 21, 2013, 22:08:23
het krijg het bijna mijn strot niet uit, maar als DKV daar wint is dat voor ons alleen maar gunstiger...
Volgende week met 2 doelpunten winnen en we zijn ze voorbij  |:)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist