Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

RotterdamLeeuwarden

Het miezerde daar een beetje langdurig  :koffie
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Unknown

NEC is wel een stukje sterker geworden met die nieuwe spelers..staan nu ook voor op feyenoord..
Als dat zo blijft blijven ze beide onder ons, maar heb toch liever dat ze gelijk spelen...beter voor ons denk ik

Bernardo

Beter had Feyenoord gewoon  gewonnen, was nog beter geweest. Vind NEC verder niet zo bijzonder, Feyenoord staat als een stel wijven te verdedigen.

Unknown

er vanuit gaande dat NEC een concurrent is van ons indd wel.
Hopelijk kan feyenoord nog terug komen..

Dokkumer

Citaat van: Unknown op september 15, 2013, 14:03:06
NEC is wel een stukje sterker geworden met die nieuwe spelers..staan nu ook voor op feyenoord..
Als dat zo blijft blijven ze beide onder ons, maar heb toch liever dat ze gelijk spelen...beter voor ons denk ik
Your wish is their command. Zojuist 3-3 geworden :devil

Tis gewoon leuk om die kakkies hier in Dokkum weer een weekje te stangen dat wij als klein duimpje toch weer boven hen staan |:)

Dokkumer

Prima uitslagen tot nu toe dit weekend..
3 punten ingelopen op Zwolle
2 punten ingelopen op Twente en PSV
2 punten uitgelopen op Feyenoord en NEC
1 doelpunt ingelopen op Ajax
en over Heracles heen gesprongen

Notorious

Cambuur is nu ook al Groningen en Eagles voorbij gegaan op de ranglijst, nu mooi op plaats 8! Laat RKC - Utrecht zo ook maar even gelijkspel worden  |:)

Unknown

had liever gezien dat groningen van dkv had gewonnen. die strontboeren staan nu 3de  :R


speculeter

Al met al prima weekend voor ons!

SCCornjum

Citaat van: Unknown op september 15, 2013, 16:48:21
had liever gezien dat groningen van dkv had gewonnen. die strontboeren staan nu 3de  :R

Sfeerloos, wat schreeuwen door een microfoon en 20 man die dat nadoen nounou....
Watching Football Is Not A Crime

Dokkumer

Citaat van: Notorious op september 15, 2013, 16:33:51
Cambuur is nu ook al Groningen en Eagles voorbij gegaan op de ranglijst, nu mooi op plaats 8! Laat RKC - Utrecht zo ook maar even gelijkspel worden  |:)
Dat Utrecht wint vind ik op zich niet eens zo erg. RKC zie ik voor de onderste plekken toch meer een concurrent. Dus in mijn ogen een gunstige uitslag. Maar natuurlijk geweldig zo'n start, thuis nog ongeslagen en al meer punten gehaald dan in al onze 4 Eredivisie jaren bij elkaar :P

chef-lwd

Wij gaan Europa in!
Cambuur is mien wief

marrumer

Citaat van: SCCornjum op september 15, 2013, 18:36:45
Sfeerloos, wat schreeuwen door een microfoon en 20 man die dat nadoen nounou....
en ze juichen bij een doelpunt net zo hard als wij doen bij een doelpunt tegen dtd

RotterdamLeeuwarden

#568
Feyenoord is de weg helemaal kwijt  ;( ;( ;( ;( :zucht :zucht :zucht :zucht ;( ;( ;( ;( ;(
Nog 1x zo'n misstap en het seizoen kan de prullenbak in !
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

marrumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op september 15, 2013, 20:54:44
Feyenoord is de weg helemaal kwijt  ;( ;( ;( ;( :zucht :zucht :zucht :zucht ;( ;( ;( ;( ;(
Nog 1x zo'n misstap en het seizoen kan de prullenbak in !
mooi een gelijkspel gunstig voor cambuur!