Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Het was niet eens rood de bal was nog binnen de lijnen en de assistent scheidsrechter vlagde helemaal niet.
Groningen is genaaid door de knvb.

oost

Wat is die shraoui of hoe je dat ook maar schrijft goed zeg.
Met hem erbij hadden we nooit laatste gestaan. Jammer dat ze geen 5 ton meer betaald hebben. Was elke euro meer dan waard geweest. Gaat vast weer voor 10 miljoen weg bij die stink boeren :zucht

EdsjeSCC

Geen idee hoe je dat schrijft zeg, haalden wij zulke spelers maar eens binnen ;)

Noordcambuur

Citaat van: EdsjeSCC op maart 04, 2023, 23:55:26
Geen idee hoe je dat schrijft zeg, haalden wij zulke spelers maar eens binnen ;)
klopt helemaaldan kun je snel geld verdienen.
Ik geloof dat ze 2.5 miljoen hebben betaald voor hem en kan zo verkocht worden voor ruim 10 miljoen.

Beul B

Ik weet het, ik ben een ras optimist. Maar vanavond winnen, en ik zie en voel het gebeuren. Dan zijn Emmen en Excelsior zeker te pakken. Groningen verwacht ik nog wel hoger alhoewel ze een moeilijk programma hebben. Dus met deze vier ploegen zou je best nog wel eens drie achter je kunnen laten. Maar vanavond is wel echt de sleutelwedstrijd voor de resterende competitie. Winnen , punten pakken en zeker vertrouwen pakken. Laten we de resterende wedstrijden wat minder zeuren en er vol achter gaan staan. Ja zelfs achter de technische staf, achter Ultee, achter de spelers en iedereen die er bij betrokken is. Positiviteit uitstralen (ik weet het, het is moeilijk in deze situatie) brengt ons verder. Een mooi nieuw stadion wacht dan. Laten we met zijn allen er voor vechten.
Come on, Cambuur!!!

hobbes

Citaat van: Beul B op maart 05, 2023, 09:27:32
Ik weet het, ik ben een ras optimist. Maar vanavond winnen, en ik zie en voel het gebeuren. Dan zijn Emmen en Excelsior zeker te pakken. Groningen verwacht ik nog wel hoger alhoewel ze een moeilijk programma hebben. Dus met deze vier ploegen zou je best nog wel eens drie achter je kunnen laten. Maar vanavond is wel echt de sleutelwedstrijd voor de resterende competitie. Winnen , punten pakken en zeker vertrouwen pakken. Laten we de resterende wedstrijden wat minder zeuren en er vol achter gaan staan. Ja zelfs achter de technische staf, achter Ultee, achter de spelers en iedereen die er bij betrokken is. Positiviteit uitstralen (ik weet het, het is moeilijk in deze situatie) brengt ons verder. Een mooi nieuw stadion wacht dan. Laten we met zijn allen er voor vechten.
Come on, Cambuur!!!

Voordeel is dat je Emmen en Excelsior nog krijgt. Je hebt het redelijk in eigen hand  maar dan moet alles op zijn plaats vallen. Maar we zijn pas gedegradeerd als je 4 punten uit een wedstrijd moet gaan halen, tot die tijd moet je er voor gaan.

Destroyer

Citaat van: oost op maart 04, 2023, 23:02:00
Wat is die shraoui of hoe je dat ook maar schrijft goed zeg.
Met hem erbij hadden we nooit laatste gestaan. Jammer dat ze geen 5 ton meer betaald hebben. Was elke euro meer dan waard geweest. Gaat vast weer voor 10 miljoen weg bij die stink boeren :zucht

Precies de reden dat we een nieuw stadion nodig hebben. Meer inkomsten is meer macht
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Treb

Als Excelsior verliest en wij winnen heb je het in principe nog in eigen hand met Emmen, excelsior en volendam nog in het verschiet.

Ik gooi er nog maar een open deur in.. vanavond is cruciaal.  :insane

weestwel

Citaat van: Destroyer op maart 05, 2023, 10:27:54
Precies de reden dat we een nieuw stadion nodig hebben. Meer inkomsten is meer macht

Moet je niet kkd gaan spelen in een half leeg stadion. Of denk je dat er in de kkd gewoon 13 duizend op de tribunes zitten?

oost

Citaat van: weestwel op maart 05, 2023, 11:17:43
Moet je niet kkd gaan spelen in een half leeg stadion. Of denk je dat er in de kkd gewoon 13 duizend op de tribunes zitten?

Gelukkig dat er ?berhaupt een nieuwe stadion komt. Dan is de kans dat je wat vaker en langer eredivisie speelt groter dan in ons huidige stadion.

Noordcambuur

Emmen en Groningen hebben gisteren verloren en nu staat Excelsior met 1-4 achter tegen Sparta.

LWD vak 7

Zal het een x eens zo?n weekend worden. De concurrentie verliest en wij eindelijk weer eens thuis winnen. Laten we het hopen. Vol erachter vanavond.

okkele

Citaat van: cambuurmania op februari 27, 2023, 17:18:25
Dat centrale duo achterin kan zelfs in de keuken divisie niet.
Dat is nou juist de achilleshiel van Cambuur.
Zo traag als stront,daar moet door geselecteerd worden.

wat is het verschil met macintosh / schouten?
het zit m niet in de snelheid.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Treb

Citaat van: okkele op maart 05, 2023, 15:29:34
wat is het verschil met macintosh / schouten?
het zit m niet in de snelheid.

Ik denk dat je met Smand en Bergsma in de KKD een top centraal duo hebt.

In de ere wordt meer gevraagd.

Noordcambuur

Emmen gewonnen van Excelsior met 2-0 .
Excelsior krijgt het ook heel zwaar in de ED.