Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

James

Van de komende vier wedstrijden moet je de drie wedstrijden tegen Go Ahaed, Excelsior en Emmen allemaal winnen. Dan nog heb je nog maar 22 punten en als de concurrenten dan maar hooguit drie punten pakken sta je er enigszins ok? voor maar ook die moeten tegen elkaar zoals komend weekend Volendam tegen Emmen. Hoop is er altijd maar of bovenstaand scenario realistisch is. Het is dramatisch als je ziet welke ploegen er allemaal in de eredivisie spelen en je maar dertien punten hebt. Cambuur doet z?n best en dan zien we wel maar realistisch is lijfsbehoud al lang niet meer laat staan nacompetitie.

oost

#6991
Citaat van: James op februari 26, 2023, 20:33:15
Van de komende vier wedstrijden moet je de drie wedstrijden tegen Go Ahaed, Excelsior en Emmen allemaal winnen. Dan nog heb je nog maar 22 punten en als de concurrenten dan maar hooguit drie punten pakken sta je er enigszins ok? voor maar ook die moeten tegen elkaar zoals komend weekend Volendam tegen Emmen. Hoop is er altijd maar of bovenstaand scenario realistisch is. Het is dramatisch als je ziet welke ploegen er allemaal in de eredivisie spelen en je maar dertien punten hebt. Cambuur doet z?n best en dan zien we wel maar realistisch is lijfsbehoud al lang niet meer laat staan nacompetitie.

Zeer realistisch beeld  _O_ ik hoop dat we het nog wat spannend kunnen maken maar vrees dat het ijdele hoop is. Misschien nog 1 of 2 leuke potjes thuis mogen we al blij zijn
Het is zoals het is en zoals het nu staat kunnen we ons weer opmaken voor de kkd. Voelt wel een beetje vreemd omdat je daar voor mijn gevoel nog maar net uit bent. Maar 1 zwak jaar en je bent terug bij af ;(

Vlampiep

Citaat van: oost op februari 26, 2023, 21:11:19
Zeer realistisch beeld  _O_ ik hoop dat we het nog wat spannend kunnen maken maar vrees dat het ijdele hoop is. Misschien nog 1 of 2 leuke potjes thuis mogen we al blij zijn
Het is zoals het is en zoals het nu staat kunnen we ons weer opmaken voor de kkd. Voelt wel een beetje vreemd omdat je daar voor mijn gevoel nog maar net uit bent. Maar 1 zwak jaar en je bent terug bij af ;(
Inderdaad man het is zo als het is. We moeten ons er bij neer leggen dat we met zo'n beperkt budget en pech dat we komend seizoen niet op het hoogste niveau spelen.
Wat voor mij een doekje voor het bloeden is, zijn de kansen om in de KKD weer dominant te strijden om de prijzen en ut Woanskip vaker kunnen zingen.

James

Citaat van: Vlampiep op februari 26, 2023, 21:27:48
Inderdaad man het is zo als het is. We moeten ons er bij neer leggen dat we met zo'n beperkt budget en pech dat we komend seizoen niet op het hoogste niveau spelen.
Wat voor mij een doekje voor het bloeden is, zijn de kansen om in de KKD weer dominant te strijden om de prijzen en ut Woanskip vaker kunnen zingen.

Het nadeel van dit seizoen is dat er twee degraderen, maar dat is het voordeel van komend seizoen: er promoveren twee  je hoeft dus niet de allerbeste te zijn want dat is toch wel een stuk moeilijker, er komt dan veel meer bij kijken. Als je bijvoorbeeld het verschil zag tussen De Grasgschsp en Cambuur?

weestwel

Citaat van: Vlampiep op februari 26, 2023, 21:27:48
Inderdaad man het is zo als het is. We moeten ons er bij neer leggen dat we met zo'n beperkt budget en pech dat we komend seizoen niet op het hoogste niveau spelen.
Wat voor mij een doekje voor het bloeden is, zijn de kansen om in de KKD weer dominant te strijden om de prijzen en ut Woanskip vaker kunnen zingen.

Als je zo redeneert kun je net zo goed tweede divisie gaan spelen. Dan win je lekker vaak en hoor je ook wat vaker het woanskip voorbij komen.+ je kan gewoon elk jaar kampioen worden. Top man, wie wil dat nu niet.

Treb

Ach.. ik geniet nog maar even van de Eredivisie voordat we volgend seizoen op maandagavond mogen aantreden in Wormerveer tegen de talentjes van AZ. De horror.




Noordcambuur

Er lopen heel veel kontrakten af dus kan Sjors bouwen aan een heel nieuwe selectie.
Tenminste als hij nog trainer is van Cambuur Leeuwarden.
Maar het gaat heel lastig worden om direct weer te promoveren,Zwolle en Heracles gaan weer naar de ED dat is wel weer knap.

Mike SCC

Citaat van: Noordcambuur op februari 27, 2023, 08:57:38
Er lopen heel veel kontrakten af dus kan Sjors bouwen aan een heel nieuwe selectie.
Tenminste als hij nog trainer is van Cambuur Leeuwarden.
Maar het gaat heel lastig worden om direct weer te promoveren,Zwolle en Heracles gaan weer naar de ED dat is wel weer knap.

Mocht je uiteindelijk degraderen dan hoop ik inderdaad op een Zwolle of Heracles-scenario, die hebben best wat toppers in de selectie kunnen behouden (noem een Hansson, Laursen, Thy) en kunnen daarmee zeer dominant zijn in de Eerste Divisie.

Als wij een paar van zulke toppers aan boord kunnen houden, zoals een Foor en daar een team omheen kunnen bouwen die ze in hun kracht kunnen zetten (en wellicht een spits [Johnsen?] die weer een tandem kunnen vormen met Jacobs, die in de KKD veel ruimte kreeg in en rond de 16), dan kunnen we in elk geval wel bovenin meedraaien.

Noordcambuur

Klopt eerst een goede keeper halen en dan verder borduren.

Keeper ?.

Centraal achter Bergsma en Smand.

Centraal middenveld van Kaam

Spits ?..


cambuurmania

Dat centrale duo achterin kan zelfs in de keuken divisie niet.
Dat is nou juist de achilleshiel van Cambuur.
Zo traag als stront,daar moet door geselecteerd worden.

wagen306

Zijn meer spelers met doorlopende contracten toch? Breij, vd water, van wermeskerken. Van de rest kun je wel afscheid nemen. Foor verrast mij wel, maar zal niet te behouden zijn. Van der steen van den Bosch als keeper?

Bankzitter

Middenveld: vKaam staat nog langdurig  onder contract, zonder clausule moet daar flink voor betaald worden. Breij en Reinstra behouden. Foor wordt een lastig verhaal, maar niet geschoten altijd mis. Diemers kan verder nergens anders heen dan thuiskomen op het oude nest.


Naastismis

Maar hopen op rampscenario voor Vitesse, scheelt weer een degradatieplaats!!

hobbes

Citaat van: Naastismis op februari 28, 2023, 18:04:45
Maar hopen op rampscenario voor Vitesse, scheelt weer een degradatieplaats!!

Dat gun je een andere club niet.

Mike SCC

Tsja, dat zou eventueel voordeel voor ons opleveren, net als in 2013. Maar of je daarop moet hopen...