Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: hobbes op februari 28, 2023, 18:18:25
Dat gun je een andere club niet.

Nou misschien een Vitesse niet direct, maar heb zeker wel een club die ik het gun. Twente.
Die had gewoon nooit meer moeten bestaan.  :R

Haarlem, Veendam en AGOVV gingen voor minder schuldfailliet.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Net als Twente een veel te grote club. Daarbij heet de bond ook niet voor niets de knVb.

Dokkumer

Heb niks met Vitesse en vind de GelreDome een gedrocht wat de naam stadion niet mag dragen, maar op zo'n manier in de problemen komen gun ik niemand.
Toch zal er een oplossing komen.
De echte, dat lees je :devil

Bankzitter

Ik ben niet vergeten hoe de KNVB ons genaaid heeft en alle andere clubs dat maar lieten gebeuren. Ik zit er niet mee als andere clubs kapot gaan nadat ze ons clubje een kampioenschap hebben ontnomen. Vitesse was ooit een volksclub maar daar is niks meer van over. Speeltje voor investeerders in een sfeerloze bak beton met jaarlijks miljoenen te korten.

papier

Citaat van: Bankzitter op maart 04, 2023, 07:23:25
Ik ben niet vergeten hoe de KNVB ons genaaid heeft en alle andere clubs dat maar lieten gebeuren. Ik zit er niet mee als andere clubs kapot gaan nadat ze ons clubje een kampioenschap hebben ontnomen. Vitesse was ooit een volksclub maar daar is niks meer van over. Speeltje voor investeerders in een sfeerloze bak beton met jaarlijks miljoenen te korten.

Het is ook niet helemaal waar dat alle andere clubs dat lieten gebeuren. Het was de KNVB die een stemming (uitkomst in het voordeel van Cambuur meen ik mij te herinneren) als 'niet duidelijk' bestempelde en daarom zelf maar een idioot besluit nam. Daarmee is overigens de Graafschap nog harder getroffen. Eerder werden clubs als Haarlem, AGOVV, Veendam al harder getroffen door de KNVB, die daarentegen Twente wel het voordeel van de twijfel gunde. Dat de KNVB en zo'n ESPN schijt hebben aan de kleinere clubs is mij wel duidelijk, maar we hoeven niet te doen alsof ze Cambuur moeten hebben, men weet vaak niet eens hoe ze de naam uit moeten spreken dus wat weten ze nou over onze club?


Noordcambuur

De Eredivisie draait alleen maar om Ajax,PSV en Feijenoord en daar onder zitten AZ,Twente en Utrecht.
En de rest huppelt maar wat mee?..
De knvb heeft veel fouten gemaakt in het verleden en dan heb ik het nog niet eens over de scheidsrechters gehad?..

PePe

Door het warrige optreden van het huidige korps fluitisten, heb ik het gevoel dat we moeten degraderen. Cambuur wordt soms bestraft, wat is een andere wedstijd niet wordt bestraft. Zucht .....

Huizen

Volendam wint. Ongekend staan gewoon op 10 punten van die gasten. Winnen morgen anders is het gedaan, kan het nog steeds niet geloven dat we zo laag staan

Zuid1991

Citaat van: Bussum op maart 04, 2023, 20:38:26
Volendam wint. Ongekend staan gewoon op 10 punten van die gasten. Winnen morgen anders is het gedaan, kan het nog steeds niet geloven dat we zo laag staan
Is voor ons toch 't meest gunstige resultaat dat volendam gewonnen heeft.
Je moet morgen winnen idd.

Specuveter

Dat is ??n..Emmen verliest
Nu Feyenoord nog zijn sportieve plicht doen.
Wij morgen winnen en we staan er weer bij.

Destroyer

Citaat van: Zuid1991 op maart 04, 2023, 20:44:20
Is voor ons toch 't meest gunstige resultaat dat volendam gewonnen heeft.
Je moet morgen winnen idd.

Ja snap m ook niet. Hoogst haalbare voor ons is nacompetitie
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Vlampiep

Citaat van: Specuveter op maart 04, 2023, 20:46:54
Dat is ??n..Emmen verliest
Nu Feyenoord nog zijn sportieve plicht doen.
Wij morgen winnen en we staan er weer bij.
Feijenoord lijkt vanavond het landskampioenschap tegen Groningen te verspelen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op maart 04, 2023, 21:50:47
Feijenoord lijkt vanavond het landskampioenschap tegen Groningen te verspelen.

Mooi niet, beide concurrenten verloren
Henk, held, bedankt

AL

Citaat van: Vlampiep op maart 04, 2023, 21:50:47
Feijenoord lijkt vanavond het landskampioenschap tegen Groningen te verspelen.

Ach dankzij de arbitrage worden zij weer eens geholpen in de kuip.
Echt een schande, maar voor ons wel lekker natuurlijk.

Noordcambuur

Citaat van: AL op maart 04, 2023, 22:05:31
Ach dankzij de arbitrage worden zij weer eens geholpen in de kuip.
Echt een schande, maar voor ons wel lekker natuurlijk.
klopt je wordt er kotsmisselijk van en weer van der Kooi :rodekaart