Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Naastismis

Vitesse geen stadion scheelt ook weer een degradant...

Destroyer

Valt mee ze zijn elkaar al aardig genaderd in kort geding
** Poolwinner 18/19 - 21/22

LWD vak 7

Oristiano van Volendam 5 duels geschorst. Onder andere voor spugen naar de scheidsrechter. Had wat mij betreft wel wat meer dan 5 mogen zijn. Smerig.

Specuveter

Mooi weekend tot nu toe.
Wij een puntje.
Groningen en Emmen verloren.
Nu Volendam nog!

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op februari 12, 2023, 10:35:55
Mooi weekend tot nu toe.
Wij een puntje.
Groningen en Emmen verloren.
Nu Volendam nog!
Specuveter aan 1 punt schiet je niet veel op.
De volle buit dat schiet op.

Specuveter

Beter iets dan niets
Ik hou van een halfvolle beker ipv een half lege.

LWD vak 7

Verwacht niet dat ze in de problemen komen maar Eagles mag van mij ook wel verliezen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op februari 12, 2023, 12:30:43
Specuveter aan 1 punt schiet je niet veel op.
De volle buit dat schiet op.

Alweer een keer met je eens. Puntjes zijn een leuke bonus tegen de top 6. Tegen deze ploegen moet je in deze fase winnen, wil je niet degraderen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 12, 2023, 14:43:06
Alweer een keer met je eens. Puntjes zijn een leuke bonus tegen de top 6. Tegen deze ploegen moet je in deze fase winnen, wil je niet degraderen.
:thumbsup

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Specuveter op februari 12, 2023, 10:35:55
Mooi weekend tot nu toe.
Wij een puntje.
Groningen en Emmen verloren.
Nu Volendam nog!

Dat lijkt wel goed te komen _O_
Henk, held, bedankt

Destroyer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 12, 2023, 14:43:06
Alweer een keer met je eens. Puntjes zijn een leuke bonus tegen de top 6. Tegen deze ploegen moet je in deze fase winnen, wil je niet degraderen.

Venijn zit in de staart
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

En de concurrenten sprokkelen maar weer punten..

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op februari 26, 2023, 16:28:03
En de concurrenten sprokkelen maar weer punten..
klopt gat wordt alleen maar groter en groter tegen Eagles wordt wel heel belangrijk verlies je die kun je het wel schudden.

NRG

Citaat van: Noordcambuur op februari 26, 2023, 16:30:38



klopt gat wordt alleen maar groter en groter tegen Eagles wordt wel heel belangrijk verlies je die kun je het wel schudden.

Dat zeggen we al sinds Volendam thuis. Na dit weekend is niet meer de vraag of we gaan degraderen, maar wanneer?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wat is dat toch met die handsballen waar geen penalties voor gegeven worden
Henk, held, bedankt