Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Hoe klein de kans ook is, hij is altijd nog groter dan in 2013 om kampioen te worden (voordat Veendam en AGOVV wegvielen)

De TS kan nu laten zien dat ze ballen hebben en wanneer er in de wedstrijd nog kansen zijn alles of niets te spelen  8) :proost

   Grunn - SCC       0-3   
   DKV - GAE      0-0   
   NEC - Fortuna      0-1   
            
   Eindstand         
   SCC 39      -15   
   DKV 39      -15   
   NEC 38         
   GAE 37         
   Grunn 36         

Wij eindigen boven DKV door meer doelpunten voor
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Oow, ik dacht omdat we 30 kilometer hoger liggen  :zweep

Maar het zijn toch topsporters? Dan wil je zo hoog mogelijk eindigen lijkt me. En ook hoger dan plek 12 wat nu het record is is in de eredivisie.

maikcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2022, 14:09:22
Hoe klein de kans ook is, hij is altijd nog groter dan in 2013 om kampioen te worden (voordat Veendam en AGOVV wegvielen)

De TS kan nu laten zien dat ze ballen hebben en wanneer er in de wedstrijd nog kansen zijn alles of niets te spelen  8) :proost

   Grunn - SCC       0-3   
   DKV - GAE      0-0   
   NEC - Fortuna      0-1   
            
   Eindstand         
   SCC 39      -15   
   DKV 39      -15   
   NEC 38         
   GAE 37         
   Grunn 36         

Wij eindigen boven DKV door meer doelpunten voor

Laten we het hopen. In Groningen hebben ze er ook geen vertrouwen meer in, die hebben al 6 wedstrijden op rij verloren. Meestal overkomt dan ons dat ze dan natuurlijk zich tegen ons herpakken. Maar we gaan het zien zondag. Boven de boeren eindigen zou natuurlijk ook al top zijn.

Noordcambuur

Hoe hoger je eindigt hoe meer tv geld dat je krijgt.

justremco

Citaat van: Noordcambuur op mei 12, 2022, 18:08:32
Hoe hoger je eindigt hoe meer tv geld dat je krijgt.

Valt wel wat mee, we kunnen maximaal 2 ton stijgen maar dan moet alles mee zitten

Noordcambuur

Citaat van: justremco op mei 12, 2022, 22:10:58
Valt wel wat mee, we kunnen maximaal 2 ton stijgen maar dan moet alles mee zitten
nou wil niet veel zeggen maar 2 ton is mooi meegenomen hoor

justremco

Uiteraard, maar de kans dat we dat halen was en is extreem klein

sunderland

Lees dat die van Ewijk van Dkv in de belangstelling staat de topclubs.onvoorstelbaar

Specuveter

Citaat van: sunderland op mei 14, 2022, 15:59:58
Lees dat die van Ewijk van Dkv in de belangstelling staat de topclubs.onvoorstelbaar
waarom onvoorstelbaar?
Gewoon prima back.
Net als onze Bangura!

sunderland

Citaat van: Specuveter op mei 14, 2022, 16:17:22
waarom onvoorstelbaar?
Gewoon prima back.
Net als onze Bangura!
tegen ons werd ie 2 x weggespeeld door Kallon en maakte hij steeds overtredingen Hier mocht ie op het veld blijven door de scheidsrechter

justremco

Citaat van: Specuveter op mei 14, 2022, 16:17:22
waarom onvoorstelbaar?
Gewoon prima back.
Net als onze Bangura!

Kon de concurrentiestrijd niet eens winnen van Doke  :_schater

Bob Paisley

Niet helemaal waar.   Was snel geblesseerd hier
En volgens mij was het in het seizoen die afgebroken is

Collingwood

Dit zijn toch wel de hoogtijdagen. En dan vooral ook omdat wij zelf geen degradatiestress meer hebben.
Kalmte alleen kan u redden.

Eewal

Zo blij dat we niet de stress hebben zoals die van Fortuna en W2

hobbes

Dkv heeft een goede keeper gehaald