Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

En ze spelen nog tegen de Eagels dus ook daar verliest ??n van beide clubs punten.
Er is nog niets beslist.

AL

1 ding is zeker: we eindigen tussen plek 8 en 17 :_schater

Noordcambuur

Gewoon woensdag winnen en uit tegen Groningen is alles mogelijk want die spelen al weken heel slecht.
Ook voor tv geld is het heel belangrijk om zo hoog mogelijk te eindigen.

Noordcambuur

 Ajax kampioen  :thumbsup dik verdiend

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op mei 08, 2022, 18:50:01
Ajax kampioen  :thumbsup dik verdiend

Tja, als PSV niet wil.....

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op mei 08, 2022, 18:50:01
Ajax kampioen  :thumbsup dik verdiend
Nou als ik het ??n club niet gun is het die club uit de hoofdstad wel, discutabele pot ook vandaag in de Kuip.

Noordcambuur

Citaat van: hobbes op mei 08, 2022, 19:04:54
Tja, als PSV niet wil.....
jaaa speel je zo?n goede eerste helft en je weet dat Ajax gelijk heeft gespeeld tegen az dan snap je het ook niet.
Maar ook weer een dikke fout van de VAR en scheidsrechter die kutturk.

zeewolde

Citaat van: Inferno-058 op mei 08, 2022, 19:06:00
Nou als ik het ??n club niet gun is het die club uit de hoofdstad wel, discutabele pot ook vandaag in de Kuip.
alles zodat Ajax maar kampioen wordt. De VolgensAjaxRegels is er niet voor niks he

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op mei 08, 2022, 19:12:37
jaaa speel je zo?n goede eerste helft en je weet dat Ajax gelijk heeft gespeeld tegen az dan snap je het ook niet.
Maar ook weer een dikke fout van de VAR en scheidsrechter die kutturk.

Eens, maar ze moeten zelf doordrukken. Ze laten Feyenoord in de wedstrijd komen. Dan nog is de kans groot dat Ajax kampioen wordt, maar dan hebben ze zelf er alles aan gedaan.

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op mei 08, 2022, 19:22:53
alles zodat Ajax maar kampioen wordt. De VolgensAjaxRegels is er niet voor niks he
:y

sunderland

Citaat van: zeewolde op mei 08, 2022, 19:22:53
alles zodat Ajax maar kampioen wordt. De VolgensAjaxRegels is er niet voor niks he
weten jullie nog dat wij thuis speelden tegen psv in 2013-2014 toen vd streek een Penel tegen kreeg en een rode kaart ? Precies ja.

LWD vak 7

Hoe kan je daar nou in vredesnaam een penalty voor geven?

sunderland

Citaat van: LWD vak 7 op mei 08, 2022, 19:30:15
Hoe kan je daar nou in vredesnaam een penalty voor geven?
dat dachten wij toen ook na een paar minuten en rood h?. Wil maar zeggen dat hun dat ook mee hadden toen. Ik vind het ook een waardeloze beslissing

Noordcambuur

Er is geen scheidsrechter te vertrouwen mannen we leven in een corrupt land.
Elke scheidsrechter heeft een favoriete club ook deze Turk vul maar in ?..

Treb

Citaat van: Noordcambuur op mei 08, 2022, 20:07:55
Er is geen scheidsrechter te vertrouwen mannen we leven in een corrupt land.
Elke scheidsrechter heeft een favoriete club ook deze Turk vul maar in ?..

Wat een gelul weer  8P