Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: sunderland op november 28, 2021, 10:59:42
hou er rekening mee dat er straks ook een verval komt, helemaal als we spelers gaan verkopen. Er zullen dan heus goede terug komen maar die moeten ook eerst weer wennen. Ons linker kant is zo goed in vaste patronen dat doe je niet zomaar. Dat is exact hetzelfde driehoekje als wat Ajax doet. Steeds een middenvelder die er weer onder komt ( Maulun) .

Klopt, een verval kan altijd en is ook reeel, maar dan nog zouden we echt kunnen verrassen en meedoen om die PO plekken.  Denk eigenlijk niet dat er spelers al in de winter vertrekken, maar je weet maar nooit.

Collingwood

Moet inderdaad heel gek lopen willen we nog in de problemen komen, maar omdat het Cambuur blijft vind ik het straks toch een lekker gevoel als we op 34 punten staan met een groot gat naar de onderste ploegen.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Een mooi puntenaantal bij de winterstop geeft ons de luxe om bijvoorbeeld nog geld voor Kallon te vangen die anders gratis lijkt weg te gaan.
Mischien ook wel noodzaak om een speler te verkopen  omdat zo lang spelen zonder publiek niet begroot is.

Specuveter

Ik denk dat Hoedemakers na dit seizoen weg is.
Hetzelfde geldt voor Bangura.

Vlampiep

Citaat van: Specuveter op november 28, 2021, 14:21:34
Ik denk dat Hoedemakers na dit seizoen weg is.
Hetzelfde geldt voor Bangura.
Hopelijk dat onze Bulgaar zich gaat ontwikkelen als volwaardige stand in voor Hoedemakers.
Sambissa of Gullit zouden Bungura kunnen vervangen bij een schorsing op verkoop, maar nooit doen vergeten.
Maar ik hoop dat ik ook volgend seizoen van hun kan genieten in de blauw gele kleuren.

Specuveter

Twee punten ingelopen op PSV en Feyenoord dit weekend!! |:)

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op november 28, 2021, 18:49:13
Twee punten ingelopen op PSV en Feyenoord dit weekend!! |:)
de clubs voelen nu al spanning dat Cambuur er aan komt.
Vanavond Vitesse ff kijken?.

Vlampiep

Citaat van: Specuveter op november 28, 2021, 18:49:13
Twee punten ingelopen op PSV en Feyenoord dit weekend!! |:)
We hebben ook nog punten gemorst tegen Fortuna en Groningen. Waren we ze wel heel dicht benaderd  w:)
Ongelooflijk hoe we staan, en als de selectie niet met hun hoofden in de wolken gaan lopen sluit ik ook niet uit dat aan het eind van het seizoen er nog een paar wedstrijdjes gespeeld kunnen worden. ;)

CambuurAmersfoort

Hele speelronde geweest en we staan 5e.

Wat bizar en geweldig. Ik dacht dat we vorig jaar het mooiste en meest bizarre jaar in de club geschiedenis hadden meegemaakt.
Misschien gaan we daar dit jaar nog wel een schepje bovenop doen!

Galdiano

Citaat van: Vlampiep op november 28, 2021, 20:46:51
We hebben ook nog punten gemorst tegen Fortuna en Groningen. Waren we ze wel heel dicht benaderd  w:)
Ongelooflijk hoe we staan, en als de selectie niet met hun hoofden in de wolken gaan lopen sluit ik ook niet uit dat aan het eind van het seizoen er nog een paar wedstrijdjes gespeeld kunnen worden. ;)

Altijd leuk zo'n geel blauwe bril. De winst tegen Heracles was geheel onterecht. Dat streept die punten weer weg.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Bankzitter op november 28, 2021, 12:04:07
Een mooi puntenaantal bij de winterstop geeft ons de luxe om bijvoorbeeld nog geld voor Kallon te vangen die anders gratis lijkt weg te gaan.
Mischien ook wel noodzaak om een speler te verkopen  omdat zo lang spelen zonder publiek niet begroot is.

Precies,

Jacob, Kallon en Stevens kunnen gratis de deur uit lopen. Als die niet willen verlengen moeten wij verkoop serieus overwegen. Ze moeten toch vervangen worden en dan vervang ik ze liever in een seizoen waarin wij al een enorm gat hebben naar de onderste plaatsen, dan in een seizoen waar alles weer overnieuw begint. Als het de nieuwe spelers niet bevallen dan kunnen wij in de zomer ?n de winter erna corrigeren.

Lore

Citaat van: Vlampiep op november 28, 2021, 14:47:03
Hopelijk dat onze Bulgaar zich gaat ontwikkelen als volwaardige stand in voor Hoedemakers.
Sambissa of Gullit zouden Bungura kunnen vervangen bij een schorsing op verkoop, maar nooit doen vergeten.
Maar ik hoop dat ik ook volgend seizoen van hun kan genieten in de blauw gele kleuren.

Die Bulgaar is toch een huurspeler? Die vertrekt toch gewoon aan het einde van dit seizoen?

Bankzitter

Klopt, maar het is er eentje van City Group, die nog tot 2025 bij Lommel vastligt maar daar nooit gaat spelen.

Als hij hier zich goed ontwikkeld en speeltijd gaat krijgen, dan zou het niet raar zijn hem weer opnieuw te huren.
En de meeste spelers worden beter onder deze TS, dus zo'n gek scenario is dat niet. Hij is ook nog maar net 20.


hobbes

https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/9594444/de-sleutel-tot-succes-in-de-eredivisie-van-sc-cambuur

We staan er goed op, maar het is ook betrekkelijk. Wint NEC vrijdag hadden ze zo'n item in Nijmegen gedraaid. Maar goed, dit pakken ze ons niet meer af.