Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Mp


EdsjeSCC

https://twitter.com/pvan_wezenberg/status/1465316135356846087?t=zZgV4mDNyAYQq3-XZvZ9sA&s=19

Kunnen we hen alvast afschrijven? Ze mogen nu naar AZ, dan Feyenoord uit, PEC uit, Utrecht thuis en Ajax uit...

Bankzitter

Hier kun je wel een kwartier naar kijken in een loop  :_schater

Nog 10 puntjes nodig maar het kan eigenlijk al niet meer misgaan dit seizoen.

CambuurAmersfoort

Fortuna lekker eruit. Zal niemand van ons missen...zielloze club. Volendam of Emmen terug lijkt mij prima en ook leuke wedstrijden voor ons.

En muhren wil ik graag nog een keer in ons stadion zien spelen  :proost

Lore

Citaat van: CambuurAmersfoort op november 30, 2021, 17:31:11
Fortuna lekker eruit. Zal niemand van ons missen...zielloze club. Volendam of Emmen terug lijkt mij prima en ook leuke wedstrijden voor ons.

En muhren wil ik graag nog een keer in ons stadion zien spelen  :proost



Mijn voorkeur zou uit gaan naar Zwolle, Sparta en Heracles. Puur vanwege voetbal en omdat wij dan een megasprong maken op de tv gelden ranglijst.

EdsjeSCC

Laat Sparta er maar mooi in. In ieder geval liever dan Pec, Fortuna en RKC

Bankzitter

Eens met Lore... het gaat om de centjes niet wat een "mooie club"is.

Dus hopelijk ook bij de promevendi clubs als Volendam en Excelcior en niet Emmen , VVV of ADO weer terug.

We hebben al een seizen verloren op de Ranking voor tv gelden... laat het nu maar een keertje meezitten.

Specuveter

Fortuna verliest en Willem 2 verliest.
Dikke prima!

el haj

RKC heeft zich versterkt met Roy Kuipers. Kuipers heeft voor Den Bosch 9 keer gescoord (en 2 assists) dit seizoen en speelde daar op amateurbasis.
Wat misschien nog wel het meest opvallend is, is dat Kuipers zich per direct bij RKC aansluit. Ze zullen in Waalwijk wel goede vriendjes in Zeist hebben.  :X

Treb

Citaat van: el haj op december 03, 2021, 17:51:25
RKC heeft zich versterkt met Roy Kuipers. Kuipers heeft voor Den Bosch 9 keer gescoord (en 2 assists) dit seizoen en speelde daar op amateurbasis.
Wat misschien nog wel het meest opvallend is, is dat Kuipers zich per direct bij RKC aansluit. Ze zullen in Waalwijk wel goede vriendjes in Zeist hebben.  :X

Hoezo? Amateurbasis bij DB. Dan mag je per direct naar een BVO

EdsjeSCC

Citaat van: el haj op december 03, 2021, 17:51:25
RKC heeft zich versterkt met Roy Kuipers. Kuipers heeft voor Den Bosch 9 keer gescoord (en 2 assists) dit seizoen en speelde daar op amateurbasis.
Wat misschien nog wel het meest opvallend is, is dat Kuipers zich per direct bij RKC aansluit. Ze zullen in Waalwijk wel goede vriendjes in Zeist hebben.  :X

Calimero

el haj

Citaat van: Treb op december 03, 2021, 19:34:29
Hoezo? Amateurbasis bij DB. Dan mag je per direct naar een BVO

Is dat nieuw? Kan toch zweren dat 't vroeger pas in de transferperiode mogelijk was.

Citaat van: EdsjeSCC op december 03, 2021, 20:06:57
Calimero

Mooi voorbeeld van waarom de sfeer hier bij tijd en wijle zo kut is. Direct op beledigen overgaan i.p.v. de discussie.
Bedankt voor je bijdrage Ed!

EdsjeSCC

Excuses.
Maar dat gejank op knvb, knjb, scheidsrechters wat dan een complot is of allemaal anti cambuur en juist pro den haag en zulk soort bullshit trek ik gewoon slecht

el haj

Citaat van: EdsjeSCC op december 03, 2021, 22:09:13
Excuses.
Maar dat gejank op knvb, knjb, scheidsrechters wat dan een complot is of allemaal anti cambuur en juist pro den haag en zulk soort bullshit trek ik gewoon slecht

Fair enough.
Blijkbaar zit ik er ook gewoon naast m.b.t. de regels dus een tik op m'n vingers was wat dat betreft wel verdiend.  :P

Bob Paisley

Is al een lange tijd zo.  Als je bij een bvo speelt op amateur basis dan mag je zo overstappen naar een andere club.   Bij een contract mag dat niet .    Den Bosch had hem gewoon een contractje moeten geven.  Dan was dit niet gebeurt