Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Gaan zich toch echt serieus versterken nu:

'Eagles rond met AZ; Falkenburg is in aantocht'






Auteur: Fabian Bijman Gepubliceerd:31 juli 2013 om 07:12Categorie:Nieuws

Go Ahead Eagles heeft kort voor de start van het Eredivisie-seizoen een prima versterking gestrikt. Volgens De Telegraaf komt Erik Falkenburg het komende seizoen uit voor de promovendus.

De 25-jarige Falkenburg wordt door Go Ahead gehuurd van AZ. Met de club uit Alkmaar bereikte Go Ahead reeds een akkoord over de verhuur. De club uit Deventer hoopt Falkenburg woensdag officieel aan zich te binden. Zondag trapt Go Ahead Eagles zijn Eredivisie-avontuur af met een uitwedstrijd tegen FC Utrecht.

Falkenburg kreeg in het begin van de voorbereiding al te horen dat trainer Gertjan Verbeek geen grote plannen met hem had. De oud-speler van Sparta Rotterdam, die afgelopen seizoen verhuurd werd aan NEC Nijmegen, is er sinds zijn komst bij de club uit Alkmaar niet in geslaagd een basisplek af te dwingen.

Galdiano

Groningen ruim 2000 sk's minder!
Zitten geloof ik op 11000 sk's maar 3000 verschil met SCC.

Wat zou het toch mooi zijn dat we dit jaar eindelijk groen licht krijgen wat betrefd het nieuwe stadion, en in de ere blijven, dan is het verschil van 3000 zo ingelopen  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

AL

Ajax titelfavoriet en cambuur degradatiekandidaat nummer 1 volgens voetbalanalisten/verslaggevers.

Roofvogel

Citaat van: AL op juli 31, 2013, 15:21:57
Ajax titelfavoriet en cambuur degradatiekandidaat nummer 1 volgens voetbalanalisten/verslaggevers.

Kunnen we mooi het tegendeel bewijzen en laten zien dat er niemand verstand van voetbal heeft behalve wij  |:)

SportClubCambuur

Citaat van: Roofvogel op juli 31, 2013, 15:28:42
Kunnen we mooi het tegendeel bewijzen en laten zien dat er niemand verstand van voetbal heeft behalve wij  |:)

Helaas heeft men, zolang er niet 3 versterkingen bijkomen, gelijk. Met dit materiaal zou het een wonder zijn om er in te blijven...

Roofvogel

Citaat van: SportClubCambuur op juli 31, 2013, 23:21:14
Helaas heeft men, zolang er niet 3 versterkingen bijkomen, gelijk. Met dit materiaal zou het een wonder zijn om er in te blijven...

Dat riep men vorig jaar ook van Zwolle, dus kap eens met dat negatieve gedoe man.

Dokkumer

 :0=DE GEEL/BLAUWE VECHTMACHINE KOMT ERAAN!

Clint

'Go Ahead moet RKC en Cambuur voor kunnen blijven'
01/08/2013 13:16

Foeke Booy staat met Go Ahead Eagles voor een nieuw avontuur als hoofdtrainer. Met een onervaren ploeg begint hij zondag met de uitwedstrijd tegen het hem welbekende FC Utrecht waar hij eerder als technisch directeur werkzaam was.

Booy heeft aardig moeten puzzelen om zijn selectie nog een beetje op orde te krijgen; zo kon hij pas sinds deze week beschikken over een volwaardige eerste keeper met de tijdelijke komst van Eloy Room (Vitesse). Daarnaast kwam Joey Godee, voormalig speler van onder meer AGOVV Apeldoorn en Cercle Brugge.

Verder zijn er maar weinig spelers die hun duels op het hoogste niveau hebben afgewerkt. 'Het is een bittere noodzaak dat er bij ons nog wat ervaring bijkomt', gaf Booy aan tegenover Voetbal International. 'We hebben een aardige ploeg, al zijn we in de breedte nog kwetsbaar.' Het liefst ziet Booy nog een extra aanvaller komen.

Het vertrouwen in zijn ploeg is groot. Waar velen zullen zeggen dat Go Ahead de grootste degradatiekandidaat is, denkt Booy een aardig team op de been te brengen. 'Ik gok erop dat we met deze ploeg minimaal zestiende kunnen worden. We kunnen in ieder geval RKC Waalwijk en SC Cambuur voor blijven.'

vi.nl

Roofvogel

Citaat van: clint op augustus 01, 2013, 14:44:03
'Go Ahead moet RKC en Cambuur voor kunnen blijven'
01/08/2013 13:16

Foeke Booy staat met Go Ahead Eagles voor een nieuw avontuur als hoofdtrainer. Met een onervaren ploeg begint hij zondag met de uitwedstrijd tegen het hem welbekende FC Utrecht waar hij eerder als technisch directeur werkzaam was.

Booy heeft aardig moeten puzzelen om zijn selectie nog een beetje op orde te krijgen; zo kon hij pas sinds deze week beschikken over een volwaardige eerste keeper met de tijdelijke komst van Eloy Room (Vitesse). Daarnaast kwam Joey Godee, voormalig speler van onder meer AGOVV Apeldoorn en Cercle Brugge.

Verder zijn er maar weinig spelers die hun duels op het hoogste niveau hebben afgewerkt. 'Het is een bittere noodzaak dat er bij ons nog wat ervaring bijkomt', gaf Booy aan tegenover Voetbal International. 'We hebben een aardige ploeg, al zijn we in de breedte nog kwetsbaar.' Het liefst ziet Booy nog een extra aanvaller komen.

Het vertrouwen in zijn ploeg is groot. Waar velen zullen zeggen dat Go Ahead de grootste degradatiekandidaat is, denkt Booy een aardig team op de been te brengen. 'Ik gok erop dat we met deze ploeg minimaal zestiende kunnen worden. We kunnen in ieder geval RKC Waalwijk en SC Cambuur voor blijven.'

vi.nl

Misschien moet die Foeke Booy eens een pet opdoen bij de training, die zon op de kop doet hem niet goed.

Destroyer

Citaat van: Roofvogel op augustus 01, 2013, 14:47:15
Misschien moet die Foeke Booy eens een pet opdoen bij de training, die zon op de kop doet hem niet goed.

Ik gok heel wat anders: Dat die de eerste trainer wordt van dit seizoen die ontslagen gaat worden  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Roofvogel

Citaat van: Destroyer op augustus 01, 2013, 14:54:25
Ik gok heel wat anders: Dat die de eerste trainer wordt van dit seizoen die ontslagen gaat worden  :_schater

Dan nog heeft hij een pet nodig, weet je wel hoe snel je kop verbrand tijdens het vissen

Dokkumer

Ok, Roda kan volgende week ook al winst opleveren... Geen scorend vermogen, zelfs strafschoppen gaan er niet in.

SCCornjum

Roda JC-trainer Ruud Brood baalde na de 3-0 nederlaag bij Ajax van het feit dat zijn ploeg er, ondanks onder meer een penalty, niet in slaagde te scoren in de Amsterdam ArenA. "We hadden terug in de wedstrijd kunnen komen."

"Ik denk dat we wel een goal verdiend hadden, dus hier baal je van", aldus Brood in gesprek met Fox Sports. "Als Ajax het even niet heeft, moet je zorgen dat je de kansen die je krijgt ook benut."

"We gaven de eerste twee goals heel gemakkelijk weg", blikt de trainer terug. "We waren niet attent genoeg. Ik verwijt mijn spelers ook dat ze pas bij vlagen lieten zien wat ze echt kunnen."

Komende week is SC Cambuur de volgende tegenstander van de Limburgers. Brood verwacht dat Roda JC beterschap zal vertonen. "Als het potentieel helemaal op kracht is, wordt het zeker beter."
Watching Football Is Not A Crime

denistel

bij groningen zie je wel weer een voorbereiding zegt weining,,,die lui draaiden voor geen meter
maar winnen nu wel 1-4

RotterdamLeeuwarden

Goedemorgen  :koffie

Vandaag mn beide cluppies in dezelfde competitie in aktie.
Geweldig dit, het heeft TE lang geduurd.

Komop Cambuur, de beuk erin !
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)