Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Ik mis onze Rosheuvel wel enorm! Wat een goalgetter  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Yellow Army

Citaat van: Destroyer op maart 11, 2018, 20:13:03
Ik mis onze Rosheuvel wel enorm! Wat een goalgetter  :_schater

"Onze" Rosheuvel is iemand anders...
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Yellow Army op maart 11, 2018, 21:36:21
"Onze" Rosheuvel is iemand anders...

En die mis ik echt...
Henk, held, bedankt

Galdiano

Dit was natuurlijk dramatisch, deze had moeten zitten.
Daarin tegen vind ik hem wel beter dan in zijn Cambuur tijd.

Waar ik mij nog steeds aan kan irriteren is dat er enkele supporters wekelijks vd streek en Minteiro belachelijk maakten en afkraakten, en nu de top spelers van Utrecht en Heracles zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Huzumer

Citaat van: Galdiano op maart 12, 2018, 08:30:00
Dit was natuurlijk dramatisch, deze had moeten zitten.
Daarin tegen vind ik hem wel beter dan in zijn Cambuur tijd.

Waar ik mij nog steeds aan kan irriteren is dat er enkele supporters wekelijks vd streek en Minteiro belachelijk maakten en afkraakten, en nu de top spelers van Utrecht en Heracles zijn.

Verbaas u niet, verwonder u slechts ...

LWD vak 7

Toptrainer die Verbeek

Naastismis

Citaat van: LWD vak 7 op maart 18, 2018, 20:42:06
Toptrainer die Verbeek

Mocht Twente degraderen en ze nemen een Roda en/of Sparta mee,dan wordt het voor Cambuur volgend seizoen ook een hele opgave om te promoveren,met veel 'grote'clubs in de Jupiler league....

hobbes

Citaat van: Naastismis op maart 20, 2018, 15:15:58
Mocht Twente degraderen en ze nemen een Roda en/of Sparta mee,dan wordt het voor Cambuur volgend seizoen ook een hele opgave om te promoveren,met veel 'grote'clubs in de Jupiler league....

Eerst maar zien of Twente het overleeft.

sunderland

Leuk dat weghorst het zo goed doet.Hebben hem hier in het verleden wel genoemd toen hij bij Emmen nog invaller was. Toen was ie door ons al niet te verdedigen met zijn enthousiasme.

sunderland

Citaat van: hobbes op maart 20, 2018, 16:46:20
Eerst maar zien of Twente het overleeft.
hoop het niet! Vd week een mooi stuk gelezen van Sjoerd mossou.Was ik het volledig mee eens.

speculeter

Citaat van: sunderland op maart 23, 2018, 15:46:32
hoop het niet! Vd week een mooi stuk gelezen van Sjoerd mossou.Was ik het volledig mee eens.
prima verwoord inderdaad

Bernardo

Verbeek ontslagen bij Twente. Kan helaas wel eens de redding zijn voor Twente.

Yellow Army

Citaat van: Bernardo op maart 26, 2018, 18:23:08
Verbeek ontslagen bij Twente. Kan helaas wel eens de redding zijn voor Twente.

Kan ie mooi naar dkv en daar de boel vernaggelen
Area 58

hobbes

Als het zo door gaat kunnen we Groningen nog treffen in de playoffs.

DayDreamer

Citaat van: hobbes op april 07, 2018, 23:08:07
Als het zo door gaat kunnen we Groningen nog treffen in de playoffs.

Niet best toch eigenlijk, Groningen nog maar 3 punten boven de streep.
Twente nu 4 achter met vanmiddag Feyenoord als tegenstander.