Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Die haalt de kerst niet....
Druk staat er nu al vol op

oostside

Ik hou me meestal stil als het om lc.nl gaat en SCH, maar deze kop na de wedstrijd van gisteren slaat echt nergens op "SC H............n geeft juiste antwoord in spektakelstuk"

Buitenspel goal gemaakt en 2x een voorsprong weggeven in het laatste kwartier en dat is dan het juiste antwoord?

Jandehulk

Citaat van: oostside op augustus 14, 2017, 08:40:52
Ik hou me meestal stil als het om lc.nl gaat en SCH, maar deze kop na de wedstrijd van gisteren slaat echt nergens op "SC H............n geeft juiste antwoord in spektakelstuk"

Buitenspel goal gemaakt en 2x een voorsprong weggeven in het laatste kwartier en dat is dan het juiste antwoord?
Groningen had 3 penals moeten hebben en het mooiste van die wedstrijd moet wel zijn geweest dat die keeper ze schouder uit de kom schoot na het "juichen"   :_schater

Vlampiep

Citaat van: oostside op augustus 14, 2017, 08:40:52
Ik hou me meestal stil als het om lc.nl gaat en SCH, maar deze kop na de wedstrijd van gisteren slaat echt nergens op "SC H............n geeft juiste antwoord in spektakelstuk"

Buitenspel goal gemaakt en 2x een voorsprong weggeven in het laatste kwartier en dat is dan het juiste antwoord?
Het DKV agrarisch dagblad zal nooit negatief over hun clubje schrijven.
Het gier wordt over Cambuur uitgereden.
Dus wat is het motto, :clint un Liwwadder mut zich niet velaage tot ut lezen fun dat soort pulp.

okkele

al werden we kampioen dan nog leg ik geen cent neer voor dat pleepapier.
ik snap ook echt niet dat er forummers zijn die dat wel doen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

ChantiSCC

Die zag ik niet aankomen: FC Utrecht 1-7 PSV  :?

Geelblauwstiens

Citaat van: ChantiSCC op september 24, 2017, 14:29:00
Die zag ik niet aankomen: FC Utrecht 1-7 PSV  :?
Streek weer met baal aardappels op z'n rug. Leert het ook nooit.

AL


Tukker

Wat een verrassingen toch dit weekend. Thuisnederlagen voor Feyenoord, Ajax en waarschijnlijk ook AZ, terwijl PSV in de moeilijke uitwedstrijd in Utrecht met 1-7 wint. En VVV blijft me verbazen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Verlies voor Keizer, verlies voor Slot. Gelukkig hebben wij Marinus  _O_
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Noordcambuur

Mannen het zegt genoeg over het niveau waar we in zitten.


BOUNTY Competitie. 8P

LWD vak 7

Dat Utrecht was in het begin aardig opgehemeld. 11 goals tegen in 2 wedstrijden is niet best

Yellow Army

Citaat van: ChantiSCC op september 24, 2017, 14:29:00
Die zag ik niet aankomen: FC Utrecht 1-7 PSV  :?

Tja, elke dag van 8 tot 5 op de club hè  :_schater :_schater :_schater
Area 58

hobbes

Volgend jaar weer twee derbys als het zo door gaat

Huzumer

Wij hebben gelukkig nog een nieuw stadion om naar uit te kijken en het voetbal kan alleen maar beter worden. DKV gaat nu de pleuris uitbreken!  :_schater :_schater :_schater