Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Naastismis

Citaat van: okkele op augustus 06, 2018, 21:49:12
ben jij nou serieus man?
vanwaar de behoefte om dit minder zwaar te maken?
je mag "jouw" filmpje hier wel even delen nu !

https://youtu.be/GuZm6aejvR8

Yellow Army

Citaat van: Naastismis op augustus 06, 2018, 22:05:47
https://youtu.be/GuZm6aejvR8

Dit is dus overduidelijk niet het moment dat hij een klap kreeg. In de comments is te lezen dat dit enkel minuten hierna gebeurde.
Area 58

Naastismis

Citaat van: Yellow Army op augustus 06, 2018, 22:12:43
Dit is dus overduidelijk niet het moment dat hij een klap kreeg. In de comments is te lezen dat dit enkel minuten hierna gebeurde.

Als je de titel bij het filmpje ziet...beetje onduidelijk......

okkele

Citaat van: Naastismis op augustus 06, 2018, 22:32:29
Als je de titel bij het filmpje ziet...beetje onduidelijk......
social media manipulatie heet dat.
dacht jij nou echt dat die 2 kerels zo blijven staan lachen nadat "PSV-fan slaat verstandelijk beperkte man" ?
dit filmpje was vast langer dan de 2:05 die jij mocht zien.
hij is hier nog gewoon blij zoals beperkten dat altijd zijn,met echte emoties.
mijn hoop is op dumpert.

:(
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Yellow Army

Citaat van: Naastismis op augustus 06, 2018, 22:32:29
Als je de titel bij het filmpje ziet...beetje onduidelijk......

Clickbait...
Area 58

EdsjeSCC

Emmen wint verdiend van Ado

speculeter

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 12, 2018, 14:06:21
Emmen wint verdiend van Ado
vooral die Marinus had ik hier graag gezien....helaas.
Cas Peters lijkt per direct weg te gaan daar trouwens

EdsjeSCC

Bezig bijtje met veel loopvermogen en diepgang

zeewolde

Citaat van: speculeter op augustus 12, 2018, 14:11:55
vooral die Marinus had ik hier graag gezien....helaas.
Cas Peters lijkt per direct weg te gaan daar trouwens
en waarheen?

justremco


EdsjeSCC

Henkie ook even 3 puntjes. Gaat mooi

speculeter

Het is Henkie gegund!

Bernardo

Wat hem bij Cambuur nooit lukte, lukt hem bij de Graafschap meteen. Mooi.

Vlampiep

Citaat van: speculeter op augustus 12, 2018, 16:26:40
Het is Henkie gegund!
Is daar met Sandor lekker bezig, mooie no nonens club die direct al een zeer verrassende uitslag laat zien.

LWD vak 7

Feyenoord trekt de afgang in Europa moeiteloos door naar de eredivisie. Eindigen met 9 man. Wat een afgang weer.