Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik heb een beetje genoeg van alle teleurstellingen dit seizoen.......
Henk, held, bedankt

Vedetski

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 19, 2016, 22:03:09
Ik heb een beetje genoeg van alle teleurstellingen dit seizoen.......

Graafschap degradeert!
:koffie

AL

Citaat van: Vedetski op mei 19, 2016, 22:07:11
Graafschap degradeert!

Hoop het!!!!
Laat Nac, W2 en Eagles maar naar Eredivisie gaan.
Die hebben toch meer te besteden dan Graafschap (en ons).
Bovendien vind ik de Graafschap een club van niets.

carlo de leeuw

Citaat van: Vedetski op mei 19, 2016, 22:07:11
Graafschap degradeert!
ik gok op w2, eagels en graafschap (voor twente) ere divisie.
Cambuur mag  dan het komend seizoen opboksen tegen o.a. nak en twente.

Casuals-lwd

Het enige doel is dat het dkv van de achterhoek nu snel uit de ere gaat. Heb de hoop dat Cambuur promoveert helaas verloren.

Vedetski

Ik hoop dat NAC ook in Tilburg wint of in ieder geval gelijk speelt, dan degradeert De Graafschap hoe dan ook. Zij zetten het thuis niet meer recht tegen Go Ahead.

Je ziet overigens dat beide JL-ploegen in een goede vorm en flow zitten en beide hun eerste (weliswaar thuis-)wedstrijd winnen. Zeer grote kans dus dat de play-offs voor Cambuur ook dodelijk zouden zijn geweest.
:koffie

maikcambuur

Citaat van: Vedetski op mei 19, 2016, 22:43:58
Ik hoop dat NAC ook in Tilburg wint of in ieder geval gelijk speelt, dan degradeert De Graafschap hoe dan ook. Zij zetten het thuis niet meer recht tegen Go Ahead.

Je ziet overigens dat beide JL-ploegen in een goede vorm en flow zitten en beide hun eerste (weliswaar thuis-)wedstrijd winnen. Zeer grote kans dus dat de play-offs voor Cambuur ook dodelijk zouden zijn geweest.

Grote kans ja, alleen hebben we die kans niet gehad...

Vedetski

Citaat van: maikcambuur op mei 19, 2016, 22:44:51
Grote kans ja, alleen hebben we die kans niet gehad...

En op basis van het getoonde spel eigenlijk ook niet verdiend. Rechtmatig misschien wel...
:koffie

maikcambuur

Citaat van: Vedetski op mei 19, 2016, 22:48:32
En op basis van het getoonde spel eigenlijk ook niet verdiend. Rechtmatig misschien wel...

Precies.

Treb

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 19, 2016, 22:03:09
Ik heb een beetje genoeg van alle teleurstellingen dit seizoen.......

Precies mijn gevoel.

speculeter

Zondag gaat het eindelijk eens HELEMAAL meezitten.
Willem II wint met 1-0
De graafschap wint met 3-0.

En wij spelen weer een jaartje eredivisie.

NRG

Citaat van: speculeter op mei 20, 2016, 07:51:56
Zondag gaat het eindelijk eens HELEMAAL meezitten.
Willem II wint met 1-0
De graafschap wint met 3-0.

En wij spelen weer een jaartje eredivisie.

Niets is onmogelijk..

El Ma-kri-niii

We weten in elk geval zondag waar we aan toe zijn. Anders hadden we nog een maand kunnen wachten voor dat duidelijk was geweest.

Geelblauwstiens

Wat wel zeker is dat behalve de onaantrekkelijke, hier al veel beschreven tegenstanders in de Jupiler Leaque, we ook te maken krijgen met een zware top. Wat er ook gaat gebeuren zondag. De genoemde top drie wordt een hele kluif

Bernardo

Zware top? Valt allemaal wel mee toch, mocht NAC, Willem II verslaan. Komt de Graafschap erbij. Qua budget lijkt me dat de enige concurrent.