Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Bill Shankly

Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2016, 13:58:30
dkv staat maar 6 punten achter op een PO plek, die willen daar echt nog wel voor vechten. Dus dat zij die wedstrijd zullen laten lopen geloof ik echt geen hol van.
Klopt

neemt niet weg dat de graafschap zomaar een punt of meer kan pakken van dkv

moodygrunn

Knakker van De Graafschap had ook al rood moeten hebben. Kreeg zn tweede gele kaart iig niet
In Henk en Sandor we trust

speculeter

Zal ik maar een nieuw topic openen?
Hoe verder na de degradatie?

Dokkumer

Citaat van: Bill Shankly op februari 21, 2016, 14:01:49
Klopt

neemt niet weg dat de graafschap zomaar een punt of meer kan pakken van dkv
Niets is onmogelijk, ik vind dkv met vechtvoetbal wel te bestrijden. En laat De Graafschap dat nou eens prima beheersen!

moodygrunn

Citaat van: speculeter op februari 21, 2016, 14:02:20
Zal ik maar een nieuw topic openen?
Hoe verder na de degradatie?

Nog even een paar potjes afwachten lijkt me. Excelsior is ook nog redelijk dichtbij.
In Henk en Sandor we trust

DayDreamer

Over en uit, doei Eredivisie. Jezus en dat met 10 wedstrijden te gaan nog. ;(

carlo de leeuw

De Graafschap doet het natuurlijk prima, maar ook wel beetje geluk dat ze zo, n lamlendig Vitesse treffen dat nu trouwens gelijk scoort

Shar

Mooi, nu niet weer weggeven

koosZevenaar

Citaat van: carlo de leeuw op februari 21, 2016, 14:12:07
De Graafschap doet het natuurlijk prima, maar ook wel beetje geluk dat ze zo, n lamlendig Vitesse treffen dat nu trouwens gelijk scoort

Ben je blind of zo.
Het is toch HARTVERWARMEND bij dat vreselijk GESTUNTEL gisteravond
Cambuur heeft totaal geen recht van spreken, hoe moeilijk het ook is omdat toe te geven.

Shar

Citaat van: koosZevenaar op februari 21, 2016, 14:26:01
Ben je blind of zo.
Het is toch HARTVERWARMEND bij dat vreselijk GESTUNTEL gisteravond
Cambuur heeft totaal geen recht van spreken, hoe moeilijk het ook is omdat toe te geven.
Het is wat mij betreft En En. De Graafschap ziet momenteel helaas veel meer in dan bij Cambuur. En daarnaast kan Vitesse ook echt wel beter, alhoewel dat wellicht ook (deels) met de tegenstander te maken heeft.

sunderland

Klopt koos, de mannen die jij steeds de hand boven het hoofd houd hebben een prima selectie samensteld  :(

Dokkumer

En die Nigeriaanse scammer heeft zijn eerste voor het dkv van Brabant ook gemaakt.

Cambuur Groningen

Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2016, 16:12:45
En die Nigeriaanse scammer heeft zijn eerste voor het dkv van Brabant ook gemaakt.
Breekt wel zijn schouderblad? Of schouder uit de kom?

Dokkumer

Geen idee, heb niks gezien verder. Hoop oprecht (ondanks die flauwe scam grap) dat het voor hem wel meevalt.

Gasgeve

Citaat van: carlo de leeuw op februari 21, 2016, 14:12:07
De Graafschap doet het natuurlijk prima, maar ook wel beetje geluk dat ze zo, n lamlendig Vitesse treffen dat nu trouwens gelijk scoort
Wij moeten niet naar anderen wijzen, schuld bij ons zelf zoeken. Armoedig zooitje zonder passie en vertrouwen staat er momenteel op het veld, dan zul je ook nooit geluk afdwingen.