Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

AL

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 21, 2016, 13:12:05
Beter dan wij moet ik toegeven, vechtvoetbal en daar scoren ze dan ook mee

Achterin veel sterker dan ons.  Voorin meer stootkracht.
Dit wordt een kansloze missie voor ons.

Geelblauwstiens

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 21, 2016, 12:49:59
Nou s kijken hoe goed de Graafschap dan is als ze achter staan.

Oeps

Collingwood

De Graafschap inderdaad prima. Vitesse is helaas ook wel een paar klassen minder dan eerder dit seizoen.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

De Graafschap gaat gewoon voldoende punten pakken om directe degradatie te ontlopen. Die ene die ze virtueel nu hebben is al voldoende, want wij pakken op deze manier dit seizoen geen enkel punt meer. Er is geen eenheid, er zijn bijna geen spelers die degradatievoetbal kunnen spelen en er is een onthutsend gebrek aan leiderschap.

AL

Citaat van: Collingwood op februari 21, 2016, 13:15:40
De Graafschap inderdaad prima. Vitesse is helaas ook wel een paar klassen minder dan eerder dit seizoen.

Maar winnen wel simpel van ons.
Ach ik maak me niet meer druk.
Met de huidig selectie zouden we niet eens play - offs halen in Jupiler league.

koosZevenaar

Citaat van: Collingwood op februari 21, 2016, 13:15:40
De Graafschap inderdaad prima. Vitesse is helaas ook wel een paar klassen minder dan eerder dit seizoen.
Deze opmerking doet de Graafschap heel veel te kort.
Ik woon er vlakbij, maar mijn hart ligt bij de geel/zwarten.
Maar ik moet zeggen dat de 5 slechtsten van de Graafschap bij Cambuur niet uit de boot zouden vallen.
Wat een tomeloze inzet.
Ik krijg het bijna niet door mijn strot, maar rechtstreekse degradatie gaat aan de neus van de Graafschap voorbij

Collingwood

Citaat van: koosZevenaar op februari 21, 2016, 13:22:57
Deze opmerking doet de Graafschap heel veel te kort.
Ik woon er vlakbij, maar mijn hart ligt bij de geel/zwarten.
Maar ik moet zeggen dat de 5 slechtsten van de Graafschap bij Cambuur niet uit de boot zouden vallen.
Wat een tomeloze inzet.
Ik krijg het bijna niet door mijn strot, maar rechtstreekse degradatie gaat aan de neus van de Graafschap voorbij

Is niet mijn bedoeling hoor. Maar ik ben van mening dat als Vitesse op 100% speelt (zoals voor de winterstop) ze altijd van De Graafschap winnen.

Dat De Graafschap nu zo profiteert van een relatief zwak Vitesse is erg knap en enigszins jaloersmakend.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Zo dat is de definitieve degradatie.

Cambuur Groningen

Ze zijn inderdaad beter, ik geef het ook op

Bernardo

We kunnen beter gewoon stoppen voor het rest van het seizoen.

DK

Dit De Graafschap wil en kan vechten, staat goed achterin en creert kansen. Wat wij allemaal niet hebben. De definitieve nekslag zal straks in de uitwedstrijd tegen De Graafschap wel gegeven worden.

jeff

Kunnen we de spelers niet vast wijs maken dat we gedegradeerd zijn, gaan ze misschien weer normaal voetballen.

Bernardo

Citaat van: DK op februari 21, 2016, 13:42:12
Dit De Graafschap wil en kan vechten, staat goed achterin en creert kansen. Wat wij allemaal niet hebben. De definitieve nekslag zal straks in de uitwedstrijd tegen De Graafschap wel gegeven worden.

Ik denk volgende week al, staan nu met doelsaldo al met 4 punten achter. Volgende week Graafschap tegen DKV, die laten het lopen en wij verliezen. Nou dan is het wel klaar hoor.

Dokkumer

dkv staat maar 6 punten achter op een PO plek, die willen daar echt nog wel voor vechten. Dus dat zij die wedstrijd zullen laten lopen geloof ik echt geen hol van.

Bill Shankly

Nou ik geef het nu ook op     als de graafschap ook al wint van Vitesse......