Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Ongelofelijk. Haarlem, Veendam en AGOVV worden opgedoekt vanwege wisselgeld en Twente mag structureel de hele boel besodemieteren met miljoenen.

De hele voetbalwereld is in en in verrot.

Het hele betaalde voetbal begint me steeds meer tegen te staan.

Vroeger bleef ik thuis voor de CL. Het doet me allemaal niks meer.

AL

Citaat van: Nightmarelwd op februari 17, 2016, 17:03:17
FC Twente krijgt tot 1 mei om de halfjaarcijfers bij licentiecommissie KNVB in te leveren. Zo meer op FOXSports.nl

Onbegrijpelijk :R :R
Waarom slaan de clubs de handen niet in elkaar. Cambuur, Graafschap, Excelsior.....allemaal geen gekke dingen doen maar degraderen wel op deze eerlijke manier!!!

Wat is standpunt supporterslub hierin?
Ik vind dat Cambuur best aan de bel mag trekken. Dit is gewoon  oneerlijk!!!!!!

speculeter


J.Abma

Citaat van: Treb op februari 17, 2016, 17:27:19
Ongelofelijk. Haarlem, Veendam en AGOVV worden opgedoekt vanwege wisselgeld en Twente mag structureel de hele boel besodemieteren met miljoenen.

De hele voetbalwereld is in en in verrot.

Het hele betaalde voetbal begint me steeds meer tegen te staan.

Vroeger bleef ik thuis voor de CL. Het doet me allemaal niks meer.

Helemaal mee eens. Ze hebben het over matchfixing.....terwijl het legaal is om op een bovenliggend niveau te schuiven met miljoenen en hele elftallen bij elkaar te kopen met 100den miljoenen, zogenaamde legale matchfixing imho.  Inderdaad in en in verrot, en van een 'eerlijke (wed)strijd' is al jaren geen sprake meer. Hoop iig dat Cambuur erin zal blijven, dat verdient het publiek en de stad: een eredivisieploeg.

Vedetski

Op hetzelfde moment krijgt Fortuna Sittard 25.000 euro boete vanwege het niet tijdig op orde hebben van de financiƫle zaken. Hier gaat het volgens mij om hooguit enkele tonnen.

Het is toch ongelofelijk.

Recht naar de afgrond zo'n club.

En Twente krijgt uitstel.  :R
:koffie

Dokkumer

Citaat van: AL op februari 17, 2016, 17:33:44
Onbegrijpelijk :R :R
Waarom slaan de clubs de handen niet in elkaar. Cambuur, Graafschap, Excelsior.....allemaal geen gekke dingen doen maar degraderen wel op deze eerlijke manier!!!

Wat is standpunt supporterslub hierin?
Ik vind dat Cambuur best aan de bel mag trekken. Dit is gewoon  oneerlijk!!!!!!
Waarom moet een supportersclub hier een standpunt in maken. Deze zijn niet thuis in de exacte verhalen rondom andere clubs en hebben als kerntaak onze eigen club! Daar mankeert ook nog het nodige aan.
In mijn ogen dus verspilde energie wanneer je je ook nog met andere clubs moet bemoeien, enige uitzondering maak ik voor vervoersvoorwaarden naar de betreffende club toe.. Maar ook dan gaat het onze club aan.

dizzhead

Ik begrijp de onvrede wel, en dat het oneerlijk lijkt. Maar dit heeft volgens mij te maken met het verschil tussen liquiditeit en solvabiliteit. Oftewel, kun je je rekeningen momenteel betalen of niet?

speculeter

Als ik met eigen bedrijf mijn loonbelasting twee dagen te laat betaal heb ik al een boete aan de kont. ....

dizzhead

Citaat van: speculeter op februari 18, 2016, 09:35:13
Als ik met eigen bedrijf mijn loonbelasting twee dagen te laat betaal heb ik al een boete aan de kont. ....

Dat zeg ik toch. Twente heeft volgens mij geen achterstallig betalingen, maar een niet-sluitende / kloppende begroting. Waarmee op de langere termijn betalingsverplichtingen in het gedrang kunnen komen. Fortuna Sittard heeft acute betalingsproblemen en kunnen de rekeningen gewoon niet betalen. Dat is een werkelijk verschil.

El Ma-kri-niii

Citaat van: dizzhead op februari 18, 2016, 09:39:54
Dat zeg ik toch. Twente heeft volgens mij geen achterstallig betalingen, maar een niet-sluitende / kloppende begroting. Waarmee op de langere termijn betalingsverplichtingen in het gedrang kunnen komen. Fortuna Sittard heeft acute betalingsproblemen en kunnen de rekeningen gewoon niet betalen. Dat is een werkelijk verschil.
En dan wordt er een boete gegeven, ik snap dat echt niet. Dan druk je zo'n club alleen maar verder het moeras in.

dizzhead

Citaat van: El Ma-kri-niii op februari 18, 2016, 10:15:10
En dan wordt er een boete gegeven, ik snap dat echt niet. Dan druk je zo'n club alleen maar verder het moeras in.

Dat klopt. Die regel is krom. Maar Twente heeft die boete ook gekregen (betaald door hun supportersvereniging).

AL

Yes vroeg in de wedstrijd Vitesse op 0-1!!

Cambuur Groningen

Nou s kijken hoe goed de Graafschap dan is als ze achter staan.

AL

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 21, 2016, 12:49:59
Nou s kijken hoe goed de Graafschap dan is als ze achter staan.

Veel beter dan ons dus.
Wij zijn kwalitatief echt een paar klassen minder.
Ik geloof niet in sprookjes.

Cambuur Groningen

Beter dan wij moet ik toegeven, vechtvoetbal en daar scoren ze dan ook mee