Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

El Ma-kri-niii

De Graafschap werkt harder dan wij en voetbalt ook nog eens beter. Die halen we niet meer in. Áls we al niet laatste worden, wat ik niet denk, wordt Excelsior dat. Die voetballen ook waardeloos. Laatste speelronde Cambuur-Excelsior. Het zou mooi zijn als we in die wedstrijd nog een kans hebben, maar dan moet het wel snel beter.

Bernardo

Wat een raar optreden van de politie gisteren weer bij Feyenoord. Belachelijk

Dokkumer

Staan ze daar bekend om.

scc-aaron

Alweer een aderlating voor w2, kali de rest van het seizoen niet meer inzetbaar.

Marc S

Gaat lekker met hun aankopen.

Scc4-ever

Gaat inderdaad lekker met WillemII.  :P. De zoveelste geblesseerde :P.

Bernardo

Citaat van: El Ma-kri-niii op februari 22, 2016, 08:26:23
De Graafschap werkt harder dan wij en voetbalt ook nog eens beter. Die halen we niet meer in. Áls we al niet laatste worden, wat ik niet denk, wordt Excelsior dat. Die voetballen ook waardeloos. Laatste speelronde Cambuur-Excelsior. Het zou mooi zijn als we in die wedstrijd nog een kans hebben, maar dan moet het wel snel beter.

Excelsior gewonnen vanavond. 9 punten achter, halen we nooit weer in

fred

Excelsior inhalen was zowieso al een illusie. Zal nog een hele kluif worden de Graafschap te achterhalen....

scc-aaron

Ik zie kansen tegen Heracles, inmiddels 0-4 achter tegen Roda

Dokkumer

Graafschap dik tegen de verhouding in achter.

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Zuid1991

Eerste helft de graafschap aardig omdat dkv bar en bar slecht was.
Tweede helft dkv iets beter omdat de graafschap slecht is.

JurjenS7

heerlijk , flinke tik dit, ook nog een blessure en schorsing opgelopen voor volgende week, uit bij zwolle  :gelekaart

Collingwood

Voorlopig zijn we weer 17e!
Kalmte alleen kan u redden.

Geelblauwstiens

Alles wint onderin, behalve onze concurrent. Prima!!!