Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: Marc S op december 16, 2015, 19:40:19
Dat ze geen nieuwe spelers mogen gebruiken die in die periode is ingeschreven.

Dus je mag wel spelers transfereren, maar niet opstellen?
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Marc S op december 16, 2015, 19:40:19
Dat ze geen nieuwe spelers mogen gebruiken die in die periode is ingeschreven.
[/quote
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat ze geen nieuwe spelers mogen aantrekken, mogen ze wellicht geen transfersgelden voor spelers betalen?
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Marc S

Citaat van: 666 op december 16, 2015, 20:00:26
Dus je mag wel spelers transfereren, maar niet opstellen?

Een beetje zoals Barca het ook had ja. Of in ieder geval daar ga ik van uit

Dokkumer

Citaat van: Marc S op december 16, 2015, 23:46:13
Een beetje zoals Barca het ook had ja. Of in ieder geval daar ga ik van uit
Dat was toch ook een lachertje... Trekken 20.000 spelers aan en kunnen ze na de winterstop gewoon opstellen. Maak het dan een echte straf en laat een club een bepaalde periode helemaal geen spelers (in ieder geval niet tegen een transfervergoeding) aantrekken.

Spine

"Liever voorwaardelijk onze licentie kwijt, dan een club zonder identiteit."
:thumbsup

Marc S

Twente al 2-0 achter

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Marc S op december 18, 2015, 20:19:40
Twente al 2-0 achter

Nog 2 doelpunten voor vitesse en we gaan er zondag overheen  _O_ _O_
Henk, held, bedankt

Marc S

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 18, 2015, 20:23:32
Nog 2 doelpunten voor vitesse en we gaan er zondag overheen  _O_ _O_

Zou mooi zijn _O_

zeewolde

Citaat van: Spine op december 18, 2015, 20:00:23
"Liever voorwaardelijk onze licentie kwijt, dan een club zonder identiteit."
:thumbsup
en toch weer gered door de overheid

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Vlampiep

Verleden jaar wilde Cambuur een jongenspeler aantrekken, maar Twente begonnen grog geld te bieden en trok deze speler aan. (Ik meende een speler die in Engeland zijn opleiding heeft gehad)
Onze club kon financieel hier niet over heen.
Wij als brave club hebben onze fianciele huishouding op orde en moeten door sappelen.
Twente krijgt 32 miljoen om ongehinderd door te gaan.
Ik heb altijd begrepen dat wat nu plaats vindt absoluut niet kan, maar ja, het is Twente en geen Haarlem, RBC, enz.





Dokkumer

Snap de frustratie, maar helemaal ongehinderd is iets gechargeerd. Op zich ben ik wel blij dat de club door deze garantstelling voorlopig uit de diepste zorgen is (wij hebben ook nog niet zolang geleden een garantstelling gehad!!), maar de komende jaren moet men wel heel hard de tering naar de nering zetten.

Wie had dat gedacht, van club dichtbij de top, naar centjes helemaal op!

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op december 18, 2015, 21:30:10
Snap de frustratie, maar helemaal ongehinderd is iets gechargeerd. Op zich ben ik wel blij dat de club door deze garantstelling voorlopig uit de diepste zorgen is (wij hebben ook nog niet zolang geleden een garantstelling gehad!!), maar de komende jaren moet men wel heel hard de tering naar de nering zetten.

Wie had dat gedacht, van club dichtbij de top, naar centjes helemaal op!
Je hebt hierin wel gelijk hoor dat dit wel wat gechargeerd is, maar bij ons en de andere clubs bleef de schade beperkt onder het miljoen.
Het is wel heel veel gemeenschapsgeld wat de gemeente beschikbaar stelt.
Er zijn in de afgelopen tijd meerdere bedrijven op de fles gegaan in deze gemeente die van de zelfde gemeente geen overheidssteun (Bbz) hebben gekregen.
Dat lijkt mij toch moeilijk uit te leggen.

Galdiano

Citaat van: Vlampiep op december 18, 2015, 21:19:33
Verleden jaar wilde Cambuur een jongenspeler aantrekken, maar Twente begonnen grog geld te bieden en trok deze speler aan. (Ik meende een speler die in Engeland zijn opleiding heeft gehad)
Onze club kon financieel hier niet over heen.
Wij als brave club hebben onze fianciele huishouding op orde en moeten door sappelen.
Twente krijgt 32 miljoen om ongehinderd door te gaan.
Ik heb altijd begrepen dat wat nu plaats vindt absoluut niet kan, maar ja, het is Twente en geen Haarlem, RBC, enz.

Was dat niet Chris David? Speelt nu bij Eagles.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets