Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Vrij lachwekkende straf zo.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op december 15, 2015, 21:27:07
Vrij lachwekkende straf zo.
Ik hoop op een fatsoenlijke straf en nee, intrekken van de licentie hoeft wat mij betreft niet.

Iemand trouwens handig genoeg om ook een paar van die documentjes op te stellen met wat bloedvlekjes? :devil

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op december 15, 2015, 22:32:30
Ik hoop op een fatsoenlijke straf en nee, intrekken van de licentie hoeft wat mij betreft niet.

Iemand trouwens handig genoeg om ook een paar van die documentjes op te stellen met wat bloedvlekjes? :devil

Ik lees dat de tuchtcommissie en de FIFA zich ook nog over de zaak gaan buigen en bijvoorbeeld nog puntenaftrek of een transferverbod kunnen opleggen. Ik ga er dus maar vanuit dat er nog wel gerechtigheid zal komen. Licentie intrekken hoeft van mij ook absoluut niet, maar de boel zo bedonderen mag niet getolereerd worden.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Een berisping van de tuchtcommissie en een voorwaardelijk transferverbod komende zomer. De KNVB was al veel geloofwaardigheid kwijt maar dat is bij mij nu gereduceerd tot onder het nulpunt.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

DayDreamer

3 jaar geen Europees voetbal heeft natuurlijk ook invloed op het aantrekken van spelers, Twente word dan niet meer gezien als een subtopper. De "betere" spelers willen toch op zijn minst voetballen om Europees voetbal. Dus Twente zal komende jaren ook een rechterrijtje club worden, nou dan kan er zomaar een seizoen tussen zitten dat je voetbalt tegen degradatie, net als nu.
Maar goed, supporters zijn denk ik allang blij dat de club nog een licentie heeft.

Dokkumer

En hoe zit het momenteel met de soap in Wok restaurant Kyocera? Daar waren de laatste berichten omtrent Wang en euro's ook niet bepaald gunstig.

Lore

Citaat van: Dokkumer op december 16, 2015, 10:58:14
En hoe zit het momenteel met de soap in Wok restaurant Kyocera? Daar waren de laatste berichten omtrent Wang en euro's ook niet bepaald gunstig.

Hij is niet komen opdagen voor de vergadering, dus wordt het op zijn best uitgesteld! Dat is een enorm zinkend schip!

michello

Citaat van: DayDreamer op december 16, 2015, 10:49:21
3 jaar geen Europees voetbal heeft natuurlijk ook invloed op het aantrekken van spelers, Twente word dan niet meer gezien als een subtopper. De "betere" spelers willen toch op zijn minst voetballen om Europees voetbal. Dus Twente zal komende jaren ook een rechterrijtje club worden, nou dan kan er zomaar een seizoen tussen zitten dat je voetbalt tegen degradatie, net als nu.
Maar goed, supporters zijn denk ik allang blij dat de club nog een licentie heeft.


Reken maar dat ze nog van de FIFA een transferverbod van 3 jaar krijgen opgelegd en de aanklager kan ook nog eens 9 punten in mindering geven. Dan is al met al de straf toch  behoorlijk

Dokkumer

Dat is tenminste een straf. Realistisch gezien komt Twente  komende jaren nauwelijks voor Europees Voetbal in aanmerking, dus vind ik die uitsluiting een wassen neus.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wat houdt een transferverbod eigenlijk in?
Henk, held, bedankt

DayDreamer

Stel je eens voor dat Twente toch volgend jaar de sterren van de hemel speelt en meedoet bovenin de eredivisie, raar seizoen moet dat zijn voor de supporters, geen spanning, niks.

diekhuzen

#4736
Citaat van: DayDreamer op december 16, 2015, 15:56:02
Stel je eens voor dat Twente toch volgend jaar de sterren van de hemel speelt en meedoet bovenin de eredivisie, raar seizoen moet dat zijn voor de supporters, geen spanning, niks.

Ik vind het een vreemde sanctie. De sanctie moet betrekking hebben op alle clubs in het betaald voetbal met dergelijke overtredingen. Als je bijvoorbeeld dezelfde straf, uitsluiting Europees voetbal, bij Roda Jc, Cambuur of Emmen zou toepassen, dan straf je de clubs amper... Punten in mindering is beter.

El Ma-kri-niii

Citaat van: diekhuzen op december 16, 2015, 17:02:35
Ik vind het een vreemde sanctie. De sanctie moet betrekking hebben op alle clubs in het betaald voetbal met dergelijke overtredingen. Als je bijvoorbeeld dezelfde straf, uitsluiting Europees voetbal, bij Roda Jc, Cambuur of Emmen zou toepassen, dan straf je de clubs amper... Punten in mindering is beter.
Ze krijgen die uitsluiting omdat ze ten onrechte Europees voetbal hebben gespeeld.

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 16, 2015, 13:55:58
Wat houdt een transferverbod eigenlijk in?

Daar ben ik ook wel Benieuwd naar

Marc S

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 16, 2015, 13:55:58
Wat houdt een transferverbod eigenlijk in?

Dat ze geen nieuwe spelers mogen gebruiken die in die periode is ingeschreven.