Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Twente krijgt het ook nog zwaar als Zyiech en Corona gaan vertrekken en die kans is groot!

Dokkumer

Schreuder is in ieder geval al weg.

Dokkumer

En KNVB Rotterdam hoeft niet eens de helpende hand te bieden.. 0-1 eigen doelpunt.

JurjenS7

#4473
Bizarre beslissing om schreuder te ontslaan.. contract was toch tot 2019? ca 800k per jaar, kost ze dus ca 3 miljoen.. Vorig jaar begon twente ook zwak en zonder de 6 minpunten zouden ze onder de omstandigheden prima gepresteerd hebben.. schreuder kan weinig doen aan deze malaise, fred rutten meest logische opvolger

Dokkumer

Teken dat er totale paniek is in Enschede. Ik verwacht Rutten daar niet trouwens, eerder een goedkopere optie.

Lodeweges? :devil

Collingwood

Armenteros niet naar Willem II, maar naar Qarabag FK. Volgens mij zitten ze in Tilburg ook aardig met de handen in het haar. Ze hebben een tekort aan aanvallers en, net als Cambuur, een zware start met tegenvallende resultaten.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Roemeense spits voor NEC (Mihai Roman).

Ook opvallend: Freek Jansen ‏@FreekJansenVI 
Gianluca Nijholt heeft vandaag #DeGraafschap afgezegd. De middenvelder wil bij #VVV onder trainer Maurice Steijn blijven spelen

Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Citaat van: Collingwood op augustus 31, 2015, 21:42:18
Armenteros niet naar Willem II, maar naar Qarabag FK. Volgens mij zitten ze in Tilburg ook aardig met de handen in het haar. Ze hebben een tekort aan aanvallers en, net als Cambuur, een zware start met tegenvallende resultaten.

Toch nog een spits voor Willem II: het gaat om Slowaaks international Adam Nemec.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op september 01, 2015, 00:03:38
Toch nog een spits voor Willem II: het gaat om Slowaaks international Adam Nemec.

Oud spits van Roda?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

AL

Citaat van: poelie-lwd op september 01, 2015, 09:00:04
Oud spits van Roda?

Nee, dat was Nemeth en een pool (volgens mij).
Ben benieuwd hoe dit uitpakt voor Willem 2. Anders zie ik ze samen met Graafschap, Excelsior en ons strijden voor de onderste plaatsen.

El Ma-kri-niii

Dit lijkt me echt de ultieme paniekaankoop van Willem II.

AL

NEC heeft wel een goede keeper :devil

oldehove

Geenidee waar ik het moet plaatsen, Instagram account van Cambuur waarschijnlijk gehackt door de mannen dertig kilometer hier vandaan.
ut komt su as het komt

Gasgeve

Och internethelden. Laat ze de tyfus krijgen  l0l

Viper

Daarmee zetten ze zichzelf juist voor lul. Het begrip 'internethooligan' is door hen dan ook ontstaan.