Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

AL

Citaat van: poelie-lwd op augustus 28, 2015, 23:55:14
W2 of NEC, ik wordt er niet warm of koud van...

De achterstand op Nec, maar ook op Roda moet niet groter worden.
Willem 2 komt er wel weer.
Ik ben absoluut niet blij met de overwinning van Nec!

Ik begin me steeds meer af te vragen welke 3 ploegen we onder ons kunnen houden.

666

Niet zo angstig.. Heracles is (tot nu toe) de verrassing van het seizoen, Zwolle hadden we kunnen hebben en tegen Feyenoord zijn we genaaid en speelden we goed.

Tegen Vitesse is het afwachten wat er gaat gebeuren, zij hebben genoeg jonge spelers die niet een heel seizoen top zijn (tegen ons hopelijk niet). PSV is gewoon lastig en normaliter pak je hier geen punten. Al met al pakken we misschien geen punten, maar dan hoop ik wel dat we dat met goed voetbal doen. Als we het goede voetbal er in brengen dan pakken we hierna de punten die we nodig hebben.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

AL

We pakken heus nog eel punten(in een later stadium). De achtstand op plaats 15 moet dan geen 10 punten of meer zijn.
Ik had gehoopt dat Nec en Roda hele zwakke ploegen hadden, maar zijn op dit moment wel verder dan ons. Dat baart mij toch wel zorgen hoor.

Bernardo

Waarop basseer je dat die ploegen verder zijn als ons? Vind beide ploegen voetballend ook helemaal niks. NEC is aanvallend zo zwak. WII moet ik nog maar zien, vorig jaar aanval Sahar, Armnteros, Ondaan. Gisteren, vdVelden, Braber, de sa. Datis toch ook allemaal veel minder en die talenten van Ajax moeten het nog maar laten zien, die Zivkovic was gisteren al gepasseerd!

hobbes

Citaat van: AL op augustus 29, 2015, 09:05:48
We pakken heus nog eel punten(in een later stadium). De achtstand op plaats 15 moet dan geen 10 punten of meer zijn.
Ik had gehoopt dat Nec en Roda hele zwakke ploegen hadden, maar zijn op dit moment wel verder dan ons. Dat baart mij toch wel zorgen hoor.

Roda en Nec gaan ook geen punten pakken tegen Feyenoord en Heracles (in hun huidige vorm).

poelie-lwd

Citaat van: AL op augustus 29, 2015, 09:05:48
We pakken heus nog eel punten(in een later stadium). De achtstand op plaats 15 moet dan geen 10 punten of meer zijn.
Ik had gehoopt dat Nec en Roda hele zwakke ploegen hadden, maar zijn op dit moment wel verder dan ons. Dat baart mij toch wel zorgen hoor.

Verder dan ons? NEC gezien gisteren?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

AL

Citaat van: hobbes op augustus 29, 2015, 10:15:02
Roda en Nec gaan ook geen punten pakken tegen Feyenoord en Heracles (in hun huidige vorm).

Roda won daar 3-1 van.
Iedereen doet net alsof Heracles zo'n fantastische ploeg heeft.

Collingwood

NEC is tot nu toe echt niet goed hoor. Hebben met alle geluk van de wereld gewonnen van Excelsior en Willem II door wereldgoals van Foor.
Kalmte alleen kan u redden.

wiekie1969

Citaat van: AL op augustus 29, 2015, 06:55:47
De achterstand op Nec, maar ook op Roda moet niet groter worden.
Willem 2 komt er wel weer.
Ik ben absoluut niet blij met de overwinning van Nec!

Ik begin me steeds meer af te vragen welke 3 ploegen we onder ons kunnen houden.


Graafschap, RODA, EXCELSIOR


Shar

Citaat van: Dokkumer op augustus 29, 2015, 11:00:09
dkv :devil

In dat geval zie ik ons graag op de 17de plaats eindigen (om vervolgens via de play-offs eenvoudig te handhaven).
:P

hobbes

Citaat van: Shar op augustus 29, 2015, 11:26:51
In dat geval zie ik ons graag op de 17de plaats eindigen (om vervolgens via de play-offs eenvoudig te handhaven).
:P

Ik zie ons graag op de 15e plaats eindigen en rechtstreeks handhaven

drg

man, het drama op dit forum moet ook altijd boven het niveau van die op het veld liggen he  :devil

Utekleitrokken

Heracles droogt Twente thuis even af... Met nog 15 minuten op de klok 2-0.

Tukker

Citaat van: Utekleitrokken op augustus 29, 2015, 22:22:00
Heracles droogt Twente thuis even af... Met nog 15 minuten op de klok 2-0.
wat zou het toch mooi als we morgen eens drie punten zouden stelen. Anders raak je meteen zover achter op ploegen als NEC, Roda, Excelsior
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist