Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Is ook het enige hooliganisme waar ze "goed" in zijn..

Marc S

Ze hebben daar gewoon net het internet uitgevonden, begrijpelijk dat ze alles even willen uitproberen.

Collingwood

Ondertussen wint Heracles ook bij ADO en staat het tweede. Die hebben we dus ook net op het verkeerde moment getroffen.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: Collingwood op september 13, 2015, 16:31:30
Ondertussen wint Heracles ook bij ADO en staat het tweede. Die hebben we dus ook net op het verkeerde moment getroffen.

Als je de stand bekijkt, hebben we de top gehad (op Ajax na).
Willem 2, Excelsior en Ado staan nog dichtbij.
De komende 3 wedstrijden zullen we zien waar we staan.

AL

Gat met Nec wordt zo wel erg groot.
Verschil met Dkv blijft wel beperkt....

fred

Haller hebben we geen last van volgende week. Mits ze de rode kaart niet seponeren...

speculeter

Citaat van: fred op september 19, 2015, 22:27:43
Haller hebben we geen last van volgende week. Mits ze de rode kaart niet seponeren...
als de scheidsrechter het op zijn formulier vermeld wel??

Dokkumer

Citaat van: speculeter op september 19, 2015, 22:34:52
als de scheidsrechter het op zijn formulier vermeld wel??
Dan fluit die de komende maanden niet hoger dan reserve 5e klasse F!

mindra

Zal wel 1 westrijd krijgen haller.  Telt deze rode kaart trouwens ook voor de beker deze week?

Dokkumer

Natrappen staat minimaal 2 wedstrijden voor en ja de beker telt mee.

Ik ben benieuwd of Moreno met zijn zaagactie ook aangepakt wordt. Oh nee, topclub die is al genoeg benadeeld door de nederlaag.

Marc S

Hoor dat Elia wordt uitgefloten omdat zijn kaart geseponeerd werd. Toch wel geinig :p

Collingwood

Excelsior kansloos tegen Ajax. Zonder groots te spelen staat Ajax simpel met 0-2 voor. Excelsior komt er amper uit (ze missen wel Fischer en Van Weert).
Kalmte alleen kan u redden.

mindra

Roda pakt een puntje tege feyenoord. Toch wel bijzonder dat zulke clubs wel punten pakken tege grote clubs en wij niet. Heracles wint bvb weer van psv...

drg

Citaat van: mindra op september 20, 2015, 16:44:34
Roda pakt een puntje tege feyenoord. Toch wel bijzonder dat zulke clubs wel punten pakken tege grote clubs en wij niet. Heracles wint bvb weer van psv...

Van Boekel deed niet mee.

Collingwood

De Graafschap ook al weer achter tegen Vitesse.
Kalmte alleen kan u redden.