Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

SCCornjum

De Voordeur van Lex Immers kleurt sinds kort Geel-Groen.


Enkele fans van ADO Den Haag hebben een ludieke actie uitgehaald. Zij hebben de voordeur van Feyenoorder Lex Immers geel en groen geverfd. Op Twitter circuleert de foto van Immers die poseert voor zijn huis.Het voorval komt niet uit de lucht vallen.
Vanmiddag om 12.30 uur staat namelijk de beladen wedstrijd tussen ADO en Feyenoord op het programma. Immers verliet in de zomer van 2012 zijn geliefde ADO en stapte over naar Feyenoord.

Immers heeft nog altijd een goede band met de Haagse aanhang. Zo heeft hij bijvoorbeeld op zijn rug ook nog altijd een tattoo van een ooievaar, het symbool van Den Haag.
Watching Football Is Not A Crime

RotterdamLeeuwarden

Haha, leuk inderdaad
Zo kan het ook, gezonde rivaliteit ipv je ex spelers de meest verschrikkelijke dingen toewensen. HULDE !!
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

RotterdamLeeuwarden

Stomme Feyenoorders,
Godsamme, Verlies je bij DenHaag met 2-0 waardoor Feyenoord de 2e plaats nu wel kan vergeten.
Het blijkt maar weer dat dit piepjonge selectie wel erg wisselvallig speelt.
Thuis een onneembare vesting en uit soms een schietschijf.
Nou ja, 3e is ook netjes maar de laatste weken zat een kampioenschap ook in dus dan is dit weer een dompertje.

Volgende en laatste wedstrijd: Feyenoord - NAC Breda :)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Ik vond de uitslag eerlijk gezegd wel gunstig. Met de nederlaag van jarrefean in het achterhoofd :D Met een beetje mazzel kletsen Ado en Az er nog overheen en staan ze nog maar 8 plekken te hoog :devil

oost058

Helemaal mee eens. En mooie actie trouwens van die Hagenezen om de voordeur van Immers groen-geel te verven  8)

oost058

Trouwens ook achterlijk dat die Vink 2 x geel geeft aan Boukhari. Wat een nono. Kan toch ook wel met 1x af.

marrumer

mooi den haag en utrecht  _O_

RotterdamLeeuwarden

Wat Utrecht heeft gadaan ja, das mooi.
Maar bij Den Haag heb ik zo mn bedenkingen of dat zo leuk is  ;(
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Destroyer

Toch netjes wat die oude lurling gepresteerd heeft vandaag.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

mscc

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 05, 2013, 21:58:55
Wat Utrecht heeft gadaan ja, das mooi.
Maar bij Den Haag heb ik zo mn bedenkingen of dat zo leuk is  ;(

Ben jij voor feyenoord dan?

Destroyer

Citaat van: mscc op mei 05, 2013, 22:02:32
Ben jij voor feyenoord dan?

S.P.A.R.T.A. Toch?  ;) :P
** Poolwinner 18/19 - 21/22

marrumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 05, 2013, 21:58:55
Wat Utrecht heeft gadaan ja, das mooi.
Maar bij Den Haag heb ik zo mn bedenkingen of dat zo leuk is  ;(
ik vind het erg leuk wat den haag gedaan heeft  :y

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op mei 05, 2013, 22:06:43
S.P.A.R.T.A. Toch?  ;) :P
Ik meende toch echt Excelsior :devil

oost058

Als je een echte Cambuurfan bent dan wil je toch dat Den Haag de PO haalt ten koste van dkv?
:|

Nightmarelwd

Vitesse heeft de 15 wedstrijden achtereen onder leiding van Vink niet gewonnen.
MI-Sider for Life