Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Nog meer Vitesse nieuws:

Vitesse-fans roeren zich na plannen voor nieuw tenue
Maandag, 6 mei 2013 om 21:05

Vitesse speelt volgend seizoen mogelijk in een heel nieuw thuisshirt. Commercieel directeur Peter Gansler wil af van het huidige tenue met de traditionele zwarte en gele banen en wil naar een geel shirt met slechts één zwarte baan en een soort rouwband om de arm. Gansler zou het tenue willen veranderen, omdat de verkoop ervan al jaren tegenvalt, meldt Voetbal International.
/

Een compleet nieuw ontwerp zou de verkoop volgens het weekblad een boost moeten geven, maar de Arnhemse aanhang is niet tevreden met het plan van de directie van de huidige nummer vier van de Eredivisie. Een aantal kleine aanpassingen wordt geaccepteerd, maar Gansler moet van de fans van de traditionele banen afblijven. Vitesse gaat binnenkort in gesprek met de kritische supporters.

Vitesse kreeg in een eerder stadium ook al te maken met een boze achterban. Directeur Erwin Kasakowski gaf aan wel wat te zien in een verhuizing van het stadion, omdat men een onderkomen in eigen beheer wil hebben: iets wat de exploitatie zou kunnen verbeteren. De kans is echter klein dat de club van Merab Jordania vertrekt uit Arnhem, want door een zogenoemd 'gouden aandeel' blijft Vitesse voor altijd verbonden aan de stad

RotterdamLeeuwarden

Het verneuken van je clubcultuur begint met het veranderen van je shirts  :rodekaart
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Cambuur Liwwadden

Eergevoel' harde kern Ajax door roze strepen op shirt aangetast

AMSTERDAM - Een paar roze strepenop het nieuwe uitshirt vanAjax en de rapen zijn gaar bij sommige
stoere supporters van de harde kern.

De roze biesjes op de donkere shirts zijn 'gaypropaganda' die Ajax een
'multikul homo-imago' geven. Zelfs het Feyenoord-shirt is mooier! 'Roze
is meer voor de Toppers en hun kleffe vriendjes', staat onder meer te le-
zen op www.ajax.netwerk.to. Inmiddels verzamelt Afca supportersclub
bezwaren. Op hun site verscheen de hartenkreet: 'Voetbal gaat
vooral over eergevoel! En het eergevoel wordt bij de supporters dankzij
dit shirt op een zeer onaangename manier aangetast.'
Volgens Jan van Asch van homoclub COC geeft de ophef aan dat er
nog veel werk is te verrichten in de strijd tegen homofobie in de voetbalwereld.
Ajax meldt dat het shirt nietwordt aangepast en dat de introductie
van een nieuw tricot elk jaar rumoer veroorzaakt bij een kleine
groep supporters. ,,Maar we hebben er miljoenen.''
Adidas heeft twee dagen na de introductie nog nooit zo veel shirts
verkocht. ,,Behalve heftige negatieve reacties zijn er veel positieve. De associatie
met vrouwen en homo's wordt op internet afgestraft."

:_schater   :X
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Cambuur Liwwadden op mei 11, 2013, 11:12:53
Eergevoel' harde kern Ajax door roze strepen op shirt aangetast

AMSTERDAM - Een paar roze strepenop het nieuwe uitshirt vanAjax en de rapen zijn gaar bij sommige
stoere supporters van de harde kern.

De roze biesjes op de donkere shirts zijn 'gaypropaganda' die Ajax een
'multikul homo-imago' geven. Zelfs het Feyenoord-shirt is mooier! 'Roze
is meer voor de Toppers en hun kleffe vriendjes', staat onder meer te le-
zen op www.ajax.netwerk.to. Inmiddels verzamelt Afca supportersclub
bezwaren. Op hun site verscheen de hartenkreet: 'Voetbal gaat
vooral over eergevoel! En het eergevoel wordt bij de supporters dankzij
dit shirt op een zeer onaangename manier aangetast.'
Volgens Jan van Asch van homoclub COC geeft de ophef aan dat er
nog veel werk is te verrichten in de strijd tegen homofobie in de voetbalwereld.
Ajax meldt dat het shirt nietwordt aangepast en dat de introductie
van een nieuw tricot elk jaar rumoer veroorzaakt bij een kleine
groep supporters. ,,Maar we hebben er miljoenen.''
Adidas heeft twee dagen na de introductie nog nooit zo veel shirts
verkocht. ,,Behalve heftige negatieve reacties zijn er veel positieve. De associatie
met vrouwen en homo's wordt op internet afgestraft."

:_schater   :X

Nou, ze hebben GELIJK !
De Ajax harde kern  _O_
Roze strepen doe je maar ergens anders, wat een idee ook.
Hoe kom je erop als bestuur van Ajax  :rodekaart
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

RotterdamLeeuwarden

Gisteren Feyenoord de laatste wedstrijd gewonnen met 1-0
Zuinig, dat wel maar, tis wel 3 punten.
Alleen dat PSV met 3-1 zou verliezen had ik zo gauw niet verwacht.
Verdorie, 1 punt extra en je was weer 2e geworden.
Feyenoord is nu 3e geworden met 1 punt minder dan vorig seizoen
Thuis is Feyenoord ongeslagen gebleven, leuk  _O_
Van de 17 thuiswedstrijden won Feyenoord er 14  :y
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

brambo3004

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 13, 2013, 10:56:57
Gisteren Feyenoord de laatste wedstrijd gewonnen met 1-0
Zuinig, dat wel maar, tis wel 3 punten.
Alleen dat PSV met 3-1 zou verliezen had ik zo gauw niet verwacht.
Verdorie, 1 punt extra en je was weer 2e geworden.
Feyenoord is nu 3e geworden met 1 punt minder dan vorig seizoen
Thuis is Feyenoord ongeslagen gebleven, leuk  _O_
Van de 17 thuiswedstrijden won Feyenoord er 14  :y

Leuk voor je, joh!

debaas058

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 13, 2013, 10:56:57
Gisteren Feyenoord de laatste wedstrijd gewonnen met 1-0
Zuinig, dat wel maar, tis wel 3 punten.
Alleen dat PSV met 3-1 zou verliezen had ik zo gauw niet verwacht.
Verdorie, 1 punt extra en je was weer 2e geworden.
Feyenoord is nu 3e geworden met 1 punt minder dan vorig seizoen
Thuis is Feyenoord ongeslagen gebleven, leuk  _O_
Van de 17 thuiswedstrijden won Feyenoord er 14  :y

Verkeerde forum volgens mij haha 8P
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

De Raaf

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 13, 2013, 10:56:57
Gisteren Feyenoord de laatste wedstrijd gewonnen met 1-0
Zuinig, dat wel maar, tis wel 3 punten.
Alleen dat PSV met 3-1 zou verliezen had ik zo gauw niet verwacht.
Verdorie, 1 punt extra en je was weer 2e geworden.
Feyenoord is nu 3e geworden met 1 punt minder dan vorig seizoen
Thuis is Feyenoord ongeslagen gebleven, leuk  _O_
Van de 17 thuiswedstrijden won Feyenoord er 14  :y

KNVB is 3e geworden. Schandalig hoe ze onder druk van de kuip gematst werden. Dit keer was het niet een gegeven penalty, maar een bal op de lat die voor goal wordt gegeven.

Grijskijkert

Citaat van: De Raaf op mei 13, 2013, 13:43:40
KNVB is 3e geworden. Schandalig hoe ze onder druk van de kuip gematst werden. Dit keer was het niet een gegeven penalty, maar een bal op de lat die voor goal wordt gegeven.
Bal op de lat? Van achter de doellijn tegen de lat gekopt door een verdediger van nac bedoel je..
IN HENK WE TRUST!!!

De Raaf

Kon jij zien dat ie zat? Heel knap

Grijskijkert

Citaat van: De Raaf op mei 13, 2013, 14:06:45
Kon jij zien dat ie zat? Heel knap
Hahaha, ik zeg niet dat die bal zat.. Ik zeg de verdediger stond achter de lijn en kopte de bal tegen de lat..
IN HENK WE TRUST!!!

Treb

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 13, 2013, 10:56:57
Gisteren Feyenoord de laatste wedstrijd gewonnen met 1-0
Zuinig, dat wel maar, tis wel 3 punten.
Alleen dat PSV met 3-1 zou verliezen had ik zo gauw niet verwacht.
Verdorie, 1 punt extra en je was weer 2e geworden.
Feyenoord is nu 3e geworden met 1 punt minder dan vorig seizoen
Thuis is Feyenoord ongeslagen gebleven, leuk  _O_
Van de 17 thuiswedstrijden won Feyenoord er 14  :y

Boeiend zeg..  l8l l8l

Dokkumer

Citaat van: De Raaf op mei 13, 2013, 13:43:40
KNVB is 3e geworden. Schandalig hoe ze onder druk van de kuip gematst werden. Dit keer was het niet een gegeven penalty, maar een bal op de lat die voor goal wordt gegeven.
Hmmm, ik zie vergelijkingen met de Arena :devil Tijd dat wij ook gematst worden door de druk van ons. 10.000 mafkezen die lawaai maken voor de Kuip en Arena samen |:)

RotterdamLeeuwarden

Zo is dat !
De KNVB is BANG voor De Kuip.
Scheidsrechters schijten in hun broek als ze De Kuip uberhaupt al zien.
En inderdaad hebben 10.000 Cambuuraanhangers meer kabaal dan een tjokvolle Arena  |:)

Of het een goal was of niet, ik heb het niet gezien nog dus dat moet nog even.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Galdiano

RotterdamLeeuwrden trek je conclussie nou eens! En tyf lekker op met je Feyenoord geouwehoer! Bovenstaande recties zeggen genoeg!

Support your local team!!  |:)

Prutser  l8l
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets