Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 21, 2013, 20:42:16
Jep, das waar, het was geen strafschop.
Theo Janssen zei dat het wederom aan De Kuip lag dat ie zo snel floot.

Belangrijke overwinning dacht ik zo  :)
Vond het sowieso niet het beste weekend van de arbitrage, alhoewel ik voor 1 keer Naaijhuis het voordeel van de twijfel wil geven want het leek in eerste instantie een duidelijke handsbal. In de herhaling zag je dat het de kop van Kalas was...
Verder de "strafschop" van Heracles, de rode kaart voor Groningen die ik overdreven vond, de 0-2 van Zwolle (hands) en een strafschopsituatie bij Ajax - dkv...


RotterdamLeeuwarden

Een bepaalde sfeer

Gepubliceerd op 22 april 2013 - 10:00

"Het gemis van één speler kunnen we opvangen. Ontbreken er twee, dan hebben we een groot probleem. Vooral als je dan in een stadion als de Kuip voetbalt. Ik denk toch dat er spelers onder de indruk waren van dit bijzondere stadion, waarin een bepaalde sfeer hangt. De scheidsrechter was dat volgens mij ook".

Aldus Theo Janssen na afloop van Feyenoord – Vitesse

Bron: Lunaticnews.nl
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

pvanbuijtene

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 22, 2013, 17:07:28
Een bepaalde sfeer

Gepubliceerd op 22 april 2013 - 10:00

"Het gemis van één speler kunnen we opvangen. Ontbreken er twee, dan hebben we een groot probleem. Vooral als je dan in een stadion als de Kuip voetbalt. Ik denk toch dat er spelers onder de indruk waren van dit bijzondere stadion, waarin een bepaalde sfeer hangt. De scheidsrechter was dat volgens mij ook".

Aldus Theo Janssen na afloop van Feyenoord – Vitesse

Bron: Lunaticnews.nl
sfeer was gister matig .. beetje gesapig.. komt ook omdat er weinig spanning in de wedstrijd was.

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: pvanbuijtene op april 22, 2013, 17:27:45
sfeer was gister matig .. beetje gesapig.. komt ook omdat er weinig spanning in de wedstrijd was.

Het kan ook niet altijd een gekkenhuis zijn he ?  ;)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

pvanbuijtene

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 22, 2013, 17:38:25
Het kan ook niet altijd een gekkenhuis zijn he ?  ;)
Was ook totaal niet nodig, geen enkele minuut gedacht dat we punten zouden verspelen.
Mocht het moeizaam gaan, of achter komen wordt het vanzelf een gekkehuis natrlk.. Zoals in Emmen nu  |:) |:)

SCCornjum

Michael Lamey behoort zaterdag tijdens het uitduel met Roda JC Kerkrade niet tot de wedstrijdselectie van RKC Waalwijk. De 33-jarige verdediger is door zijn club disciplinair geschorst vanwege onprofessioneel gedrag op de training.

Inhoudelijk wil niemand uitweiden over de schorsing van Lamey aangezien 'de focus op Roda ligt'. De voormalig speler van onder meer AZ en PSV raakte op de training betrokken bij een vechtpartij.

Hij keert pas na de wedstrijd van zaterdag terug in de selectie. Eerder werd spits Teddy Chevalier al een keer uit de selectie verbannen. Ook hij vertoonde onprofessioneel gedrag.
Watching Football Is Not A Crime

brambo3004

Groningen gaat in ieder geval lekker :thumbsup

GerardFraneker


Zonde...
Heb liever Grunna in de playoffs dan Huhu!
pisvee :R

Dokkumer

PisVee, het dkv van brabant. 5-1 voorstaan en MUISstil zijn.. :R

Oh nee, ik hoorde even gefluit :devil

Galdiano

Roda - Rkc 3-1

Hoop dat roda boven rkc eindigt. Laat rkc hier maar komen! Die pakken we!!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur Liwwadden

Roda - Rkc   3-1     

Rkc scoort 3 maal en Roda 1     _O_   
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

RotterdamLeeuwarden

PSV - Groningen ook een maffe wedstrijd:
Ruststand 5-0 en eindstand 5-2  :X
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Destroyer

Bizar is dat wel te noemen ja.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Citaat van: Galdiano op april 27, 2013, 21:50:05
Roda - Rkc 3-1

Hoop dat roda boven rkc eindigt. Laat rkc hier maar komen! Die pakken we!!

Wij worden eerste of tweede. Dus komen sowies niet tegen nummer 16! Word normaal gesproken VVV!!

marrumer

Citaat van: Dokkumer op april 27, 2013, 20:07:01
PisVee, het dkv van brabant. 5-1 voorstaan en MUISstil zijn.. :R

Oh nee, ik hoorde even gefluit :devil
ja , zelfs toen het 5-0 stond was het een grafsfeer, echt heel raar   :O