Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

dkv of de graafschap..?
schijthekel aan de eerste maar toch zou het beter zijn als dkvv wint...

Yellow Army

Citaat van: Tukker op augustus 10, 2015, 21:27:49
http://m.nrc.nl/nieuws/2015/08/10/zes-gemeenten-starten-proef-minder-politie-bij-voetbalwedstrijden/
De proef is bedoeld om het voetbal "toegankelijker en gastvrijer" te maken. De gemeenten Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Groningen, Nijmegen en Kerkrade doen mee met het experiment, dat na de winterstop van start moet gaan. Er worden onder andere minder hekken geplaatst, meer gesprekken gevoerd met supporters en er wordt minder politie ingezet. Na de winterstop minder buscombi's?

Kunnen ze na de winterstop weer staken, maar dan vanwege massa ontslagen omdat er geen popo meer nodig is
Area 58

Dokkumer

Dan kunnen ze ingedeeld worden bij de verkeershandhaving :y

BTW, PSV verliest ook al de eerste punten dankzij een hakje van Haagse keeper Hansen.

Utekleitrokken

Citaat van: Dokkumer op augustus 11, 2015, 20:57:36
Dan kunnen ze ingedeeld worden bij de verkeershandhaving :y

BTW, PSV verliest ook al de eerste punten dankzij een hakje van Haagse keeper Hansen.

Prachtig doelpunt.

Dokkumer

Zeker weten, alhoewel ik die van Zijlstra tegen Willem II, die van Grim in Zwolle en die van de Ron tegen RKC mooier vond :P

siepelsjeu

Wat is de Graafschap slecht  :_schater

Dokkumer

Zag daar toch liever een Dordrecht scenario :devil

nou ja, dan maar 2-3 vanavond!

Collingwood

Als ik dit zo zie is DG de gedoodverfde degradatiekandidaat.
Kalmte alleen kan u redden.

drg

Heeft de graafschap de verkeerde nacompetitie gespeeld ofzo?  8P

Collingwood

PEC begint steeds meer op Ajax 2 te lijken: Ook Mickey van der Hart naar Zwolle.
Kalmte alleen kan u redden.

Stiens

Willem II was al Ajax 2 toch?  8P

Collingwood

Citaat van: Stiens op augustus 14, 2015, 11:59:22
Willem II was al Ajax 2 toch?  8P

Eh, je hebt gelijk. Maakt dat PEC Ajax 3?  8P
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op augustus 14, 2015, 12:00:13
Eh, je hebt gelijk. Maakt dat PEC Ajax 3?  8P
En Ajax was toch een tijdje Groningen 2? Dan zou PEC dus Groningen 4 zijn 8P

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op augustus 14, 2015, 13:30:06
En Ajax was toch een tijdje Groningen 2? Dan zou PEC dus Groningen 4 zijn 8P

Ja en Groningen is Cambuur 2, dus dat maakt Ajax Cambuur 3. Ik snap het.
Area 58

pvanbuijtene

Feyenoord heeft ook iets van 8spelers met ajax verleden :p