Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op augustus 08, 2015, 10:10:43
Net zoals bij Coach van het Jaar geen dkv-ers opgesteld worden, is het not done om hen hoog in de eindrangschikking te zetten. De enige geoorloofde plaats is dus de 18e :devil

Kampioen PSV
Onderste 3: De Graafschap, Heracles, Excelsior
Topscorer: De Jong
Cambuur: 11e
Clubtopscorer: Berisha en Ogbeche 14 goals

Wat win ik? :_schater
Kan je er geen pool van maken?
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: speculeter op augustus 08, 2015, 10:24:12
is helemaal niks die te vrede.
Bal vasthouden kan hij niet.
Alleen maar ballen er in koppen.
Dikke onvrede daar over hun Selectie beleid.
Ze hebben nu 4 spitsen en maar 2 vleugelspelers.
Ik durf er nog wel een voorspelling bij te gooien.
Lodeweges word dit seizoen ontslagen en wij eindigen dit seizoen hoger dan die boeren.
Ze hebben dus nu 2 van die Veerkampen ofzo daar rondlopen. En dan die Zahovic nog (zijn vader was wel een goede  voetballer)

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op augustus 08, 2015, 10:51:23
dkv alleen 18e en dan deze onderste 3 neerzetten? :zucht
Ik negeer ze nog liever. Het is te veel eer om ze überhaupt te noemen ;)

El Ma-kri-niii

1. PSV
13. Cambuur
16. De Graafschap
17. Excelsior
18. Dkv


Clubtopscorer Ogbeche met 10 goals.

Casuals-lwd

Er is al bijna geen voetbal, is er een wedstrijd en dan is t Roda - Heracles. Ben er ziek van

Utekleitrokken

Citaat van: Casuals-lwd op augustus 08, 2015, 19:41:36
Er is al bijna geen voetbal, is er een wedstrijd en dan is t Roda - Heracles. Ben er ziek van

Tissue?

speculeter

Citaat van: Casuals-lwd op augustus 08, 2015, 19:41:36
Er is al bijna geen voetbal, is er een wedstrijd en dan is t Roda - Heracles. Ben er ziek van
dan maar snel naar een 18 plus zender :_schater

Casuals-lwd

Het is de wedstrijd niet maar meer Roda. Kutclub

Marc S

roda 3-1 gaan wrs wel winnen..

Dokkumer


AL

Zo, Blom heeft volgende week vrij.


AL

Goed keepertje bij Az op de goal :devil

Casuals-lwd

Citaat van: Dokkumer op augustus 08, 2015, 22:24:54
Strandlaken lijkt me gepaster
geloof me die heb ik al  8)

Stiens

Wrijving bij SC Heerenveen

HEERENVEEN - Onderzoekers Lense Koopmans en Jos Vaessen delen  maandag hun bevindingen over het functioneren van het bestuursmodel bij SC Heerenveen met het stichtingsbestuur. Het kan spannend worden in het Abe Lenstra-stadion.

Weer is het onrustig bij SC Heerenveen. Het clubbestuur dat ruim anderhalf jaar geleden werd geïnstalleerd, functioneert niet als een eenheid. Betrokkenen stellen dat er van tweespalt sprake is.

Medewerkers van de club klagen over een gebrek aan leiding en de lijstjes met mensen die er bij een volgende reorganisatie uitvliegen, zouden volgens sommigen al klaarliggen.



_O_ :_schater :_schater



Tukker

http://m.nrc.nl/nieuws/2015/08/10/zes-gemeenten-starten-proef-minder-politie-bij-voetbalwedstrijden/
De proef is bedoeld om het voetbal "toegankelijker en gastvrijer" te maken. De gemeenten Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Groningen, Nijmegen en Kerkrade doen mee met het experiment, dat na de winterstop van start moet gaan. Er worden onder andere minder hekken geplaatst, meer gesprekken gevoerd met supporters en er wordt minder politie ingezet. Na de winterstop minder buscombi's?
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist