Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Vitesse speelt leuk voetbal tegen Roda JC. Wel voor vrijwel lege tribunes.

Halverwege 1-0 voor Vitesse en een  :rodekaart  voor Roda

Toch valt Roda me niet tegen; hebben een aantal gevaarlijke snelle jongens voorin.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Bascambuur

PEC weer erg matig tegen De Graafschap.

666

Citaat van: Bascambuur op augustus 15, 2015, 19:20:30
PEC weer erg matig tegen De Graafschap.

Maar het staat wel 0-2. Schijt PEC
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

Het leek heel wat met De Graafschap, maar totaal niet effectief. Volgens mij hebben ze niet één echte kans gehad.
Kalmte alleen kan u redden.

CamLeeuw

Citaat van: Collingwood op augustus 15, 2015, 19:57:13
Het leek heel wat met De Graafschap, maar totaal niet effectief. Volgens mij hebben ze niet één echte kans gehad.
Denk dat het één van de degradatiekandidaten wordt.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Bascambuur

Klote PEC heeft inderdaad weer alle geluk van de wereld.

Tukker

Citaat van: Bascambuur op augustus 15, 2015, 20:01:29
Klote PEC heeft inderdaad weer alle geluk van de wereld.
Ik vind het niet erg dat er één team op nul punten blijft staan
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

CamLeeuw

Citaat van: Tukker op augustus 15, 2015, 20:10:25
Ik vind het niet erg dat er één team op nul punten blijft staan
Ik ook niet. 8)
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Marc S

Eens, laat er maar een ploeg lekker lang op 0 punten staan.

Tukker

Ik bekeek net even de stand in de eredivisie, maar we hebben afgelopen week gewoon tegen de koploper een punt gehaald  ::)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

fred

Citaat van: Collingwood op augustus 15, 2015, 19:57:13
Het leek heel wat met De Graafschap, maar totaal niet effectief. Volgens mij hebben ze niet één echte kans gehad.

Het zat ze ook niet echt mee he. Hadden genoeg mogelijkheden en vooral de 1e helft aardig voetbal.

fred

Citaat van: Tukker op augustus 15, 2015, 20:32:26
Ik bekeek net even de stand in de eredivisie, maar we hebben afgelopen week gewoon tegen de koploper een punt gehaald  ::)

Ik bekeek net even de tussenstanden in de eredivisie  :X

Dokkumer

Dat FC Twente heeft ook een toppertje achterin staan.. Katsikas ofzo :_schater

el haj

PSV wel! Die lui hebben eindelijk Moreno binnen. Qua selectie zijn ze echt behoorlijk compleet nu.

Excelsior inmiddels op 2-1 tegen AZ trouwens.

Dokkumer

Die zijn ook weer lekker bezig..

AZ draait ook nog voor geen meter, hoe gaat het met de door ons wel  gewilde Jop van der Linden? Zijn defensie al 5 goals tegen in 2 wedstrijden.