Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

kgscc

Paar jaar geleden was de KNVB nog van menig dat clubs uit de Jupiler League niet in aanmerking kwamen.

Zie nu dit staan: NEC valt weg doordat alleen eredivisieclubs aanspraak maken op het ticket.

moodygrunn

Citaat van: kgscc op mei 08, 2015, 18:51:43
Paar jaar geleden was de KNVB nog van menig dat clubs uit de Jupiler League niet in aanmerking kwamen.

Zie nu dit staan: NEC valt weg doordat alleen eredivisieclubs aanspraak maken op het ticket.

dat is dan toch volledig logisch en hanteren ze nog steeds dezelfde richtlijn?
In Henk en Sandor we trust

Galdiano

#4202
2 en 9 juni moeten we al Europa in  :_schater

Mooi man  |:)

Huidige selectie staat tot 1 juli op papier dus maar wat later op vakantie.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op mei 08, 2015, 20:52:01
2 en 9 juni moeten we al Europa in  :_schater

Mooi man  |:)

Huidige selectie staat tot 1 juli op papier dus maar wat later op vakantie.

Volgens mij is het 2 en 9 juLi!

justremco

Citaat van: Lore op mei 09, 2015, 10:24:11
Volgens mij is het 2 en 9 juLi!

Klopt, en de selectie start volgens mij een week eerder. De eerste training zal op zaterdag 25 juni zijn want 3 juli spelen we zoals het nu staat tegen DTD.

Dokkumer

Citaat van: justremco op mei 09, 2015, 21:32:43
Klopt, en de selectie start volgens mij een week eerder. De eerste training zal op zaterdag 25 juni zijn want 3 juli spelen we zoals het nu staat tegen DTD.
Dit kan dus niet.. Moet DTD naar 29 of 30 juni gehaald worden. DTD is verplichte kost als eerste wedstrijd, want een verplichte fietscombi naar Azerbedjan ofzo zie ik niet zitten!

poelie-lwd

Phoe. Dat zou wat zijn zeg, SCC goes Europe  :_schater

Niet te ver graag want ik kom niet in een vliegtuig. Een britse club lijkt me wel wat!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Lore

Citaat van: poelie-lwd op mei 10, 2015, 08:44:16
Phoe. Dat zou wat zijn zeg, SCC goes Europe  :_schater

Niet te ver graag want ik kom niet in een vliegtuig. Een britse club lijkt me wel wat!

Engeland heeft ook een extra plaats gekregen in verband met FairPlay, dus niets is onmogelijk. Maar reken maar dat er veel meer clubs uit het oosten van Europa mee doen in deze fase. Of iets als Andorra, Malta, san Marino!

Dokkumer

Citaat van: Lore op mei 10, 2015, 09:48:50
Engeland heeft ook een extra plaats gekregen in verband met FairPlay, dus niets is onmogelijk. Maar reken maar dat er veel meer clubs uit het oosten van Europa mee doen in deze fase. Of iets als Andorra, Malta, san Marino!
Cyprus lijkt me ook wel wat, daar vertoefde onze forumganger Gerard ook regelmatig. Kan hij ons mooi meenemen op beerseeing :D

Galdiano

Citaat van: Lore op mei 09, 2015, 10:24:11
Volgens mij is het 2 en 9 juLi!

In VI (tv) werd juni gezegd. juli lijkt me wel wat aannemlijker.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S

Voor de mensen die denken dat we een mooie club uit Engeland tegenkomen, ga er maar niet van uit dat dit in de eerste ronde het geval is. Wij hebben al automatisch een ranking van 8.nogwat dit houd in dan we hoe dan ook seeded zijn voor de eerste ronde. Wij zullen dus een ploeg treffen uit scandinavie of een uit andorra oid.

Yellow Army

Doe Luxemburg maar. Kunnen we mooi nog wat peuken meenemen op de terugweg.
Area 58

Galdiano

Citaat van: Yellow Army op mei 10, 2015, 11:15:44
Doe Luxemburg maar. Kunnen we mooi nog wat peuken meenemen op de terugweg.

En heeeeel wat drank!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

En de tank goedkoop volgooien :_schater

Tukker

Citaat van: speculeter op mei 10, 2015, 11:47:41
En de tank goedkoop volgooien :_schater
Ik denk niet dat een tank-combi gaat worden. Zal wel weer bus- of autocombi worden.  :P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist