Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: marrumer op april 27, 2013, 23:25:53
ja , zelfs toen het 5-0 stond was het een grafsfeer, echt heel raar   :O

Haha, je bedoelt grafstemming ?  w:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Ik moet wel toegeven dat de steunbetuiging aan van Bommel wel indrukwekkend was. Dat wel natuurlijk ;)

marrumer


RotterdamLeeuwarden

Bepaalt geen grafstemming in Rotterdam:
Feyenoord- Heracles 4-0 ruststand :)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Destroyer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 28, 2013, 15:25:37
Bepaalt geen grafstemming in Rotterdam:
Feyenoord- Heracles 4-0 ruststand :)

Ben je daar? pasveer rode kaart hè!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

oost058

En 5-0 inmiddels, door Schaken

oost058

Ben benieuwd of Willem 2 zo nog iets kan uitrichten tegen fietstas, of dat ze definitief 18e blijven en Vvv 17e.

oost058


Destroyer

Citaat van: oost058 op april 28, 2013, 16:37:16
Ben benieuwd of Willem 2 zo nog iets kan uitrichten tegen fietstas, of dat ze definitief 18e blijven en Vvv 17e.

Degraderen rechtstreeks
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Jammer, had me wel weer verheugd op een treinreisje Tilburg  :y

marrumer

ik was bij vitesse - willem 2. je hoorde de hele wedstrijd alleen maar de willem 2 supporters!

Dokkumer

Jan Wegereef stopt ermee! AZ - PEC(H) wordt zijn laatste wedstrijd als scheidsrechter.

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Dokkumer op mei 02, 2013, 20:11:46
Jan Wegereef stopt ermee! AZ - PEC(H) wordt zijn laatste wedstrijd als scheidsrechter.

En wat krijgen we als vervanger ? Een Belgische scheids ?
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Zal wel iemand uit de JL promoveren... Alleen wie moet dat zijn? Veel soeps loopt daar ook niet rond.


RotterdamLeeuwarden

Veel soeps ?

:0= HELEMAAL NIKS  :(
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)