Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Uhhh, Barendrecht 6 punten in minder. NAC een boete van 10.000 euro? Klinkt een beetje raar...

jeff

In de laatste alinea staat dat het bestuur betaald voetbal nog een beslissing neemt over de gespeelde wedstrijden.
Kunnen die nog een puntaftrek doen of dat niet?
http://home.knvb.nl/nieuws/boete-nac-breda-voor-opstellen-zukanovi%C4%87/

CiteerZukanović kwam in januari dit jaar over van de Servische club FK Crvena Zvezda en heeft de Kroatische nationaliteit. Wettelijk geldt dat werkgevers voor werknemers met de Kroatische nationaliteit over een tewerkstellingsvergunning moeten beschikken en ten aanzien van Zukanović is deze vergunning er niet. Zukanović kwam tijdens drie duels in de Eredivisie in actie: NAC Breda – Willem II (25 januari 2015), Excelsior – NAC Breda (31 januari 2015) en NAC Breda - PSV (3 februari 2015).

De wedstrijd tegen Willem II eindigde in 0-0 en Zukanović viel in de 86e minuut in. De wedstrijd tegen Excelsior kende dezelfde eindstand en Zukanović viel in de 83e minuut in. De wedstrijd tegen PSV ging met 0-2 verloren. Daarnaast stond Zukanović de hele wedstrijd op het veld in het duel tussen Jong Brabant United en Jong NAC Breda (1-2).

Nu het tuchtrechtelijke traject is afgerond, neemt het bestuur betaald voetbal binnen afzienbare tijd een beslissing over het gevolg voor de genoemde wedstrijden.

Dokkumer

Dan zou je zeggen dat deze wedstrijden in reglementaire 3-0 nederlagen omgezet kunnen worden.

Gasgeve

Citaat van: Dokkumer op februari 25, 2015, 15:03:13
Dan zou je zeggen dat deze wedstrijden in reglementaire 3-0 nederlagen omgezet kunnen worden.
Hebben wij alleen maar last van. Mooi zo laten anders vliegt Willem II ook nog bij ons weg.

Dokkumer

Citaat van: Gasgeve op februari 25, 2015, 15:18:17
Hebben wij alleen maar last van. Mooi zo laten anders vliegt Willem II ook nog bij ons weg.
Maar wel weer meer afstand van de cruciale plekken onderin. Noem me negatief of doemdenker, maar ik blijf met angst en beven kijken naar de plekken 16 en 17. Pas als we met 3 wedstrijden te gaan 10 punten los staan van plek 16 ben ik helemaal gerust ;)


Gasgeve

Citaat van: Dokkumer op februari 25, 2015, 15:41:16
Maar wel weer meer afstand van de cruciale plekken onderin. Noem me negatief of doemdenker, maar ik blijf met angst en beven kijken naar de plekken 16 en 17. Pas als we met 3 wedstrijden te gaan 10 punten los staan van plek 16 ben ik helemaal gerust ;)
Negatieve doemdenker  :devil

Dokkumer

Citaat van: Gasgeve op februari 25, 2015, 16:03:50
Negatieve doemdenker  :devil
Ach ja, ik ben liever blij met handhaving dan teleurgesteld in het missen van Europees voetbal :D

Eewal

Citaat van: Gasgeve op februari 25, 2015, 16:03:50
Negatieve doemdenker  :devil
bestaan er ook positieve doemdenkers dan?  :D

Lore

Citaat van: Dokkumer op februari 25, 2015, 15:03:13
Dan zou je zeggen dat deze wedstrijden in reglementaire 3-0 nederlagen omgezet kunnen worden.

Dat hebben zij bij Barendrecht eerst ook gedaan, maar de hele competitie viel daar over omdat de tegenstanders van de betreffende wedstrijden onterecht bevoordeeld werden. Dat is toen weer teruggedraaid.

Met deze boete krijg ik toch het idee dat NAC er minder aan kon doen dan het lijkt. Misschien dat de KNVB de spelers toch had vrijgegeven?

Vedetski

Citaat van: Eewal op februari 25, 2015, 16:25:19
bestaan er ook positieve doemdenkers dan?  :D

Gelukkig is het wel de JUPILER League  :clint :proost 8P
:koffie

Cambuur Groningen

Dord gelijk tegen Go Ahead, lijkt me prima zo

AL

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 27, 2015, 20:46:26
Dord gelijk tegen Go dAhead, lijkt me prima zo

laat dordrecht maar winnen!

Cambuur Groningen

Citaat van: AL op februari 27, 2015, 20:49:33
laat dordrecht maar winnen!
ze moeten ook niet "in the winning mood" komen he :-) Maar idd nog liever Dord winnen dan Go Ahead ja

Cambuur Groningen


drg

 :thumbsup


Niet dat wij het nodig hebben maar pak je zo wel lekker mee