Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

AL

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 27, 2015, 21:49:51
Daar was ie al AL

|:) |:)

Eagles had niets in te brengen. Die zie ik weinig punten meer pakken.
Mocht Dordrecht degraderen, daar lopen toch wel wat leuke spelers voor ons rond.

DayDreamer

Eagles is echt dramatisch laatste tijd, wat een niveau halen die lui  ;(

Van mij mogen de Eagles wel blijven trouwens.

hobbes

Citaat van: DayDreamer op februari 28, 2015, 10:47:25
Eagles is echt dramatisch laatste tijd, wat een niveau halen die lui  ;(

Van mij mogen de Eagles wel blijven trouwens.

Gebaseerd op verleende dienst uit het verleden zeer zekers.

Scc01

Van mij ook. En zo dramatisch is het ook weer niet. Ze hebben volgens mij bijna net zoveel punten gehaald als wij in 2015.
Ik heb liever dat NAC het deksel op de neus krijgt. Met al dat gezeik van de laatste tijd...

scc-aaron

Gister was ik bij de wedstrijd tegen eagles, uitgenodigd door een paar vriendelijke schapenkoppen. Maar de tweede helft speelt Eagles verschrikkelijk. Ik heb het te doen met foeke, geen enkele speler die scoort. Verhoek weet het zelfs te presteren om voor open goal te missen. Dan heb je toch wel een probleem. Ik denk werkelijk dat Heracles de dans ontspringt en dat de Eagles de loterij in moet.

Destroyer

6 punten weekend  :proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22

JurjenS7

Als zo doorgaat bij die boeren hebben we nog een goede kans op playoffs  :thumbsup

Galdiano

Ik loop te genieten van Excelsior - DKV  l0l
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Citaat van: Galdiano op maart 01, 2015, 13:39:58
Ik loop te genieten van Excelsior - DKV  l0l

Ik alleen van Excelsior, die Dijkhuizen heeft het goed aan het lopen hoor
** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

Mocht Dijkhuizen onze kant nog eens opkomen als trainer mag hij wel een paar leuke spelers meenemen. |:)

Casuals-lwd

Lekker Dijkhuizen..  nog maar 5 punten verschil met de boeren  |:)

drg

Gij zult geen zegevieren op ons kampioensgrond.  l0l

JurjenS7

Heerlijk dit  |:) 3-0. Hebben ze nog geluk mee, had ook 6-0 kunnen zijn

Tukker

Citaat van: drg op maart 01, 2015, 14:09:20
Gij zult geen zegevieren op ons kampioensgrond.  l0l
Sterker nog, gij krijgt met 3-0 aan de kl*ten  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

drg

Heerlijk weekendje  :D