Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: drg op februari 22, 2015, 18:58:17
Blijkt maar weer eens dat Cambuur de meest volwassen club van het noorden is.

Ach, er wordt al heel doorzichtig geopperd dat .... Puur omdat er 4 man op de A32 zijn aangehouden en niet op de A7 :_schater

drg

Citaat van: Dokkumer op februari 22, 2015, 19:23:16
Ach, er wordt al heel doorzichtig geopperd dat .... Puur omdat er 4 man op de A32 zijn aangehouden en niet op de A7 :_schater

Gelukkig is die mythe ook alweer de nek omgedraaid met de bevestiging van de afkomst van zijne heren, maar dan zullen die keutels vast wel weer wat bedenken dat onze grote vrienden enige relatie hebben met de achternichten van de voorvaderen welke de buurman waren van de bakker uit Leeuwarden.

Marc S

Citaat van: drg op februari 23, 2015, 11:35:48
Gelukkig is die mythe ook alweer de nek omgedraaid met de bevestiging van de afkomst van zijne heren, maar dan zullen die keutels vast wel weer wat bedenken dat onze grote vrienden enige relatie hebben met de achternichten van de voorvaderen welke de buurman waren van de bakker uit Leeuwarden.

Typisch mestkever gedrag. Altijd wijzen naar andere maar zodra er iets bij hun gebeurt ontkennen ze het en steken ze die koppen van hun in het zand.

Cor

Het zijn en het blijven zielige mensen bij dkv. Enige ze lfkritiek is hun vreemd. Insinueren dat Cambuur er wel mee te maken zal hebben, iedereen is tokkie behalve wij. Tsja, midden in de nacht een doek stelen en verbranden is makkelijk, een keer van je af slaan een stuk moeilijker. Zielig

pvanbuijtene

Citaat van: Marc S op februari 23, 2015, 11:40:16
Typisch mestkever gedrag. Altijd wijzen naar andere maar zodra er iets bij hun gebeurt ontkennen ze het en steken ze die koppen van hun in het zand.

ik heb nog nooit een mestkever zien wijzen :X

TARGET

Je bent sowieso sneu als je daar een wedstrijd bezoekt..!! en uberhoudt met zo'n (KUT) shirt gaat lopen..!! allemaal stakkertjes met grote bekken.. komt het er op aan lopen ze allemaal weg.. Zo sneu.!! :rodekaart

Utekleitrokken

Citaat van: Dokkumer op februari 22, 2015, 18:41:32
Ja maar hier kon het klapvee écht niets aan doen, je hebt toch wel gelezen dat er alleen Grunnegers zijn aangehouden? Dat zegt wel genoeg!

Er schijnt al een aantal weken contact geweest te zijn via de telefoon. Niemand neemt echter die jochies uit dat dorp serieus. Gisteren na de wedstrijd weer contact geweest vanaf dkv, maar toen zijn er wel een aantal auto's omgedraaid.

Mijn bron komt uit het noordelijke groenwitte circuit.

John Hiatt

Het is uiteraard weer de schuld van anderen, want bij dkv gebeurt dit niet. Triest dat omrop abe weer vooroploopt met dit soort berichtgeving. Derde incident met dkv in korte tijd, maar lekker de schuld aan anderen geven. Sommige dingen veranderen nooit.

Marc S

Citaat van: John Hiatt op februari 23, 2015, 13:19:20
Het is uiteraard weer de schuld van anderen, want bij dkv gebeurt dit niet. Triest dat omrop abe weer vooroploopt met dit soort berichtgeving. Derde incident met dkv in korte tijd, maar lekker de schuld aan anderen geven. Sommige dingen veranderen nooit.

Heeft het uberhaupt wel in de LC gestaan?

Cor

Citaat van: Marc S op februari 23, 2015, 13:26:30
Heeft het uberhaupt wel in de LC gestaan?

Voorpagina

Marc S


drg

Citaat van: Cor op februari 23, 2015, 13:42:06
Voorpagina

Dan hoeven ze natuurlijk die niet gegeven 100% penalty van Groningen niet te noemen  8)

Marc S

Citaat van: drg op februari 23, 2015, 14:47:53
Dan hoeven ze natuurlijk die niet gegeven 100% penalty van Groningen niet te noemen  8)

Ach ik heb de wedstrijd gezien, en de scheidsrechter was drama voor beide kanten. Ben oprecht blij dat wij kuipers kregen.

Drumfather SCC

Citaat van: Marc S op februari 23, 2015, 14:58:18
Ach ik heb de wedstrijd gezien, en de scheidsrechter was drama voor beide kanten. Ben oprecht blij dat wij kuipers kregen.

Foei Marc, Je hebt een wedstrijd van ze bekeken  :zweep
Dan ben je volgens sommigen hier geen echte (voetbal)fan want dat mag niet  :_schater

Marc S

Citaat van: Drumfather SCC op februari 23, 2015, 15:10:58
Foei Marc, Je hebt een wedstrijd van ze bekeken  :zweep
Dan ben je volgens sommigen hier geen echte (voetbal)fan want dat mag niet  :_schater

:_schater :_schater

Dat mogen ze lekker zelf weten ;)