Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

AL

Citaat van: AL op februari 21, 2015, 20:43:28
Laat Az en Utrecht maar lekker winnen.
Liefst ook wat rode kaarten en blessures voor heracles.

Daar was de eerste  :rodekaart

Tukker

Citaat van: AL op februari 21, 2015, 22:25:50
Daar was de eerste  :rodekaart
Op commando. Gelijke stand en een rode kaart  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

drg

Niveautje matchfixing daar weer in het alzheimer stadion...  :zucht

hobbes

We stijgen weer een plaatsje  :thumbsup

Marc S

Voor zo ver het uitmaakt cambuur is nu kampioen van het noorden  :_schater

1. CAMBUUR 7 punten 3 gespeeld
2. Dkv 5 punten 4 gespeeld
3. Groningen 1 punt 3 gespeeld

moodygrunn

Citaat van: Marc S op februari 22, 2015, 14:21:33
Voor zo ver het uitmaakt cambuur is nu kampioen van het noorden  :_schater

1. CAMBUUR 7 punten 3 gespeeld
2. Dkv 5 punten 4 gespeeld
3. Groningen 1 punt 3 gespeeld

Volgens mij ook al als je fc zwolle meeneemt in de tabel
In Henk en Sandor we trust

jeff

Dordrecht al binnen 4min een eigen doelpunt.
Die gaan een zware middag krijgen in Eindhoven.

speculeter

Citaat van: drg op februari 22, 2015, 14:19:16
Niveautje matchfixing daar weer in het alzheimer stadion...  :zucht
en rusnak veel op inzet afgetroefd.

AL

Virtueel weer in linkerrijtje.

Tukker

Citaat van: Marc S op februari 22, 2015, 14:21:33
Voor zo ver het uitmaakt cambuur is nu kampioen van het noorden  :_schater

1. CAMBUUR 7 punten 3 gespeeld
2. Dkv 5 punten 4 gespeeld
3. Groningen 1 punt 3 gespeeld

Al met al toch nog een positieve afsluiting van dit weekend

Citaat van: carlo de leeuw op februari 22, 2015, 14:55:16
wat mij op/meeviel.
Kwam de stand eredivisie van de winterstop tegen.......Ik dacht dat we behoorlijk dichter bij de nacompetitie streep waren gekomen, maar we stonden toen 10 punten boven de nr 16 en nu 9 punten.
nauwelijks verschil dus, ondanks matige reeks van Cambuur na de winterstop!
overigens had de nr 16 vorig jaar op het einde totaal 32 punten.
Zelfs de ergste doemdenkers mogen toch wel enig vertrouwen hebben in rechtstreekse handhaving.
Ook dankzij de geruststellende woorden van CdL  :thumbsup

Volgende week weer knallen  |:)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

SCC-J

Kunnen wij allemaal wel gaan klagen over onze eigen sfeer maar kijk eens naar de rest

Psv  niets, Twente niets  en Willem II ook matig.

hobbes

En dan geeft Blom Obeche rood tegen Feyenoord, maar een schandalige tackel van achteren door Milik wordt met geel afgedaan  :rodekaart

Bernardo

@polfryslan: In ieder geval 3 gewonden (2 steekwonden en 1 hoofdwond) bij rellen tussen supporters van Groningen en Heerenveen. Onrust voorbij.

Bernardo

Zo Feyenoord -  Excelsior 0-2

Unknown

Verdomme Feyenoord! Lijkt erop dat Excelsior punten gaat pakken