Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

NAC - SC Cambuur 20-2-15

Gestart door jeff, februari 10, 2015, 13:05:43

Vorige topic - Volgende topic

NAC Breda - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
3 (9.1%)
Wout Droste
1 (3%)
Etiƫnne Reijnen
5 (15.2%)
Lucas Bijker
2 (6.1%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Martijn Barto
2 (6.1%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Sinan Bytyqi
20 (60.6%)

Totaal aantal stemmen: 33

Stemmen gesloten: februari 27, 2015, 21:32:08

De Gast

Citaat van: Marc S op februari 21, 2015, 15:07:38
Eens, zag dit ook al aankomen. Het lijkt me ook een tegenstander die ons gewoon niet ligt.

het had ook een leuke start van een goeie serie kunnen zijn.. maar goed dat is misschien ook teveel gevraagd.

Lijkt me dat je na 2 nederlagen tegen NAC echt wel reden hebt tot zeiken. Thuis verbaasde het een ieder al hoe slecht een NAC was en als je nu ook nog uit van zo'n hopeloos elftal verliest dan ben je gewoon een kleuterklasje.


Galdiano

NAC uit verliezen kan alleen maar positief uitpakken.
Tegen DKV was het zo'n feest en er kon van iedereen gewonnen worden was het gevoel.

Het tegendeel is bewezen! Heracles pak je en dan zie ik wel een leuke serie komen waar een punt of 10 gehaald kan worden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

carlo de leeuw

#407
Citaat van: okkele op februari 21, 2015, 15:37:08
welke paniek?
als er niet gewonnen word is dit forum zooo voorspelbaar.
maar het gaat idd nergens over,alsof alle andere clubs het hele seizoen klasse spelen en alle wedstrijden lopen zoals het zou moeten.
col = 75% zeiken om niks.
wat mij op/meeviel.
Kwam de stand eredivisie van de winterstop tegen.......Ik dacht dat we behoorlijk dichter bij de nacompetitie streep waren gekomen, maar we stonden toen 10 punten boven de nr 16 en nu 9 punten.
nauwelijks verschil dus, ondanks matige reeks van Cambuur na de winterstop!
overigens had de nr 16 vorig jaar op het einde totaal 32 punten.
Zelfs de ergste doemdenkers mogen toch wel enig vertrouwen hebben in rechtstreekse handhaving.